Pirmą kartą visuomenei „Audi A8" buvo pristatyta 1994 m. Tai buvo pirmasis „liuks" klasės automobilis pasaulyje, gaminamas didelėmis serijomis. Priekiniais arba visais keturiais ratais varomas automobilis išsirikai ne tik savo išvaizda, bet ir turtinga sąranga.
Visais keturiais ratais varoma modifikacija 2,8 pasirodė 1995 m. Tų pačių metų birželio mėnesį automobilis gavo naują - 3,7 l V8 variklį. 1996 m. sausį rinkai buvo pasiūlytas 2,8 l V6 130 AG variklis.
1997 m. gamintojai dar labiau praplėtė V-tipo variklių gamą. Buvo galima rinktis „A8" tiek su benzininiu, tiek ir su dyzeliniu varikliais.
Modelis „S8" yra greičiausias „A8" variantas, turintis V tipo 340 AG variklį.
1998 m. Vokietijoje buvo pristatyta nauja „Audi A8" modifikacija, 1999 birželį pasirodė modelis su didesnės galios varikliu, o 2000 vasarį - variantas su 2,5 V6 180 AG Tdi agregatu.
Automobilio kėbulas gaminamas iš specialaus aliumininio lydinio, kuriam nebaisi korozija, jis yra lengvai perdirbimas ir gerai sugeria smūgio energiją. Priekinė ir užpakalinė pakabos nepriklausomos. Aliumininės yra ir ratų prievadų detalės.
Prestižiškiausiu laikomas modelis „А8 Quattro 4,2" su 310 AG varikliu. Automobilis gali turėti išskirtinį interjerą ir sukomplektuotas kaip „biuras ant ratų".
„Audi A8 (D3) 3.0 i V6" techninės charakteristikos
KĖBULAS |
|
Kėbulo tipas |
Sedanas |
Durų skaičius |
4 |
Vietų skaičius |
5 |
Ilgis |
5051mm |
Plotis |
1894mm |
Aukštis |
1444mm |
Ratų bazė |
2944 |
Minimalus bagažinės tūris |
500 l |
VARIKLIS |
|
Variklio tūris |
2976 cm3 |
Kuro paskirstymo mechanizmas |
dohc |
Maitinimo sistema |
Išskirstytas įpurškimas |
Galia |
220/6300 AG |
Sukimo momentas |
300/3200 Nm |
Kuras |
А-98 |
TRANSMISIJA |
|
Varantys ratai |
Priekiniai |
Pavarų dėžė |
Variatorius |
PAKABA |
|
Priekinės pakabos tipas |
Hidraulinis pneumatinis elementas |
Užpakalinės pakabos tipas |
Hidraulinis pneumatinis elementas |
VAIRAS |
|
Vairo stiprintuvas |
Hidraulinis |
Vairo sistema |
Krumpliastiebinė pavara |
Apsisukimo spindulys |
9,9 m |
STABDŽIŲ SISTEMA |
|
Priekiniai stabdžiai |
Diskiniai vėdinami |
Užpakaliniai stabdžiai |
Diskiniai vėdinami |
ABS |
Yra |
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI |
|
Kuro bako talpa |
90 l |
100 km/val. pasiekia per |
7,9 s. |
Maksimalus greitis |
242 km/val. |
Kuro sąnaudos užmiestyje |
7,2 l/ 100 km |
Kuro sąnaudos mieste |
13,7 l/ 100 km |
Mišrus ciklas |
9,6 |
Prošvaisa |
125mm |
Automobilio masė |
1670 kg |
Leidžiama automobilio masė |
2270 kg |
Padangos |
235/60 R16 100W |
Ratlankiai |
7.5J x 16 |
Parengta pagal užsienio spaudą
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"