„Ferrari“ muziejus Italijoje
Atnaujinta: 2020-03-09
  • eDSC_9726
  • eDSC_9725
  • eDSC_9683
  • eDSC_9689
  • eDSC_9698
  • eDSC_9717
  • eDSC_9718
  • eDSC_9728
  • eDSC_9755
  • eDSC_9727
  • eDSC_9730
  • eDSC_9731
  • eDSC_9734
  • eDSC_9741
  • eDSC_9742
  • eDSC_9746
  • eDSC_9752

Ne kartą džiaugėmės, bet pasidžiaugsime dar kartą, kad autoreviu.lt skaitytojai ne tik daug keliauja, bet ir dalinasi kelionių įspūdžiais. Šiandien pristatome Justo Kulnicko parvežtą pasakojimą apie „Ferrari" muziejų Italijoje.

Apie „Ferrari"

Italijoje, 18 km nuo Modenos, įsikūręs nedidelis Maranello miestelis. Miestelis išgarsėjo tuo, kad čia ne tik gaminami, bet ir eksponuojami super automobiliai „Ferrari".


Žiūrėti didesnį žemėlapio vaizdą

Legendinio prekių ženklo įkūrėjas buvo Enco Anselmo Ferrari, gimęs 1898 m. (mirė 1988 m.)

Encas buvo kilęs iš neturtingos kalvio šeimos. Jaunystėje jis sunkiai sirgo, daktarai manė, kad jaunuolis neišgyvens. Jis sugebėjo atsistoti ant kojų ir 1919 m. debiutavo didžiajame automobilių sporte atstovaudamas „Alfa Romeo" komandai. Sportinė karjera buvo sėkminga, tad Encas įkūrė sporto draugiją „Scuderia Ferrari", užsiėmusią lenktynių organizavimu.

Enco žvaigždė sužibo 1947 m., kai pradėjo sėkmingai žiedinėse lenktynėse pasirodžiusių sportinių automobilių, o vėliau ir serijinių dviviečių modelių gamybą. Nuo pat pirmųjų modelių ferariai buvo išskirtinai turtingų žmonių rinkai skirti automobiliai.

Tiesa, šiuo metu 93,4 proc. „Ferrari" akcijų priklauso koncernui „Fiat", tačiau įkūrėjo sūnus Pjeras koncerne užima viceprezidento postą.

Per metus pagaminama apie 6 000-6 500 automobilių, gamykloje dirba daugiau kaip 3 000 darbuotojų.

Apie muziejų

Muziejus dirba kiekvieną dieną, išskyrus šeštadienį i sekmadienį. Bilietas ne iš pigiųjų - kainuoja 13 eurų (apie 50 Lt). Beje, turintieji atliekamų litų gali čia pat už 80 eurų išsinuomoti „Ferrari California" ar kurį kitą iš 6, turistams skirtų automobilių. Tiesa, kartu važiuos patyręs instruktorius ir niekas neleis palikti miestelio, tačiau tai puiki proga pasivažinėti legendiniu automobiliu. Visgi atsargumo reikia nepamiršti, nes draudimo frančizė - 3 000 eurų....

Muziejuje sukaupta galybė unikalių ir kruopščiai prižiūrimų eksponatų. Čia galima išvysti kadaise „Formulės 1" trasose lenktyniavusius bolidus, atskirai iškeltus jų variklius, nutrintus ratus, iškovotus trofėjus, istorines nuotraukas ir viską, kas atspindi „Ferrari" istoriją.

Muziejuje kiekvieną detalę galima apžiūrėti iš labai arti. Visas automobilis išnarstytas iki smulkmenų ir pateiktas lankytojams.

Muziejus „kaupia" visus kada nors pagamintus modelius. Čia šalia naujausių sportinių automobilių puikuojasi garbingo amžiaus „senoliai". Beje, senieji automobiliai nedailinti. Juose paliktos senos, originalios, aptrintos sėdynės, diržai atsainiai numesti... Atrodytų, vairuotojas ką tik išlipo iš savo ferario, netrukus sugrįš.

Beje, čia dar galima rasti „Shell" degalinę ir Marso grunto žiupsnelį... Taigi muziejus turi kuo nustebinti lankytojus.

Muziejaus darbo laikas

Nuo spalio 1 iki balandžio 30 d. - I-V, nuo 9.30 iki 18.00 val.

Nuo gegužės 1 iki rugsėjo 30 d. - I-V, nuo 9.30 iki 19.00 val.

Gruodžio 25 d. ir sausio 1 d. - oficialios šventinės dienos.

 

Bilietų kainos

Suaugusiesiems - 13 eurų.

Vaikams iki 5 m., lydimiems suaugusiųjų, nemokamai.

Vaikams nuo 6 iki 10 m. - 9 eurai.

Studentams, senjorams (per 65 m.) ir specialioms organizacijoms - 11 eurų.

Šeimos bilietas (tėvai plius vaikai) - 9 eurai žmogui.

Gido ar vertėjo paslaugos - 5eurai.

 

Tekstas ir nuotraukos Justo Kulnicko

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: