„Dunlop“ pristatė naujas dygliuotas galingų automobilių padangas „Ice Touch“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IceTouch_01
  • IceTouch_04
  • IceTouch_05
  • IceTouch_10

„Dunlop", viena iš pasaulyje pirmaujančių galingų ir labai galingų automobilių padangų gamintojų, paskelbė, kad išleidžia naują patobulintą dygliuotą padangą „Ice Touch", skirtą Šiaurės ir Baltijos šalių rinkoms. Naujoji dygliuota padanga buvo specialiai sukurta atšiauriausioms žiemos sąlygoms, kurios pasitaiko tokiose šalyse kaip Suomija, Švedija, Norvegija ir Baltijos šalys. Ši dygliuota padanga seka neseniai išleistą nedygliuotą žieminę padanga „Dunlop SP IceSport", specialiai sukurtą Šiaurės ir Baltijos šalių žiemos sąlygoms.

„Šiaurės ir Baltijos šalių žiemos jau įrodė, kad gali būti labai ekstremalios, o keliaujant šiaurės link važiavimo sąlygos žiemą tik blogėja, - teigė Šiaurės ir Baltijos regionui skirtų produktų specialistas Magnusas Lordas Arenanderis. - Pastaraisiais metais žiemos Europos žemyne buvo atšiauresnės ir neprognozuojamos, o Šiaurės Europos šalių vairuotojai dažnai patiria didžiausią tokių žiemų rūstybę. Siekdami padėti jiems saugiai įveikti žiemos iššūkius, pristatome naują dygliuotą galingų automobilių padangą, specialiai sukurtą sudėtingoms žiemos sąlygoms".

Dėl atšiaurios žiemos sąlygų Šiaurės ir Baltijos šalyse pakito ir žieminių padangų pirkimo tendencijos - itin išaugo dygliuotų padangų populiarumas. Nauji tyrimų kompanijos GFK duomenys atskleidė, kad Švedijoje, Suomijoje ir Estijoje dygliuotos padangos sudaro per 50 procentų visų padangų, kuriomis važinėjama žiemą.  Suomijoje šis skaičius siekia net 85 procentus

Solidus pasirodymas ant ledo, geras sukibimas apsnigtame kelyje

„Ice Touch" padanga, kurią „Dunlop" sukūrė vairuotojams, dažnai važinėjantiems apledėjusiais ir netgi užšalusiais ežerais ir upėmis besidriekiančiais keliais, padeda išlaikyti kontrolę ir nenuslysti nuo kelio. Patikimą sukibimą nulemia nauja pažangi daugiakryptė 4D dyglių konstrukcija. Siekiant pagerinti trauką, 4D dygliai turi aštrias briaunas, sukimbančias su ledu greitėjant, o aštriabriauniai jų šonai sudaro sąlygas geram šoniniam sukibimui su ledu, kad vairuotojai galėtų lengviau įveikti posūkius apledėjusiuose keliuose. Platus kaištis pailgina sąlyčio kraštą, todėl šios padangos stabdo veiksmingai ir patikimai. Daugiakryptės briaunos protektoriaus paviršiuje užtikrina padangos sukibimą visomis kryptimis.

Specialiai sudėtingoms važiavimui apsnigtais keliais sukurta „Dunlop Ice Touch" geriau sukimba su sniegu, nes ji gaminama iš pažangaus žemai temperatūrai pritaikyto gumos mišinio, sujungiant polimerą ir plastifikatorių, kuris lemia didelį lankstumą žemoje temperatūroje. Sukibimą taip pat pagerina specialiai suprojektuoti sniego sulaikymo grioveliai, padidinantys trintį, ir tarpusavyje sukimbančios lamelės, kurios subraižo sniego dangą. Važiuojant per gilų sniegą, į jį įsikabina dantytos aštrios protektoriaus krašto briaunos.

Kuriant „Ice Touch" padangą taip pat buvo siekiama pagerinti valdymo savybes šlapiuose ir pažliugusiu sniegu padengtuose keliuose, kurie dažnai pasitaiko Šiaurės ir Baltijos šalyse, todėl pagrindinis maksimalaus gylio griovelis protektoriuje geriau sugeria vandenį. Optimizuotas svoris užtikrina mažesnį pasipriešinimą riedėjimui, todėl važiuojant sutaupoma daugiau degalų.

Kadangi naujoji „Dunlop" padanga „Ice Touch" skirta visų tipų žiemos sąlygoms, įskaitant ir sausą kelio paviršių, ji užtikrina solidžias valdymo savybes sausame kelyje, nes tarpusavyje sukimbančios lamelės padidina protektoriaus standumą.  Trauką ir valdymą pagerina dinamiškas centrinis „tiltelis", užtikrinantis didesnį centro linijos standumą. Geresnį stabdymą ir valdymą lemia dinamiškas protektoriaus krašto „tiltelis", padidinantis protektoriaus krašto standumą.

„Mes siekėme užtikrinti, kad vairuotojai, pasirinkę „Dunlop" padangas, galėtų mėgautis puikiomis važiavimo savybėmis pačiomis atšiauriausiomis žiemos sąlygomis, - sakė „Dunlop" prekės ženklo rinkodaros vadovas Joachimas Meisas. - Pristatome padangą, kuri visiškai atitinka šias drąsias mūsų ambicijas. Pagaminti dygliuotą padangą paprasta, tačiau užtikrinti geras jos savybes dažnai permainingomis žiemos sąlygomis, kai tenka važiuoti pažliugusiu sniegu, per lietų, apledėjusiu ar apsnigtu keliu ir net siaučiant smarkiai sauso sniego pūgai - labai sudėtinga.  „Dunlop Ice Touch" atitinka visus šiuolaikinius vairuotojų poreikius - tai puikiai kraštutinumams parengta žieminė padanga."

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Svarbiausi žingsniai ruošiant automobilį žiemai: vien apie padangas galvoti nepakanka

10 žingsnių, kaip tinkamai paruošti automobilį žiemai.

Autoreviu.lt baigė ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Priminsime, kad pavasarį mūsų automobiliukas buvo apmautas

Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“

Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo

Ratlankių lyginimas

Kaip jau esame rašę, laikai keičiasi ir dažnas automobilis „apmaunamas" dideliais...

Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...

Nauja „Michelin“ A ir B klasės sunkvežimių padangų serija leis sutaupyti iki 515 l degalų

Vasario mėn. antrinėje padangų rinkoje pristatytos sunkvežimių padangos „Michelin X® Line

Žiema, lijundra, plikledis ir kiti pavojai

Kaip elgtis, kad žiemos keliai nekeltų pavojaus

Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį

Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų