Ekonomiškiausi ir patikimiausi automobiliai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • taxi

Sunkiausi išbandymai laukia tų automobilių, kurie patenka į taksistų rankas, nes per dieną reikia įveikti apie 400 km, o vairuotojai dažniausia nelabai jais rūpinasi. Keleivių pervežimo paslaugas teikiančios įmonės automobilius renkasi pagal jų patikimumą ir ekonomiškumą. Taigi praktinė taksistų patirtis, įgyta renkantis automobilius, gali būti naudinga ir eiliniam vartotojui.

Vokiečių taksistai renkasi „Mercedes E-class“ automobilius. Svarbu tai, kad Vokietijoje taksi paslaugų įkainiai yra vienodi, nepaisant automobilio modelio ar gamybos metų. Visoje Europoje „Mercedes“ automobiliai, „įdarbinti“ taksi įmonėse, varomi dyzelinių variklių. Įdomu tai, kad daugelyje Europos šalių „Mercedes“ prekės ženklas reiškia prabangą, o Vokietijoje jis vertinamas pirmiausia dėl patikimumo ir nedidelių eksploatacijos ir remonto sąnaudų. Vadovaujantis tokia logika, taksistai turėtų labai geisti įmonėje „BMW“ pagamintų automobilių, tačiau taip nėra. „BMW 5-series“ ašys sureguliuotos taip kietai, kad jais važinėti nemalonu. Būtent dėl to „BMW“ automobiliai taksi įmonėse labai reti.

Ispanijoje keleivius vežioja „Skoda Oktavia“. Šis čekų automobilių gamintojų kūrinys garsėja patikimumu. Be to, jis labai nereiklus. Jis varomas 1,9 l talpos dyzeliniu varikliu, kurio kuro sąnaudos mieste – 7 l. Be to, Barselonos taksistai mielai renkasi ir „Nissan Almera“, garsėjantį pigia eksploatacija ir ilgaamžiškumu.

Tradiciniai Prancūzijos taksi – tai „Peugeot 406“ ir „Peugeot 407“. Liuko Bessono filmas „Taksi“ tikriausia turėjo ir socialinę misiją. Pirmiausia siekta pagerinti taksisto profesijos įvaizdį. Antra – norėta parodyti, kad prancūziški automobiliai patikimi. „Peugeot“ automobiliais važinėja ir ispanų taksistai, tačiau Prancūzijoje jų priežiūra ir atsarginės dalys pigesnės. Prancūzų taksistai, rinkdamiesi automobilius, pirmiausia atsižvelgia į kainą. Svarbiausia už automobilį mokėti kuo mažiau, o kai teks remontuoti – pagalvos.

„Fiat Multipla“, atrodančio kaip ateivis, nemėgsta Europoje, o italų taksistai jį mielai renkasi. Šis automobilis – tai pigiausias ir talpiausias „Fiat“ prekių ženklo modelis. Aukštas „Fiat Multipla“ kėbulas, erdvios keleivių vietos – tai, ko reikia taksistams. Dyzelinis 1,9 l talpos variklis mieste sunaudoja apie 8 l kuro. Beje, italų taksistai taip pat labai mėgsta „Peugeot 307 SW“ ir „Citroen Picasso“. Šie automobiliai susilaukia dėmesio dėl nedidelių kuro sąnaudų ir talpumo. Italai labai neatsakingai elgiasi su automobiliais, ypač tarnybiniais, todėl taksistai Italijoje renkasi pačias ekonomiškiausias ir neišvaizdžiausias mašinas.

Daugelis Europos taksistų vis dažniau renkasi hibridinius automobilius. „Toyota Prius“ – taksistų mėgstamas automobilis, mat yra erdvus, ekonomiškas ir patogus. Tai, kad automobilį renkasi taksistai, reiškia, kad jis patikimas, puikiai tinka važinėti miestų gatvėmis ir nereikalauja didelių investicijų. „Prius“ taip pat perka ir Kanados taksi įmonės.

Londono taksi automobiliai jau tapo legenda. Dažniausia atsitinka taip, kad kinai neatsispiria pagundai kopijuoti. Taip atsitiko ir šį kartą. Teisybės dėlei reikia pastebėti, kad šį kartą jie pasielgė labai inteligentiškai. Prieš keletą metų įmonė „Manganese Bronze Holdings“, kuriai priklauso „London Taxis International“, pasirašė sutartį su Kinijos automobilių gamybos įmone „Zhejiang Geely Holdings“. Pagal sutartį Šanchajuje bus pagaminta 250 000 taksi.

Niujorko taksi garsėja judrumu ir gausumu. Judėjimą miesto centre paralyžiavus spūstims, gatvėse sumirga geltonieji taksi. Beje, gausių taksi parkų tradicija Amerikoje siejama su XX a. trečiuoju dešimtmečiu. „Sausojo įstatymo“ laikais taksi buvo naudojami gabenti kontrabandinį alkoholį. Daugiausia Niujorko taksi – tai seni „Ford“, kurie Amerikoje kainuoja labai pigiai.

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...