Dar vienas keistuolis – „Nissan Evalia“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP5631
  • IMGP5701
  • IMGP5908
  • IMGP5910
  • IMGP5919
  • IMGP7131
  • IMGP7135
  • nissan_evali__Large_
  • belekas
  • nissan_evali__2___Large_
  • nissan_evali__3___Large_
  • nissan_evali__5___Large_
  • nissan_evali__6___Large_
  • nissan_evali__7___Large_
  • nissan_evali__8___Large_
  • nissan_evali__9___Large_
  • nissan_evali__10___Large_
  • nissan_evali__11___Large_
  • nissan_evali__12___Large_
  • nissan_evali__13___Large_
  • nissan_evali__14___Large_
  • nissan_evali__16___Large_
  • nissan_evali__17___Large_
  • nissan_evali__19___Large_
  • nissan_evali__20___Large_
  • evali

Panašu, kad japonų automobilių gamintojas „Nissan" nusiteikęs vietą po saule išsikovoti siūlydamas rinkai savitus, novatoriškus ir gal net keistokus modelius. Kažkada naujovė buvo „Nissan Note", vėliau rinkoje pasirodė išsišokėlisNissan Juke", o dabar mūsų keliuose galim išvysti „NV 200" serijos automobilius. Seriją sudaro:

NV200 furgonas - 2 vietos, 4,2 m3 ir N1 kategorija,

NV200 Kombi 5 - 5 vietų versija,

NV200 Kombi 5 + N1 kategorija - 5 vietų versija verslui su galimybe susigrąžinti PVM,

NV200 Kombi 7 - 7 vietų versija,

NV200 Evalia - Keleivinė versija su 7 vietom.

Šie automobiliai per dideli, kad būtų priskirti prie vienatūrių, bet per maži, kad būtų įprasti autobusiukai. Visgi „NV 200" furgonai laikomi komercinio transporto priemonėmis, o „Evalia" priskiriama lengviesiems automobiliams.

„NV 200" furgoną jau teko vairuoti vasarą, o dabar, žiemą, pasitaikė proga sėsti prie keleivinės versijos „Evalia".

Iš esmės visa „NV 200" serija atrodo panašiai ir turi tą patį kėbulą, tik keleiviniuose variantuose yra langai, o „Evalia" užpakalinės durelės vientisos ir atdaromos į viršų. Sodinant žmones į gale esančias atlenkiamas sėdynes ar kraunant daiktus tai netrukdo, bet, jei „Evalia" bus naudojama kaip krovinis transportas, privažiuoti arčiau rampos gali būti problemiška. Taip, „Evalia" - keleivinis automobilis, bet turi tą pačia važiuoklę kaip ir furgonas „NV 200", tad prireikus gali būti naudojamas sunkesniems kroviniams pervežti.

Tiesa, jei dvi paskutinės sėdynės prilenkiamos prie sienelių (gal ir ne pats geriausias sprendimas), tai, norint išimti antrą sėdynių eilę, teks pavargti su veržliarakčiu. Antra sėdynių eilė į priekį nusilenkia, tačiau norint ją visiškai išimti reikia atsukti keletą varžtų.

Keista, kad gamintojas nepagalvojo apie paprastesnį ir greitesnį salono „atlaisvinimo" būdą. Kita vertus, tikėtina, kad „Evalia" versiją pirks tie, kurie dažniausiai vežios būtent žmones. Juo labiau, kad šis variantas tam labiausiai pritaikytas. Salone neliko atvirų metalinių konstrukcijų, pagerinta garso izoliacija, užpakaliniams keleiviams išvesti šildymo/vėdinimo kanalai ir t. t.

Sėdynės liko „biudžetinės", o vietoje daiktadėžės priekyje tik atvira lentynėlė.

Kaip ir furgone, pavarų perjungimo svirtis sumontuota centriniame panelyje, tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių palikta ta pati daiktadėžė-padėkliukas su atidaromu viduriu, o vertingesnius daiktus, kaip ir anksčiau, galima paslėpti po vairuotojo sėdyne.

Patogiau automobilyje jaučiasi vairuotojas. Iš pirmo žvilgsnio jo vieta nepasikeitė, bet keleiviniame modelyje jam už nugaros nėra pertvaros, tad sėdynės nugarėlę galima patogiai atlenkti. Prisiminęs kelionę iš Talino galiu pasakyt, kad tai jau nemažai.

