Debiutuoja naujas „Kia Venga“ vienatūris
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Kia_Venga
  • Kia_Venga_2
  • Kia_Venga_3

  

  • Penkerius metus gaminamas „Kia Venga" 2015 m. bus atnaujintas
  • Kompaktinis vienatūris įgaus naujus išorės dizaino bruožus ir patobulintą interjerą
  • Nauja įranga, kurioje ir 7.0 colių skersmens ekranas su integruota navigacija
  • Prekyba Europos rinkoje prasidės kitų metų pradžioje

 


Frankfurtas, 2014 m. spalio 1 d.
- Praėjo jau penkeri metai po to, kai rinkoje pasirodė „Kia Venga". Paryžiaus automobilių parodoje populiarusis kompaktinės klasės vienatūris bus atnaujintas. Atnaujintas tiek išorės, tiek ir vidaus dizainas, pirkėjams bus pasiūlyti nauji ratlankiai ir gerokai pailgės papildomos įrangos sąrašas.

 

„Kai „Venga" debiutavo 2009 metais, tai buvo vienas stilingiausių tuo metu rinkoje buvusių mažųjų vienatūrių. „Venga" tuo metu laimėjo nemažai apdovanojimų už dizainą ir tuo pat metu buvo malonus vairuoti automobilis tiems vairuotojams, kurių gyvenimo būdas reikalavo šeimyniško automobilio," sako „Kia Motors Europe" pardavimų vadovas Michael Cole.     

 

„Naujasis 2015 metų „Kia Venga" ir toliau bus toks pat praktiškas, universalus ir patikimas automobilis, kokio tikisi Europos pirkėjai, tačiau atnaujinta išvaizda užtikrins moderniai atrodančio kompaktinio vienatūrio ateitį dar kelerius metus," -pridūrė M. Cole.

 

„Kia" Europos dizainerių komanda, įsikūrusi Frankfurte, suteikė naujajam „Venga" didesnes „tigro nosies" formos radiatoriaus aušinimo groteles su atskirai pritvirtinta „Kia" emblema ir naujos formos apatinėmis grotelėmis su kitokios formos priešrūkiniais ir LED dienos šviesų žibintais. Gale taip pat pakeista žibintų forma, dabar jie taip pat yra LED tipo. Be to, pirkėjams bus pasiūlyti naujo dizaino 16 ir 17 colių dydžio ratai.

 

„Venga" viduje pirkėjai ras naują tamsaus metalo spalvos apdailą su šviesiais akcentais ir galės pasirinkti iš dviejų naujų sėdynių apmušalų raštų, kurie interjerą padaro kur kas solidesniu. Be to, pasikeitė centrinės konsolės dizainas. Pirkėjams bus pasiūlytas gerokai gausesnis papildomos įrangos sąrašas, kuriame bus šildomas vairas, naujos kartos „Kia" AVN (audio-video navigacija) su didesniu 7.0 colių skersmens lietimui jautriu ekranu su galinio vaizdo kamera bei greita veika pasižyminčiu procesoriumi (papildomos įrangos sąrašas skirtingose rinkose gali skirtis).   

 

Naujoji 4 metrų ilgio „Venga" išlaikė neįprastai ilgą nebūdingą tokios klasės automobiliams ratų bazę (2615 mm) ir pasižymi didele vidaus erdve bei aukštomis lubomis (automobilio aukštis 1600 mm). Išmaniai sukonstruotas interjeras pasižymi didesniojo C segmento automobiliams būdinga erdve. „Venga" galinės sėdynės gali būti atitraukiamos iki 130 mm atgal ir atverčiamos santykiu 60/40 - tokiu atveju bagažinė tampa didžiulė, o jos grindys paguldžius sėdynes - lygios.

 

Priklausomai nuo rinkos, „Venga" bus parduodama su vienu iš šešių variklų: 1,4 l ir 1,6 l benzininiais ir dyzeliniais, kurių galia - nuo 77 iki 128 AG. Automobilis bus varomas priekiniais ratais per penkių arba šešių pavarų mechaninę arba keturių pavarų automatinę greičių dėžę.

 

Kiekvienas variklis bus komplektuojamas su degalus taupančia „Start/Stop" (ISG) sistema ir atitiks EURO5 ekologinius reikalavimus, o ekologiškiausias 1,4 l dyzelinis U2 variklis į atmosferą išmeta vos 114 g/CO2.

 

„Kia Venga" išvaizda ir konstrukcija sukurta Europoje, jis gaminamas taip pat Europoje ir sukurtas taip, kad atitiktų europiečių lūkesčius, todėl yra mėgiamas šio žemyno pirkėjų - nuo 2009 m. po Europą jau važinėja daugiau kaip 150 000 ankstesnės kartos automobilių. Pernai Europoje parduota 29 000 „Venga" modelių.

 

Automobilis gaminamas „Kia" gamykloje Žilina mieste, Slovakijoje ir Europos rinkoje atnaujintas modelis pasirodys 2015 metų pradžioje.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...