Diena mieste su „VW Polo“ 2009 - dabar
Atnaujinta: 2020-03-09
  • vw_polo
  • vw_polo__9_
  • vw_polo__8_
  • vw_polo__4_
  • vw_polo__5_
  • vw_polo__3_
  • vw_polo__5_
  • vw_polo__6_
  • vw_polo__1_
  • vw_polo__2_

Modelį „Polo" koncernas „Volkswagen" gamina nuo 1975 m. Ilgokai jis buvo tarsi „jaunesnysis brolis", kuriam atitekdavo tai, kas netiko „VW Golf". Padėtis pradėjo keistis tik pastaraisiais metais, o naujausias „Polo" atvėrė naują puslapį šio modelio istorijoje. Ne be reikalo būtent „VW Polo" tapo „Metų automobiliu 2010", tad tikrai nesinorėjo praleisti progos išbandyti šį automobilį.

Metų automobilis 2010

Pirmiausia naujasis „VW Polo" nustebino išvaizda. Jei nebūtų užrašo „Polo", būčiau pagalvojęs, kad prieš mane - „Golf" modelis. Tiek naujosios kartos modelis skiriasi nuo savo pirmtakų. Dabartinis „Polo" turi ryškius kontūrus, vizualiai jaučiamą veržlumą. Tai nebėra „jaunesnysis broliukas", dabar tai - tikras „savarankiškas" automobilis. Priekiniai žibintai suteikia modeliui solidumo, griežtas išryškintas priekio apvado profilis „užsimena" apie dinamiškumą, trumpa užpakalinė dalis suteikia veržlumo pojūtį. Pilkšva spalva tik dar labiau paryškina visus automobilio privalumus. Bendrą automobilio vaizdą baigia firminiai lengvo lydinio ratlankiai. Ankstesnės kartos automobiliams štampuoti tiko, o su šiuo modeliu jie nederėtų.

Viduje automobilis taip pat maloniai nustebino. Jame daug erdvės.

Vairuotojo vieta patogi

Patogiai gali įsitaisyti ne tik keleiviai, bet ir vairuotojas - yra užtektinai vietos kojoms, o tai labai svarbu tolimose kelionėse. Bagažinė taip pat ganėtinai erdvi. Keista tik, kad užpakalinė sėdynė atsilenkia ne dalimis, o visa.

Bagažinė ganėtinai erdvi

Apdaila ir įranga kokybiška. Bandytas modelis neperkrautas papildomomis opcijomis, tačiau jų ir nepasigedau; užteko to, kas buvo. Aiškiai matomas spidometras, patogiai pasiekiama magnetola ir klimato kontrolė. Norėtųsi, kad užpakalinio vaizdo veidrodėlis būtų aukščiau. Taip pat neprošal būtų ir parkavimosi sistema. Automobilis nedidelis, bet mieste pagalba bandant įsisprausti į kokį nors tarpelį tikrai praverčia.

Gerai, kad gamintojai pagalvojo ir apie užpakalinių sėdynių keleivius - jie turi atskirą apšvietimą. Smulkmena, bet malonu.

Užpakalinės dalies apšvietimas

1,4 l 85 AG variklis naujajam modeliui gal kiek ir silpnokas. Žinoma, kasdieniam važinėjimui po miestą užtenka. Kuro sąnaudos džiugina, tačiau sėdint prie šio automobilio vairo taip ir norisi „paspausti" - automobilio pakaba ir vairo sistema puikiai sureguliuotos ir pritaikytos lakstyti. Amortizatoriai kietoki, tačiau nedidelių gatvių nelygumų beveik nejausti. Paleidus vairą automobilis nesiblaško, laikosi nustatyto kurso, posūkiuose taip pat nekyla sunkumų. Dar vienas dalykas, kuris maloniai nustebino - automobilis tylus. Paprastai gamintojai mini ir mažiems automobiliams garso izoliacijos gaili. „VW Polo" - išimtis. Automobilyje nesigirdi ne tik variklio, bet ir kelio. Kitoks ir greičio pojūtis - kaip aukštesnės klasės automobilyje.

Salonas įrengtas kokybiškai

Jei pažvelgus į automobilį dar kyla kokių nors abejonių, tai praleidus dieną prie jo vairo tampa aišku, kodėl jis tapo „Metų automobiliu". Tiek dizaineriai, tiek ir inžinieriai padirbėjo puikiai. Automobilis puikios išvaizdos, gerai valdomas, stabiliai laikosi kelyje, sąranga kokybiška. Deja, yra vienas bet... Tai, kas kokybiška, negali būti pigu. Tas pats taikytina ir „VW Polo". Bazinė šio modelio kaina yra apie 40 000 Lt. Bandytas automobilis turėjo papildomos įrangos, todėl jo kaina siekia beveik 50 000 Lt. Tikrai ne pats pigiausias „B" segmento modelis. Tad, jeigu norisi „Metų automobilio", bet atliekamų pinigų nėra per daug, vertėtų galvoti apie bazinį modelį su 1,2 l varikliu. Jis bus kiek pigesnis, bet tai vis tiek bus tas pats „VW Polo".

Volkswagen Polo V 1.4 5-dr techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Chečbekas

Durų skaičius

5

Vietų skaičius

5

Ilgis

3970 mm

Plotis

1682 mm

Aukštis

1485 mm

Ratų bazė

2470 mm

Minimali bagažinės talpa

280 l

VARIKLIS

Variklio tūris

1390 cm3

Galia

85 A G

Esant apsukoms

5000

Sukimo momentas

132/3500 Nm

Maitinimo sistema

Tiesioginis įpurškimas

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

5

ESP

Yra

STABDŽIŲ SISTEMA

ABS

yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Maksimalus greitis

177 km/val.

100 km/val. pasiekia, per

12,1 s

Kuro sąnaudos mieste

8,0 l/100 km

Kuro sąnaudos užmiestyje

4,7 l/100 km

Mišrus ciklas

5,9 l/100 km

Ekologinis standartas

EURO V

Kuro bako talpa

45 l

Automobilio masė

1070 kg

Leidžiama automobilio masė

1550 kg

Padangų dydis

175/70R14

 

V. Misevičius

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...