Vairuotojas kaip ir anksčiau sėdi aukštai. Šoninio matomumo ribas praplečia dideli veidrodėliai, automobilyje net buvo sumontuota užpakalinio vaizdo kamera, kuri apsaugo nuo netikėtumų manevruojant. Be to, „Evalia" gavo tokį patį vairą, kokį turi ir „Qasqhai", tad dabar daugelį valdymo ar informacinių funkcijų atliekama patogiai spaudant mygtukus.

Ek, jeigu dar veidrodėlių padėties ir žibintų aukščio valdymo mygtukai būtų sumontuoti aukščiau... Jie dabar yra tokiame aukštyje, kad sėdint „pasislepia" už kairio kelio.

Priekinės sėdynės šildomos, kondicionieriaus ir šildymo krosnelės mygtukai dailesni. Dar vienas pliusas - lietimui jautrus ekranėlis su navigacija ir informacine sistema. Beje, dabar vaizdas iš užpakalinės kameros perduodamas ne į spidometrą, o į ekranėlį. Žinoma, visos sistemos lietuviškai vis dar nebendrauja, bet gal vieną dieną...

Teko priprasti prie naujo automobilio spidometro. Vizualiai jis toks pats kaip ir „NV 200", bet kairė pusė užsidega tik užvedant variklį, o paskui būna tamsi. Šviesa rusena tik dešinėje pusėje, kuri dabar yra automobilio borto kompiuterio ekranėlis.

Bandytas modelis turėjo 1,5 l 110 AG dyzelinį variklį ir 6 pavarų MPD. Naujieji 1,5 l dyzeliniai varikliai pakankamai galingi, dinamiški ir ekonomiški. Per kelias dienas, važiuojant mišriu režimu, kuro sąnaudos sukosi apie 5 litrus, greičio ir manevringumo automobiliui taip pat užteko.

Tuščias automobilis nebuvo labai smagus, bet, įsėdus trims keleiviams su daiktais ir užpakalinei daliai gavus apkrovimą, važiavimas gerokai pasikeitė. Automobilis tvirčiau ir stabiliau laikėsi ne tik greitkelyje, bet ir apsnigtame kaimo žvyrkelyje. Beje, pastarąją atkarpą automobilis įveikė pavyzdingai, tvarkingai sugerdamas kelio nelygumus, gražiai įveikdamas posūkius ir linksmai ropšdamasis į apsnigtus kalnelius. „ESP", kurią galima ir išjungti, įsijungdavo tik tada, kai tikrai reikėdavo.

Kelios dienos prie šio savito automobilio vairo paliko teigiamą įspūdį. Automobilis, ypač su keleiviais, važiuoja smagiai,  1,5 l dyzelinis variklis dirba tyliai ir taupiai. Taigi galima iš Vilniaus nuvykti į pajūrį ir grįžti, o kuro bakas, tikėtina, dar nebus tuščias. Turint omenyje, kad kartu gali važiuoti didelė šeima arba keletas draugų, tai - pliusas. Be to, prireikus automobilis gali būti naudojamas kaip mažas sunkvežimiukas. Tai irgi neblogai, nors išimant ar įstatant sėdynes ir teks pavargti. Kaip bebūtų keista, bene didžiausias „Evalia" trūkumas... kaina. Automobilis ganėtinai universalus, bet 85 000 Lt - tikrai nėra viliojanti suma. Juo labiau, kad tokio universalumo gyvenime prireikia ne kasdien. Dažniausia žmogus žino, kokio - keleivinio ar krovininio - transporto jam reikia ir automobilį renkasi pagal tai.

