„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Atnaujinta: 2020-03-09
  • euro_ncap

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai paviešino eilinės avarinių bandymų serijos rezultatus. Šį kartą buvo išbandyta 11 naujų automobilių, įskaitant tris komercinius automobilius, po du „Golf" klasės chečbekus ir krosouverius, vieną hibridinį modelį ir vieną elektromobilį, bei brangius sedanus „Infiniti" ir „Maserati". Penki modeliai gavo po keturias saugumo žvaigždutes, likę - maksimalų galima žvaigždučių skaičių - penkias.

Maksimalų saugumo žvaigždučių skaičių užsidirbo: „Infiniti Q50", „Maserati Ghibli", „Mazda3", „Mitsubishi Outlander PHEV", „Peugeot 308" ir „Ford Tourneo Connect". Galutiniai visų modelių rezultatai buvo daugmaž vienodi, tačiau aukščiausią balą už keleivių saugumą gavo prabangusis italų sedanas. „Maserati' ekspertai beveik neturėjo priekaištų, išskyrus kiek silpnoką kaklo apsaugą nuo traumų kai automobilis gauna smūgį iš galo.

Antrą ir trečią vietą pagal bendrą balų skaičių už suaugusių keleivių apsaugą gavo „Ford" ir naujos kartos chečbekas „Mazda3". Prie galimų pirmojo modelio trūkumų „Euro NCAP" priskyrė galimą vairuotojo kairės kojos traumą kai automobiliui tenką smūgis iš priekio, japonų modeliui balai buvo sumažinti už akivaizdžiai silpną vairuotojo krūtinės ląstos apsaugą, kai automobilis šonu susiduria su stulpu arba medžiu.

Keturias saugumo žvaigždutes gavo modeliai: „BMW i3", „Ford EcoSport", „Mercedes-Benz Citan", „Nissan Note" ir „Volkswagen Transporter Kombi".

Prabangiame bavariškame elektromobilyje „Euro NCAP" ekspertai „pakankamai" įvertino krūtinės ląstos apsaugą ir „patenkinamai" vairuotojo kairės kojos apsaugą, kai automobilis susiduria priekiu, „silpnai" buvo įvertinta krūtinės apsauga automobiliui šonu atsitrenkus į stulpą ar medį. Be to, kaklo apsauga nuo traumų buvo įvertinta tik „trejetui", o pėsčiųjų apsauga susidūrimo atveju įvardinta „dar viena silpna elektromobilio vieta".

Krosouverio „Ford EcoSport" priekinių keleivių apsauga buvo įvertinta gerai, tačiau trejų metų vaiką imituojančio manekeno krūtinės davikliai užfiksavo per dideles apkrovas susidūrimo iš priekio atveju. „Nissan Note" ekspertams užkliuvo už nesaugią vairo kolonėlės ir centrinio panelio konstrukciją, kurios, avarijos atveju, gali rimtai sužaloti tiek vairuotojo, tiek ir priekinio keleivio kojas.

„Volkswagen" furgonas gavo tik „patenkinamai" už vairuotojo krūtinės, kojų ir priekinių keleivių krūtinės apsaugą, tiek priekinio susidūrimo, tiek ir susidūrimo su stulpu atveju, o smūgis iš galo taptų vairuotojo kaklo traumos priežastimi.

Dar vienas furgonas - „Mercedes-Benz Citan" - jau buvo išbandytas šių metų balandį. Tada modelis per avarinius bandymus pasirodė tragiškai ir surinko tik tris saugumo žvaigždutes. Dabar „Mercedes Benz" bandymams pateikė atnaujintą modelį. Pasak gamintojo atstovų, buvo pagerintas šoninių saugos pagalvių veikimas, sumontuota sistema, primenanti apie neprisegtus saugos diržus, taip pat pagerinta salone sėdinčių vaikų apsauga.

Atlikus bandymus, furgonui buvo sumažinti balai už prastą krūtinės apsaugą automobiliui atsitrenkus į stulpą ir susidūrimo iš priekio atveju. Taip pat šiame automobilyje vis dar prastai apsaugotos vairuotojo ir priekinio keleivio kojos.

Euro NCAP vaizdinė medžiaga ©

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: