Geras ir dar geresnis – „Nissan Murano“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP6455
  • IMGP6459
  • IMGP6464
  • murano__Large_
  • IMGP6480
  • IMGP6481
  • IMGP6485
  • IMGP6491
  • IMGP6675
  • IMGP6678
  • IMGP6679
  • IMGP6686
  • IMGP6696
  • murano__19_
  • murano__1___Large_
  • murano__3___Large_
  • murano__4___Large_
  • murano__5___Large_
  • murano__6___Large_
  • murano__7___Large_
  • murano__8___Large_
  • murano__9___Large_
  • murano__10___Large_
  • murano__11___Large_
  • murano__12___Large_
  • murano__13___Large_
  • murano__14___Large_
  • murano__15___Large_
  • murano__16___Large_
  • murano__17___Large_

Gali nuskambėti keistai, bet taip ir yra - į mūsų rinka „Murano" atkeliauja tik geros ir dar geresnės sąrangos. Oficialių atstovų salonuose paprasto varianto rasti nepavyktų. Beje, „Nissan" gali pasigirti ir bene plačiausia įvairių tipų visureigių bei krosouverių gama. Be „Murano", apie kurį šiandien bus kalbama, šis japonų gamintojas turi tokius modelius kaip „Juke", „Qasqhai", „Navara", „X-trail" ir „Patfinder".

„Nissan Murano" - visais keturiais ratais varomas didelis visureigis. Tai - didžiausias iš „Nissan" gaminamų krosouverių, patogumu ir sąranka gali drąsiai konkuruoti su aukščiausios kokybės segmento automobiliais. Paskutinį kartą automobilis buvo atnaujintas 2010 m.

Palyginus ankstesnės ir dabartinės kartos „Murano", skirtumai akivaizdūs. Pirmos kartos modeliai buvo ramesni, antros kartos visureigiams suteikta agresyvi išvaizda: ilgas priekis, siaura radiatoriaus grotelių juosta, siauresni žibintai, platus bamperis...

Gal būtų geriau, jei apatinė dalis būtų dailiai priglausta prie kėbulo, bet dizaineriai nusprendė palikti apačioje juodą plastmasinę juostą, kuri sumažina prošvaisą automobilio priekyje. Laimė, automobilis aukštas, tad tie keli centimetrai problemų neturėtų pridaryti.

Žvelgiant iš šono skirtumų mažiau. Platus ir nelabai aukštas kėbulas tvirtai stovi ant 18 colių ratų. Tiesa, 180 mm prošvaisa ne pati didžiausia, tad į rimtą bekelę su „Murano" lįsti nevertėtų. Jis, kaip ir kiti krosouveriai, skirtas ne tam, nors daugelį kliūčių įveikti galėtų.

Kaip minėta, mūsų rinkai tiekiami „Murano" yra geri arba labai geri. Bandytas modelis priklausė antrai kategorijai, tad turėjo visas galimas opcijas.

Odinis salonas žiemą ne pats maloniausias dalykas, tačiau visos keturios sėdynės - šildomos, klimato kontrolė veikia puikiai,

užpakalinių keleivių patogumui išvesti ne tik šildymo kanalai, bet ir sumontuotas oro padavimas užpakaliniams keleiviams, taigi sušildyti saloną ilgai netruks. Automobiliui šylant, galima stebėti dangų pro stiklinį dviejų dalių stogą (atsidaro tik priekinė dalis) arba skystųjų kristalų lietimui jautriame ekranėlyje... pažiūrėti filmą.

Automobilio garso ir vaizdo sistemoje numatyta ir tokia galimybė. Tiesa, filmus žiūrėti galima tik stovint, tačiau pakeliui galima klausytis mėgstamos muzikos, kuriai saugoti automobilyje sumontuotas 9,6 GB kietasis diskas. Muziką galima kopijuoti iš CD arba klausyti pasijungus USB laikmeną. Visą tai vainikuoja „Bose" garso sistema.

Abi priekinės sėdynės reguliuojamos elektra, o vairuotojo sėdynę galima stumdyti ne tik pirmyn ir atgal ar aukštyn ir žemyn, bet ir atskirai reguliuoti nugarėlės išlinkimą ir sėdimosios dalies pakilimą. Gaila, kad nėra reguliuojamas šoninis palaikymas, bet skųstis pasirinkimų gausa būtų negražu. Juo labiau, kad statyti automobilį vairuotojui padeda ne tik užpakalinio vaizdo, bet ir dešinio šono veidrodėlyje sumontuota papildoma kamera, leidžianti matyti tai, kas vyksta tolimajame kampe.

Įsitaisyti vairuotojo vietoje galės bet kokio sudėjimo žmogus, nes visomis kryptimis ir kampais reguliuojamas ir vairas. Beje, sistema, net neįvedus į atmintį, įsimena paskutinį sėdynės reguliavimą: sustojus paslaugiai atitraukiama sėdynė - taip lengviau įlipti, o atsisėdus ir užvedus variklį ji grąžinama į ankstesnę padėtį.

Net centrinis porankis, nors ir nereguliuojamas, yra sumontuotas labai patogiai, tad vairuotojas gali įsitaisyti kaip mėgstamame fotelyje. Trūkumas nebent tas, kad, taip patogiai įsitaisius, ir automobiliui maloniai supantis, kyla noras nusnausti...

Daugumas valdymo mygtukų išdėstyti labai patogiai, tačiau borto kompiuterio ir greičio ribotuvo valdymas paliktas... spidometro šonuose. Važiuojant tai nėra labai patogu.

Žinoma, kuro sąnaudas ar likutį galima stebėti skystųjų kristalų ekranėlyje, bet teks išjungti žemėlapį. Malantis nepažįstamoje vietovėje tai trikdo. Ir tai dar keisčiau prisiminus, kad automobilis turi elektra atidaromą ir uždaromą bagažinę, kurią galima atidaryti ne tik nuotolinio valdymo pulteliu, bet ir mygtuku iš vairuotojo vietos. Iš jos galima pakelti ir užpakalinių sėdynių nugarėles, kurios nuleidžiamos vienu rankenėlės, esančios bagažinėje, truktelėjimu.

Šalia yra sumontuoti ir pakėlimo mygtukai. Reiktų žinoti, kad atsikels nugarėlės į vertikaliausią įmanomą padėtį, tad pasireguliuoti palinkimo kampą reiks patiems.

Beje, bagažinėje, po pagrindiniu dugnu paslėptas smulkesnių daiktų krepšių skyrius su atskiromis dalimis ir tinkleliais. Tiesiog automobilis apsipirkimui.

Apžiūrėjus „Murano" įspūdis lieka teigiamas - viskas kokybiška, patogu, apgalvota (išskyrus kelis mygtukus), dvelkia prabanga.

Bandytas modelis turėjo 2,5 l 190 AG dci variklį ir 6 pavarų APD. Variklis apie save primindavo tik staigiau spustelėjus akceleratorių, o šiaip buvo tylus, nejaučiamas ir ekonomiškas. Važinėjimui po miestą galios ir dinamikos užtenka. Užmiestyje iki galo nuspaudus akceleratorių, dugnas buvo pasiektas anksčiau, negu automobilis pasiekė maksimalų greitį, greitėjo jis palengva, bet švelniai - pavarų persijungimo nesijautė nei didinant, nei mažinant greitį. Sistema tvarkingai veikė tiek koja spaudžiant paminą, tiek įjungus kelionės kontrolę ir valdant „Murano" mygtuku ant vairo.

Beje, palikus automobilio greičiu rūpintis kompiuteriui, kuro sąnaudos mišriu ciklu buvo 7,2 l. Turint omenyje automobilio matmenis ir talpą, skaičiai nuteikia optimistiškai. Juolab, kad tokiu automobiliu malonu ne lenktyniauti su kitais eismo dalyviais, o tiesiog važiuoti ir mėgautis važiavimu. „Murano" pradžiugino patogumu. Pakaba subalansuota ne tik geriems keliams, bet ir kaimo žvyrkeliams, kuriuose tyliai sugeria daugumą nelygumų. Kadangi viena iš pagrindinių „Murano" rinkų yra JAV, panašu, kad taikantis prie jos ESP sistema veikia ir išjungta - važiuojant priversti automobilį pasisukti šonu taip ir nepavyko. Prieš gulinčius policininkus reiktų pristabdyti - važiuodami greičiau nepatogumo gal ir nejausite, bet pakabos ilgaamžiškumui tai atsilieps neigiamai.

„Murano" puikiai laikosi kelyje važiuojant ne tik ramiai, bet ir didesniu kaip 110 km/val. greičiu (maksimalus, šiuo metu leidžiamas šalies keliuose), stabilus automobilis lieka ir posūkiuose. Patogumo suteikia ir lengvokas automobilio vairas.

Pirmas įspūdis sėdus į „Murano" buvo geras. Susukus daugiau kaip 700 km, jis dar labiau sustiprėjo. Didelis, galingas, agresyvokos išvaizdos automobilis viduje labai jaukus ir net šeimyniškas: sėdynė-fotelis, improvizuotas TV, puiki garso sistema...

Tai - transporto priemonė, su kuria galima tiek kasdiena maltis po miestą, tiek ir leistis į tolimas keliones, nes patogiai jausis ne tik keleiviai, bet ir automobilio vairuotojas. Oficialių atstovų salonuose geros sąrangos „Murano" kainos prasideda nuo 149 000 Lt. Įdomu tai, kad geriausios sąrangos modeliai kainuoja tik 165 000 Lt.

„Nissan Murano dci 2,5" techninės charakteristikos

BENDRA INFORMACIJA

 

Modelis

Nissan Murano 2.5 dCi

Kėbulo tipas

Krosouveris

Durų/vietų skaičius

5/5

Automobilio masė, kg

1895

Maksimalus greitis, km/val.

196

100 km/val. greitį pasiekia per, s

10,5

Minimalus apsisukimo spindulys

5,7

Bagažinės talpa maks./min, l

402/2310

Ilgis, mm

4860

Plotis, mm

1885

Aukštis, mm

1720

Ratų bazė, mm

2825

Tarpuvėžis, priekinis/užpakalinis, mm

1610/1610

Prošvaisa, mm

180

VARIKLIS

 

Tipas

Dyzelinis su tiesioginiu kuro įpurškimu Common Rail ir turbininiu įpūtimu

Padėtis

Priekyje, skersai

Darbinis tūris, cm3

2488

Kuras

Dyzelinas

Suspaudimo laipsnis, At

15,0

Cilindrų skaičius ir išdėstymas

4 vienoje eilėje

Cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga, mm

89,0 x 100,0

Vožtuvų skaičius

16

Galia AG/aps./min

190/4000

Maksimalus sukimo momentas Nm, esant apsukoms

450/2000

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

 

Kuro sąnaudos mieste, l

10,1

Kuro sąnaudos užmiestyje, l

6,8

Mišrus ciklas

8,0

Kuro bako talpa, l

82

Pavarų dėžės tipas

Automatinė, 6 pavarų

Varantys ratai

Visu keturi varantys su elektromagnetine mova užpakalinių ratų prievade

Priekinė pakaba

Nepriklausoma, McPherson tipo, su skersinio stabilumo stabilizatoriumi

Užpakalinė pakaba

Nepriklausoma daugiasvirtė su skersinio stabilumo stabilizatoriumi

Padangos

235/65 R18

Ratlankiai

7.5Jx18

Stabdžiai, priekiniai

Diskiniai vėdinami

Stabdžiai, užpakaliniai

Diskiniai vėdinami

 

Lentelė Nissan.lt

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...