 

NISSAN NV200 COMBI

MATMENYS

Ratų bazė

mm

2725

Ilgis

mm

4400

Plotis su veidrodėliais

mm

2011

Plotis be veidrodėlių

mm

1695

Aukštis (nepakrauto)

mm

1860

Priekinė iškyša

mm

835

Galinė iškyša

mm

840

Priekinė tarpvėžė

mm

1490

Užpakalinė tarpvėžė

mm

1510

Prošvaisa (nepakrauto)

mm

158

 

BAGAŽO / KROVININIO SKYRIAUS MATMENYS

Ilgis

mm

2040

Plotis

mm

1500

Aukštis

mm

1358

Plotis tarp ratų arkų

mm

1220

Krovininės platformos aukštis (nepakrauto)

mm

524

Bagažinės tūris (nulenkta 3-ia sėdynių eilė)

m3

2,1

Bagažinės tūris (nulenkta 2-a sėdynių eilė) 7 vietos

m3

2,9

Bagažinės tūris (nulenkta 2-a sėdynių eilė) 5 vietos

m3

3,1

Slankomos durys (plotis)

mm

693

Slankomos durys (aukštis)

mm

1171

Užpakalinės durys (plotis)

mm

1262

Užpakalinės durys (aukštis)

mm

1228

Kuro bakas

Talpa, litrais

55

SVORIS*

Bendras automobilio svoris

kg

2000/1970

Nepakrauto automobilio svoris

kg

1333/1302

Naudinga apkrova 5 vietų modelis (benzininis/dyzelinas)

 

600/560*

Naudinga apkrova 7 vietų modelis (benzininis/dyzelinas)

 

560/520*

Maksimalus priekabos svoris (su stabdžiais)

kg

1100

Maksimalus priekabos svoris (be stabdžiai

kg

640

*Priklausomai nuo reikalavimų

 

SPECIFIKACIJA

 

 

Variklis

 

 

Tipas

K9K 1.5 dCi DPF EURO5

K9K 1.5 dCi DPF EURO5

S2 1.6 EUR05

Cilindrų išdėstymas

eilėje

eilėje

eilėje

Cilindrų skaičius

444

Vožtuvų skaičius cilindrui

224

Variklio tūris

1461

1461

1597

Maksimali galia

89 AG (66kW) @ 4000 k/min

110 AG (81kW) @ 4000 k/min

110 AG (81 kW) @ 6000 k/min

Maksimalus sukimo momentas

200 Nm esant 1750 aps./min

240 Nm esant 1750 aps./min

153 Nm esant 4400 aps./min

Kuro tipas

Dyzelinas

Dyzelinas

Benzinas

Kuro tiekimo sistemos tipas

Commonrail tiesioginis įpurškimas

Commonrail tiesioginis įpurškimas

daugiataškis įpurškimas

Akumuliatorius (12V)

62 Ah

60 Ah

45 Ah

Generatorius (Amp)

150 Amp

150 Amp

110 Amp

KURO SĄNAUDOS

 

 

 

Mieste (l/100 km)

5,8

6,3

9,1

Užmiestyje (l/100 km)

4,9

5,0

6,3

Mišriu režimu (l/100 km)

5,1

5,5

7,3

C02 EMISIJOS

 

 

 

Kombinuotos (g/km)

135

144

169

VAIRO MECHANIZAMAS

 

 

 

Tipas

Elektrinis vairo stiprintuvas, krumpliastiebis mechanizmas

Elektrinis vairo stiprintuvas, krumpliastiebis mechanizmas

Elektrinis vairo stiprintuvas, krumpliastiebis mechanizmas

Maksimalus apsisukimo spindulys

 

 

 

tarp kelkraščių, m

5,30

5,30

5,30

tarp sienų, m

5,55

5,55

5,55

PAVARA

 

 

 

Pavarų dėžės tipas

5 pavarų, mechaninė

5 pavarų, mechaninė

5 pavarų, mechaninė

Sankabos tipas

Sausa, mechaninė

Sausa, mechaninė

Sausa, mechaninė

Varantieji ratai

priekiniai

priekiniai

priekiniai

RATAI IR STABDŽIAI

 

 

 

Padangos

175/70R14

175/70R14

175/70R14

Ratlankiai

lengvo lydinio 5.5J14

lengvo lydinio 5.5J14

lengvo lydinio 5.5J14

Užpakaliniai

Diskiniai

Diskiniai

Diskiniai

Galiniai

Būgniniai

Būgniniai

Būgniniai

PAKABA

 

 

 

Priekinė

Statramstis

Statramstis

Statramstis

Galinė

Lingės

Lingės

Lingės

 

Lentelė Nissan.lt

Manipuliacijos ZZ

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: