„Honda CR-V“ – nauja ir vis dar ta pati
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP5083
  • IMGP5084
  • IMGP5085
  • IMGP5086
  • IMGP5088
  • IMGP5091
  • IMGP5381
  • IMGP5385
  • honda_cr-v
  • honda_cr-v__1_
  • honda_cr-v__2_
  • honda_cr-v__3_
  • honda_cr-v__4_
  • honda_cr-v__5_
  • honda_cr-v__6_
  • honda_cr-v__7_
  • honda_cr-v__8_
  • honda_cr-v__9_

Pirmasis „Honda CR-V" pasirodė dar tolimais 1995 metais. Šiandien galima įsigyti jau ketvirtos kartos, kažkiek pasikeitusį, bet iš esmės tą patį - didelį, patogų, erdvų ir patikimą - automobilį.

Nors kai kurie „Honda" modeliai išsiskiria naujovišku, kartais net futuristiniu dizainu, šį kartą japonų dizaineriai nusprendė nerizikuoti. Tiesa, ankstesnės kartos modelis buvo apvalainas ir ramus, o naujausias „CR - V", gavęs naują, modernizuotą platformą, tapo grakštesnis, bet kartu tarsi ir kiek susitraukė. Ilgas, aštrus priekis ir 30 mm pažemintas kėbulas vizualiai pailgino „CR - V", krosouveris tapo proporcingesnis.

Naujojo modelio salonas, lyginant su pirmtakais, tapo jaukesnis, apdailos medžiagos centrinėje priekinio panelio dalyje - malonesnės ir minkštesnės. Kitur jos kietos. Užtat visos detalės, prie kurių reikės liestis - durų rankenėlės, mygtukai ir t.t. - minkšti ir malonūs liesti.

Padaugėjo vietos smulkiems daiktams - vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynes skiria atsidarantis net trims puodukams skirtas laikiklis, dalį daiktų galima paslėpti plačiame ir giliame ranktūryje - daiktadežėje su slankiojančiu viršumi.

Spalvotas nedidelis ekranėlis puikiai paslėptas nuo saulės, tačiau jo norėtųsi arba arčiau, arba kiek didesnio. Dabar norint įžiūrėti garso sistemos ir borto kompiuterio informaciją ar sekti galinio vaizdo kameros transliaciją tekdavo gerokai įtempti akis.

Naujasis „CR - V" gali pelnytai didžiuotis puikia ergonomika, nors ekranėlis ir mažokas, valdymo mygtukai patogiai išdėstyti ant vairo. Kaip ir visi kiti - spidometro centre esančio informacinio ekranėlio su ganėtinai dideliais skaičiais, langų atidarymo, veidrodėlių reguliavimo ir k.t. Tik pirmą akimirką kiek glumina jų gausa, bet netrukus pripranti ir pirštai patys pradeda „matyti" kas kur. Dar vienas pliusas - visi mygtukai naktį šviečia ne įkyria, bet aiškiai matoma šviesele.

Prie teisingų sprendimų norėtųsi priskirti ir klasikinės išvaizdos spidometrą su rodyklėmis. Jis „pažįstamas", aiškiai suprantamas ir „papuoštas" plonomis juostelėmis - indikatoriais, kurie dega žaliai jeigu važiuojama ekonomiškai ir pabąla staigiai spustelėjus akceleratorių.

Vairuotojo sėdynė patogi, šoninis palaikymas neblogas. Nugarėlės padėtis reguliuojama, o tai labai praverčia ilgesnėje kelionėje.

Vietos užtenka ir užpakalinių sėdynių keleiviams. Specialiai jiems išvestas ir šildymo kanalas. Durelės atsidaro plačiai, tad nebus sunku nei įkelti kėdutę, nei įsėsti aukštesniam ar stambesniam keleiviui.

Naujasis „CR - V" turi gerokai talpesnę bagažinę negu pirmtakas. Sulanksčius užpakalinių sėdynių eilę, erdvės padaugėja, tačiau apie visai lygų paviršių galite pamiršti - sėdynės tiek nenusilenkia. Beje, nulenkti sėdynes galima tiek pačiam, tiek patraukus už specialios rankenėlės. Šis būdas - greitesnis ir efektyvesnis. Tik reikia nepamiršti nuo sėdynių susirinkti daiktų.

Bandytas modelis turėjo 2,2 l 128 AG dyzelinį varikį ir 5 pavarų APD. Pirmuosius kilometrus automobilis atrodo tingus ir lėtas, tačiau spidometras dega žalia spalva, informuodamas apie taupų ir ekologišką važiavimą. Savo darbą dirba „žaliasis Econ" režimas, įjungiamas paspaudus šalia vairo esantį ryškiai žalią mygtuką. Esant įjungtam šiam režimui variklis lėčiau reaguoja į akceleratorių, lėčiau greitėja.

Deja, išskyrus žalią spalvą, jokios papildomos informacijos apie tai, kiek kuro pavyko sutaupyti arba kiek sumažinti CO2 išmetimą, sistema nepateikia. Apie taupymą galima spėlioti tik pagal kuro sąnaudas, kurios, po trijų dienų važiavimo, „eco" režimą keičiant „Sport", ir važiuojant tiek mieste, tiek ir užmiestyje, siekė 6,8 l /100 km.

Išjungus :Eco" režimą automobilis tampa greitesnis ir staigesnis, tačiau nustebino kitkas. Daugelyje bandytų modelių įjungus „Sport" režimą, „Eco" režimas išsijungdavo automatiškai. Naujajame „CR - V" šie režimai veikė kartu...

Gamintojas teigia, kad papildomas dėmesys buvo skirtas automobilio garso izoliacijai, tačiau dirbančio variklio keliamas garsas, net ir važiuojant ramiai, girdėjosi ganėtinai aiškiai. Važiuojant „Sport" režimu tai nuteikia maloniai, tačiau dirbant įprastu „D" režimu norėtųsi mažiau triukšmo.

Automobilis gavo jau gerai pažįstamą 5 pavarų APD. Naujovė - minėtas „Sport" režimas. Taip pat modelis gavo prie vairo sumontuotus pavarų perjungimo „lapelius", tačiau jų veikimo algoritmo taip ir nepavyko perprasti. Atskiros pavarų perjungimo svirties padėties, numatančios, kad pavaras perjunginės pats vairuotojas, nėra. „Lapeliais" pavaras galima pradėti perjunginėti bet kuriuo momentu, tačiau „džiaugtis" tuo automobilio kompiuteris leidžia palyginti trumpai ir netrukus vėl pats perima valdymą. Bandymų metu jungti pavaras „aukštyn" spėjau, tačiau „žemyn" sistema visada perjungdavo pati.

Nors, lyginant su ankstesne karta, naujasis „CR - V" kiek sumažėjo, jis liko ganėtinai aukštas automobilis, puikiai tinkantis ne tik kartais nenuspėjamoms miesto gatvėms, bet ir prastesniems miško keliukams. Pakaba buvo modernizuota, ji tapo minkštesnė, tačiau automobilio valdymas dėl to nenukentėjo. Jis puikiai klauso vairo, lengvai įveikia posūkius ir išlaiko trajektoriją. „Gulintys policininkai" ir nedideli nelygumai beveik nejuntami, prieš didesnius, tausojant transportą priemonę, šiaip ar taip reiktų pristabdyti.

Tai, kad modelis gaminamas jau beveik 20 metų, rodo jį esant paklausų. Aišku, konkurentų šiame segmente „Honda" netrūksta ir „CR - V" nėra pats pigiausias variantas, tačiau gera, per keliolika metų užsitarnauta reputacija, įdomus dizainas ir neblogos vartotojiškos savybės - patogus salonas, subalansuota važiuoklė ir t.t. - gali tapti rimtu argumentu kovoje už „vietą po saule".

 

2,0 Comfort 2WD 13YM

2,0 Elegance 2WD 13YM

2,0 Comfort MT/AT 13YM

2,0 Elegance MT/AT 13YM

Variklis

Tipas

SOHC i-VTEC

SOHC i-VTEC

SOHC, i-VTEC

SOHC i-VTEC

Cilindrai

4 cilindrai, skersinė padėtis

4 cilindrai, skersinė padėtis

4 cilindrai, skersinė padėtis

4 cilindrai, skersinė padėtis

Darbinis tūris (cm3)

1997

1997

1997

1997

Galingumas KW/AJ/aps.per min.

114/155/6500

114/155/6500

114/154/6500

114/155/6500

Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min.

192/4300

192/4300

192/4300

192/4300

Maitinimo sistema

HONDA PGM-FI elektroninis keturių taškų degalų įpurškimas

HONDA PGM-FI elektroninis keturių taškų degalų įpurškimas

HONDA PGM-FI elektroninis keturių taškų degalų įpurškimas

HONDA PGM-FI elektroninis keturių taškų degalų įpurškimas

Degalai

95E arba aukštesnio oktaninio skaičiaus benzinas

95E arba aukštesnio oktaninio skaičiaus benzinas

95E arba aukštesnio oktaninio skaičiaus benzinas

95E arba aukštesnio oktaninio skaičiaus benzinas

Transmisija

Varomieji ratai

priekiniai varomieji ratai

priekiniai varomieji ratai

Elektroniniu būdu valdoma 4WD sistema

Elektroniniu būdu valdoma 4WD sistema

Pavarų dėžė

mechaninė 6 pavarų dėžė

mechaninė 6 pavarų dėžė

mechaninė 6 pavarų dėžė (MT)/5 pavarų automatinė (AT)

mechaninė 6 pavarų dėžė (MT) / 5 pavarų automatinė (AT)

1. pavara

3,642

3,642

3,642 / 2,785

3,642 / 2,785

2. pavara

1,884

1,884

1,884 / 1,684

1,884 / 1,684

3. pavara

1,236

1,236

1,236 /1,128

1,236 / 1,128

4. pavara

0,976

0,976

0,976 / 0,772

0,976 / 0,772

5. pavara

0,791

0,791

0,791 / 0,592

0,791 / 0,592

6. pavara

0,647

0,647

0,647 / -

0,647 / -

Atbulinės eigos pavara

3,583

3,583

3,583 / 2,000

3,583 / 2,000

Pagrindinis perdavimas

5,333

5,333

5,333 / 4,437

5,333 / 4,437

Pakaba

Priekinė

McPherson tipo nepriklausoma pakaba su šoninio pasvirimo stabilizatoriumi

McPherson tipo nepriklausoma pakaba su šoninio pasvirimo stabilizatoriumi

McPherson tipo nepriklausoma pakaba su šoninio pasvirimo stabilizatoriumi

McPherson tipo nepriklausoma pakaba su šoninio pasvirimo stabilizatoriumi

Galinė

nepriklausoma pakaba su dviem svirtimis, su stabilizuojančiu strypu

nepriklausoma pakaba su dviem svirtimis, su stabilizuojančiu strypu

Nepriklausoma pakaba su dviem svirtimis, su stabilizuojančiu strypu

nepriklausoma pakaba su dviem svirtimis, su stabilizuojančiu strypu

Vairas

Mechanizmas

Prie greičio prisitaikantis elektrinis vairo stiprintuvas

Prie greičio prisitaikantis elektrinis vairo stiprintuvas

Prie greičio prisitaikantis elektrinis vairo stiprintuvas

Prie greičio prisitaikantis elektrinis vairo stiprintuvas

Apsisukimų spindulys nuo kėbulo kampo (m)

5,9

5,9

5,9

5,9

Vairaračio apsisukimai

3,16

3,16

3,16

3,16

Stabdžiai

Stabdžiai

ABS stabdžiai su EBD, stabilumo kontrolės sistema (VSA), avarinio stabdymo stiprintuvas (HBA)

ABS stabdžiai su EBD, stabilumo kontrolės sistema (VSA), avarinio stabdymo stiprintuvas (HBA)

ABS stabdžiai su EBD, stabilumo kontrolės sistema (VSA), avarinio stabdymo stiprintuvas (BA)

ABS stabdžiai su EBD, stabilumo kontrolės sistema (VSA), avarinio stabdymo stiprintuvas (HBA)

Priekyje

vėdinamieji diskiniai stabdžiai

vėdinamieji diskiniai stabdžiai

Vėdinamieji diskiniai stabdžiai

vėdinamieji diskiniai stabdžiai

Gale

diskiniai stabdžiai

diskiniai stabdžiai

Diskiniai stabdžiai

diskiniai stabdžiai

Rankinis stabdys

mechaninis galinių ratų

mechaninis galinių ratų

Mechaninis galinių ratų

mechaninis galinių ratų

Ratlankiai ir padangos

Ratlankiai

17x6,5J

17x6,5J

17x6,5J

17x6,5J

Padangos

225/65R17

225/65R17

225/65R17

225/65R17

Atsarginis ratas

17x4T; T155/90D17

17x4T; T155/90D17

T155/90D17

17x4T; T155/90D17

Matmenys

Ilgis (mm)

4570

4570

4570

4570

Plotis (mm)

1820

1820

1820

1820

Aukštis (mm)

1685

1685

1685

1685

Atstumas tarp ašių (mm)

2630

2630

2630

2630

Priekinių ratų tarpvėžė (mm)

1570

1570

1570

1570

Galinių ratų tarpvėžė (mm)

1580

1585

1580

1580

Prošvaisa (mm)

165

165

165

165

Talpa

Vietų skaičius

5

5

5

5

Degalų bako talpa (l)

58

58

58

58

Bagažinės talpa (pakrovus iki lango lygio) VDA l

589

589

589

589

Maks. (po galine sėdyne, pakrovus iki lango lygio) VDA l

1146

1146

1146

1146

Masė

Maks. leistina bendroji masė (kg)

1955

1955

2075 / 2100

2075 / 2100

Maks. leistina priekabos masė

.

.

.

.

Su stabdžiais (kg)

1700

1700

1700 / 1500

1700 / 1500

Be stabdžių (kg)

600

600

600

600

Greičio charakteristikos

Maks. greitis (km/h)

190

190

190 / 182

190 / 182

Pagreitėjimas (0-100 km/h, s.)

10,0

10,0

10,2 / 12,3

10,2 / 12,3

Degalų sąnaudos (CO2) 1999/100/EC

Kombinuoto važiavimo atveju (l/100 km)

7,2

7,2

7,4 / 7,5

7,4 / 7,5

CO2 (g/km)

168 EURO5

168 EURO5

173 / 175 EURO5

173 / 175 EURO5

 

Lentelė - veho.lt

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...