„General Motors“ dėl „Opel“ praras 12 mlrd. JAV dolerių
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP6071__Small_

„General Motors", nepaisant patiriamų nuostolių, nenori parduoti „Opel" prekių ženklo. „GM" net sudarė aljansą su „PSA Peugeot Citroen", kad taip galėtų sumažinti gamybos išlaidas ir bendrai kovoti su Europą vis dar krečiančia krize. Nepaisant to, analitikai netiki, kad „GM" pavyks ištraukti „Opel" iš duobės.

Analitikas Adamas Džonas iš „Morgan Stanley" mano, kad vienintelis teisingas sprendimas būtų „Opel" pardavimas. Per pastaruosius 12 metų „General Motors" Europoje prarado 16 mlrd. JAV dolerių. Analitiko teigimu, iki 2021 m. jis gali prarasti dar 12,3 mlrd. JAV dolerių. Pardavus „Opel" koncernas gautų tik 7-13 mlrd. JAV dolerių. Pasak jo, turėti prekių ženklą, kuris ne tik neneša pelno, bet ir nuolat reikalauja investicijų - vienas blogiausių variantų amerikiečių koncernui.
Nepaisant analitikų pastabų, „GM" vadovas Demnas Ekersonas, vos nepardavęs „Opel" 2009 m., teigia, kad šį prekių ženklą jie išlaikys. Artimiausiu metu net planuojama „Opel" ekspansija į Argentinos ir Čilės rinkas.

Visgi A. Džonas įsitikinęs, kad vieninteliu masiniu prekių ženklu Europos rinkoje turi likti „Chevrolet". Juk geriau turėti 3 proc. ir gauti pelną, negu turėti 8 proc., ir skaičiuoti nuostolius.

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: