Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.
Panašu, kad automobilių techninės apžiūros tvarka artimiausiu metu gali tapti dar griežtesnė.
Europos komisiją pasiūlė naują schemą, pagal kurią nauji automobiliai gautų ketverius metus galiojantį techninės apžiūros lipduką. Pasibaigus šiam laikotarpiui ir praėjus techninę apžiūrą, pastaroji galios dvejus metus, o šiems prabėgus automobilį į techninę apžiūrą tektų varyti kasmet. Taip pat kartą per metus techninę apžiūrą turėtų atlikti daugiau kaip 160 000 km nuvažiavusios transporto priemonės ir tarnybiniai ar spec. reikmėms naudojami automobiliai.
Privačios akredituotos organizacijos, Europoje užsiimančios techninėmis apžiūromis, tokios kaip TUV ar Dekra, minėtą Europos komisijos pasiūlymą priėmė labai palankiai, ko nepasakysi apie automobilistų klubus. Tarkim žinomo vokiečių automobilistų klubo ADAC atstovai pabrėžė, kad tik 0,5 proc. sunkių avarijų įvyksta dėl netinkamos automobilių techninės būklės, o naująją sistemą atvirai pavadino „žmonių apiplėšimu".
Nuraminti vairuotojos kol kas gali nebent tai, kad kol „žodis taps kūnu" pasiūlymas turės būti ne kartą apsvarstytas ne tik ES šalių vyriausybių, bet ir Europos Parlamente.
Parengta pagal užsienio spaudą
Sutvarkytos mašinos tampa retenybe
Lietuviai važinėja automobiliais, kurių techninė būklė kelia rimtą pavojų eismo saugumui.
Verslo interesai laukia saulėtekio
Saulėtekio komisija užsimojo neberiboti transporto priemonių privalomųjų techninių apžiūrų (TA) vykdytojų skaičiaus ir leisti TA atlikti ne tik specialiems centrams, bet ir automobilių remonto bendrovėms
Remonto dirbtuvėse eilės jau ištirpo
Kai piniginės plonėja, lietuviai nebeišlaidauja ir automobilių remontui. \
Senų automobilių patikrų tvarkos pakeitimai - pelnas į kažkieno kišenę?
Techniškai netvarkingos mašinos sukelia tik 5 procentus avarijų, tačiau veiksmai automobilių parko atnaujinimui vaizduojami kaip panacėja nuo „karo keliuose“.