Flagmanas Audi A8
Atnaujinta: 2020-03-09
  • DSC09091

Pirmą kartą visuomenei „Audi A8" buvo pristatyta 1994 m. Tai buvo pirmasis „liuks" klasės automobilis pasaulyje,  gaminamas didelėmis serijomis. Priekiniais arba visais keturiais ratais varomas automobilis išsirikai ne tik savo išvaizda, bet ir turtinga sąranga.

Visais keturiais ratais varoma modifikacija 2,8 pasirodė 1995 m. Tų pačių metų birželio mėnesį automobilis gavo naują - 3,7 l V8 variklį. 1996 m. sausį rinkai buvo pasiūlytas 2,8 l V6 130 AG variklis.

1997 m. gamintojai dar labiau praplėtė V-tipo variklių gamą. Buvo galima rinktis „A8" tiek su benzininiu, tiek ir su dyzeliniu varikliais.

Modelis „S8" yra greičiausias „A8" variantas, turintis V tipo 340 AG variklį.

1998 m. Vokietijoje buvo pristatyta nauja „Audi A8" modifikacija, 1999 birželį pasirodė modelis su didesnės galios varikliu, o 2000 vasarį - variantas su 2,5 V6 180 AG Tdi agregatu.

Automobilio kėbulas gaminamas iš specialaus aliumininio lydinio, kuriam nebaisi korozija, jis yra lengvai perdirbimas ir gerai sugeria smūgio energiją. Priekinė ir užpakalinė pakabos nepriklausomos. Aliumininės yra ir ratų prievadų detalės.

Prestižiškiausiu laikomas modelis „А8 Quattro 4,2" su 310 AG varikliu. Automobilis gali turėti išskirtinį interjerą ir sukomplektuotas kaip „biuras ant ratų".

 

„Audi A8 (D3) 3.0 i V6" techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Sedanas

Durų skaičius

4

Vietų skaičius

5

Ilgis

5051mm

Plotis

1894mm

Aukštis

1444mm

Ratų bazė

2944

Minimalus bagažinės tūris

500 l

VARIKLIS

Variklio tūris

2976 cm3

Kuro paskirstymo mechanizmas

dohc

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Galia

220/6300 AG

Sukimo momentas

300/3200 Nm

Kuras

А-98

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų dėžė

Variatorius

PAKABA

Priekinės pakabos tipas

Hidraulinis pneumatinis elementas

Užpakalinės pakabos tipas

Hidraulinis pneumatinis elementas

VAIRAS

Vairo stiprintuvas

Hidraulinis

Vairo sistema

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo spindulys

9,9 m

STABDŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

ABS

Yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

90 l

100 km/val. pasiekia per

7,9 s.

Maksimalus greitis

242 km/val.

Kuro sąnaudos užmiestyje

7,2 l/ 100 km

Kuro sąnaudos mieste

13,7 l/ 100 km

Mišrus ciklas

9,6

Prošvaisa

125mm

Automobilio masė

1670 kg

Leidžiama automobilio masė

2270 kg

Padangos

235/60 R16 100W

Ratlankiai

7.5J x 16

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: