„EuroNCAP" atliko penkių naujų automobilių avarinius bandymus
Atnaujinta: 2020-03-09
  • verso__Medium_

„EuroNCAP" atliko penkių naujų automobilių avarinius bandymus. Šį kartą buvo daužomo modeliai „Citroen Nemo Multispace", „Kia Venga", „Nissan Cube", „Seat Exeo" ir „Toyota Verso". Oficialiame pranešime spaudai rašoma, kad iš visų bandytų modelių penkias žvaigždutes užsidirbo tik „Toyota Verso". Mažiausiai, tris žvaigždutes, gavo „Citroen".

Už keleivių apsaugą priekinio susidūrimo metu „Verso" gavo 14,9 balo. Antrą vietą, surinkę po 12,4 balo, pasidalino „Nemo Multispace" ir „Cube". Paskutiniai liko „Exeo" (10,9 balo) ir „Venga" (9,7 balo). Kita vertus, geriausiai keleivių kaklai gavus smūgį į užpakalinę automobilio dalį, apsaugoti būtent „Kia Venga" modelyje. „Citroen" apsauga buvo įvertinta „blogai", kitų modelių - „patenkinamai".

25 iš 36 galimų balų „Toyota" gavo už pėsčiųjų apsaugą. „Seat Exeo" geriausiai apsaugo salone esančius vaikus, tačiau balai šiam modeliui buvo sumažinti už labai kietą prietaisų skydelį, kuris, nepaisant sumontuotos saugos pagalvės keliams, avarijos metu tampa pavojingas vairuotojo kojoms.

„Kia Venga" susidūrė ir su dar viena problema - avarijos metu sėdynės bėgeliai įpjovė vairuotojo saugos diržą. Šis defektas būtų dar labiau sumažinęs korėjiečių automobilio balus, tačiau gamintojas operatyviai pasiūlė sprendimą ir visuose „Venga" modeliuose saugos diržai bus apvilkti specialia įmaute. Taip pat bus pakeista sėdynių konstrukcija, o jau parduoti modeliai šiai procedūrai bus atšaukti, o „EuroNCAP" paskirtas keturias žvaigždutes gaus tik patobulinti modeliai.

„Citroen Nemo Multispace" balai buvo sumažinti ne tik dėl silpnos keleivių apsaugos, bet ir už tai, kad bazinėje sąrangoje nebuvo šoninės saugos pagalvės, o saugos diržai dirbo blogai.

Priminsime, kad 2010 m. „EuroNCAP" gerokai sugriežtino automobiliams keliamus saugumo reikalavimus.


Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka gamintojo

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...