„Ford Fiesta“: keturiasdešimt sėkmės metų
Atnaujinta: 2020-03-09
  • FordFiesta_1976-1983_007RogerMoore-1976_01
  • FordFiesta_1976-1983_DesignStudio-UweBahnsen-ClaudeLobo-Merkenich-1976_01
  • FordFiesta_1976-1983_Lifestyle70s_10
  • FordFiesta_1976-1983_Lifestyle70s_12
  • FordFiesta_1983-1989_GhiaInterior-1983_01
  • FordFiesta_1983-1989_LadiesCup-1984_01
  • FordFiesta_1989-1995_fiesta_3-door_police_01
  • FordFiesta_1989-1995_FluegelFiesta-1991_01
  • FordFiesta-Concepts_FordBobcat-1974_01
  • FordFiesta-Concepts_GhiaTuareg-1978_01

Kelnas (Vokietija), rugsėjo 23 d. Nuo to momento, kuomet 1976-aisiais nuo konvejerio nuriedėjo pirmoji „Fiesta", šio modelio automobiliai rado pastogę daugiau nei 17 milijonų namų ūkių visame pasaulyje. Kompaktiška, saugi ir ekonomiška „Fiesta" žaibiškai išpopuliarėjo atsigaunančios ekonomikos sąlygomis po 1970-ųjų metų pasaulinės naftos krizės.

Jei automobiliui tinka apibūdinimas „guvus", tai „Fiesta" būtent toks. Sportiškos išvaizdos šeimos automobilio gyvenimas buvo spalvingas ir įdomus: „Fiesta" tarnavo britų policininkams, jį mėgo kino žvaigždės Jeremy Ironsas, Rogeris Moore‘as, Danny Dyer. Moterys turėjo galimybę varžytis „Ford Fiesta" moterų ralyje. Vokietijoje, Kelne, ten kur ir buvo pagamintas pirmasis „Fiesta", stovi sparnuotas aukso spalvos paminklas, skirtas šiam modeliui.

„Ford" kompanijai sutinkant britų numylėto automobilio keturiasdešimtmetį, džiugina jo populiarumas - modelis yra geriausiai parduodamas automobilis Europoje per paskutinius ketverius metus. Šių dienų pirkėjui „Ford Fiesta" yra lygiai toks pat madingas bei inovatyvus, koks buvo prieš keturiasdešimt metų, pirmą kartą jo padangoms palietus kelio asfaltą.

2016-aisiais metais „Fiesta" lieka ištikima originalaus automobilio dvasiai, siūlo dinamišką eksterjero dizainą, rafinuotą interjerą bei pažangiausias technologijas, tokias kaip balsu valdoma komunikacijos sistema „SYNC" bei susidūrimo prevencijos sistema „City Stop". Ir ji tebėra tokia pat guvi kaip jos pirmtakai.

„Fiesta" šiandien galima įsigyti su 3 ar 5 durų kėbulu. Jame, pirkėjo pageidavimu, gali būti montuojamas vienas iš plataus „Ford" jėgainių asortimento šiuolaikinių, efektyvių bei ekonomiškų variklių, įskaitant ir daug apdovanojimų pelniusį 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost". „Fiesta" modelių linija yra papildyta nauju ir kol kas galingiausiu modeliu „Fiesta ST200". Pastaroji versija gali pasiekti 230 km/h greitį. Pirmosios kartos „Fiesta" galėjo važiuoti maksimaliu 140 km/h greičiu.

Karelas Willaertas prieš 40 metų dirbo inžinieriumi testuotoju Belgijos kompanijoje „Lommel Proving Ground". Jo komanda išbandė prototipą pažymėtą „1 Fiesta". Tuomet automobilio galimybės buvo išbandytos distancijoje, kurios ilgis kaip dukart iki Mėnulio ir atgal. 24 valandas per parą, važiuojant įvairiais kelio paviršiais, dieną ir naktį buvo bandoma važiuoklė, stabilumas, saugumas. Po 40 metų Karelas dar kartą atliko pirmojo „Fiesta" važiavimo bandymą.

Pirmosios „Ford Fiesta" bandymą prieš 40 metų ir dabar galite pažiūrėti čia: https://youtu.be/YB1_GBpeDvY

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

18 netikėtų faktų iš turiningo „Transit“ gyvenimo

Neįtikėtini „Ford Transit“ gebėjimai: jis plaukė, gerino greičio rekordus, vežė dramblius ir futbolo komandas

Virtualus turas po Henry Ford muziejų

Į bankrutuojantį Detroito miestą pažvelgti pro ...

1949 metų „Ford“ reklama

Automobilių reklama kaip tokia pasirodė ganėtinai seniai ...

Paskutinės klasikinių sedanų dienos?

Sedanas -kėbulo forma, kuri dešimtmečiais asocijavosi su automobiliais.

Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas

Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų

Geriausi automobiliai tolimoms kelionėms

Taip smarkiai brangstant kurui, taupūs automobiliai populiarėja.

Tikriems vyrams

Ypatingus automobilius, tokius kaip...

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: