„HUMMER“ prekių ženklo istorija
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-2006_Hummer_H3_H1_and_H2

Hummer" buvo sukurtas devintąjį XX amžiaus dešimtmetį, kad JAV kariškiai turėtų galingą ir geru pravažumu pasižyminčią transporto priemonę. Pirmasis modelis pavadintas „HMMWV", arba „Humvee". Tik pradėjus gamybą, paaiškėjo, kad automobilis puikiai atitinka visus kariniam transportui keliamus reikalavimus, todėl JAV kariuomenė juos naudoja ir šiandien.
Po stulbinančios karinio modelio sėkmės, „General Motors" pradėjo ruošti civiliams skirtą automobilio variantą. Tiek karinis, tiek ir civilinis modeliai pasižymėjo puikiu pravažumu, tačiau pastarasis gavo daugiau komforto detalių ir turtingesnę sąrangą. Pirmasis civilinis „H1" modelis buvo parduotas 1991 m. aktoriui Arnoldui Švarcnegeriui. Tai buvo geriausia šio automobilio reklama.
Pirmieji „Hummer" kainavo daugiau kaip 50 000 JAV dolerių, įsigyti automobilį pas pardavėjus buvo neįmanoma. Klientai buvo priversti kreiptis tiesiai į gamyklą.
Taip pat daug dėmesio „Hummer" sulaukė po to, kai du „H1" iš Londono nuvažiavo iki Pekino, pervažiavę visus sunkius Rusijos ir buvusios TSRS valstybių kelių ruožus. Smarkiai išaugus šių galingų, „vyriškų" automobilių populiarumui, „GM" visas pardavimo teises perleido firminiam „Hummer" prekės ženklui.
Vėlesni modeliai, „H2" ir „H3" buvo sukurti specialiai civiliams vairuotojams, todėl juose liko mažiau pirmojo, pusiau karinio „H1" „griežtumo". Tai jokiu būdu nereiškia, kad vėlesni modeliai buvo blogesni. Jie tiesiog buvo gerokai patogesni. „H3‘ išvis buvo kuriamas kaip „šeimyninis" automobilis, skirtas kasdieniam važinėjimui mieste. Šis modelis išsiskiria geresnėmis techninės charakteristikomis ir didesniu keleivių saugumu.
Visi „Hummer" automobiliai pasižymi labai aukšta konstrukcija. Atstumas nuo grindų iki stogo yra dvigubai didesnis negu standartiniame SUV. Tai reiškia, kad „Hummer" be didesnių sunkumų gali įveikti bet kokią bekelę. Automobilis gali nesunkiai pakilti ar nusileisti stačiu šlaitu. Automobilis puikiai apsaugotas nuo vandens, tad gali nesunkiai įveikti vidutinio dydžio vandens kliūtis. Be to, jame sumontuota daug papildomos įrangos, palengvinančios vairuotojo „darbą". „Hummer" turi centrinę padangų slėgio kontrolės sistemą, kuri leidžia vairuotojui savarankiškai nustatyti slėgį kiekvienoje iš padangų.

Nepaisant visų privalumų, „Hummer" buvo per daug brangūs ir per daug neekonomiški automobiliai, todėl jų pardavimai nuolat krito. Po bankroto procedūros atsigaunantis „GM" šį nuostolingu tapusį padalinį pardavė kinams.

Nuotrauka iš http://lt.wikipedia.org

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: