„Hyundai i40“ sedano debiutas - Barselonoje
Atnaujinta: 2020-03-09
  • VF_SEDAN_01
  • VF_SEDAN_04
  • VF_SEDAN_05
  • VF_SEDAN_07

36-ojoje Barselonos automobilių parodoje gegužės pabaigoje Pietų Korėjos koncernas „Hyundai" pristatė „i40" sedaną. „i40" universalo pasaulinė premjera įvyko kovą Ženevos automobilių parodoje.

„i40" buvo suprojektuotas ir sukonstruotas „Hyundai" Europos tyrimų ir plėtros centre Riuselsheime, Vokietijoje ir savo išvaizda atspindi „Hyundai" unikalių formų ir „srovenančių linijų" dizaino evoliuciją. Šis automobilis yra naujausias koncerno modelis, atspindintis naują gamintojo šūkį: „New Thinking. New Possibilities."(Naujas mąstymas. Naujos galimybės).

4,74 metrų ilgio „i40" sedanas pardavėjų salonuose pasirodys paskutiniajame 2011-ųjų ketvirtyje ir jam bus taikoma „Hyundai" penkerių metų trilypės techninės priežiūros garantija. Ši paslauga suteikia penkerių metų garantiją be ridos apribojimų, penkerius metus teikiamą pagalbą kelyje ir nemokamą transporto priemonės patikrą kartą per metus tarp įprastos 5 metų laikotarpio priežiūros.
„Po to, kai „i40" universalas Europoje susilaukė labai teigiamos reakcijos, šis debiutas yra nauja „i40" įvedimo į rinką pakopa. Sedanas „i40" nenusileidžia universalui pagal savo technines charakteristikas, efektyvumą ir ekonomiškumą, todėl „Hyundai" D segmente tampa dar patrauklesnis pirkėjams", - sakė Allanas Rushforthas, „Hyundai Motor Europe" vyresnysis viceprezidentas ir gamybos direktorius.

Jis pažymėjo, kad „i40" modeliams nustatyti labai ambicingi, tačiau pasiekiami tikslai ir per metus Europoje tikimasi parduoti 60 000 vienetų. Iki 2011-ųjų pabaigos „i40" modelis turėtų padėti „Hyundai" užimti 3 % rinkos.

Dizainas ir įranga

„i40" sedanas atspindi naują „Hyundai" dizaino kalbą - „srovenančias linijas".

Siekiant sukurti dinamišką išvaizdą, automobilio kūrėjai sėmėsi įkvėpimo iš gamtos, o naujojo dizaino prototipu tapo „Hyundai" koncepcinis automobilis „ix-onic", pristatytas 2009 m. Ženevos automobilių parodoje. Po šio debiuto „srovenančių linijų" dizainas tapo įkvėpimo šaltiniu kuriant visus naujuosius „Hyundai" modelius, pavyzdžiui, pelniusius apdovanojimus „ix35", „ix20" ir „Veloster".

„Srovenančios linijos" akcentuoja automobilio formas nuo pirmagalio iki galo, suteikdamos „i40" modeliui išskirtinę išvaizdą. Nutolome nuo tipinio trijų tūrių sedano koncepcijos, siekdami sukurti automobilį, atitinkantį „i40" universalo sportinį charakterį. Dėl žemos, pailgintos stogo linijos sedano siluetas primena kupė", - komentuoja Thomas Bürkle, vyriausiasis „Hyundai" automobilių techninio centro dizaineris Europoje.

Sedanas „i40" išsiskiria ne tik stiliumi, bet ir komfortabiliu salonu: erdvę viduje užtikrina 2,77 metro važiuoklės bazė, 1023 mm vidinis kėbulo aukštis priekinėje dalyje, salono plotis keleivių pečių lygyje - 1455 mm ir erdvė kojoms po krėslu 1170 mm. Tai geriausi rodikliai klasėje.

Visi naujieji „i40" modeliai bus siūlomi su vienu iš keturių pasirenkamų „Euro 5" standartus atitinkančių variklių: dviem benzininiais ir dviem dyzeliniais. Šių variklių galios diapazonas nuo 115 iki 177 AG. Su jais galima rinktis mechaninę arba automatinę transmisiją.

Segmente, kuriame dyzeliniai modeliai siekia daugiau nei 75 % visų pardavimų Europoje, 1,7 litro 136 AG dyzelis, turėtų tapti pačiu populiariausiu varikliu. „Hyundai" prognozuoja, kad „i40" modelio automobilių su dyzeliniais ir benzininiais varikliais pardavimai pasiskirstys atitinkamai santykiu 65 % ir 35 %.

„Hyundai" naujasis keturių cilindrų 2 litrų GDI (tiesioginio degalų įpurškimo) variklis, pavadintas „Nu", debiutuoja kartu su „i40". Šis 1,999 cm3 darbinio tūrio agregatas generuoja 177 AG ir 213 niutonmetrų sukimo momentą, užtikrindamas dinamišką važiavimą ir degalų taupymą. „i40" sedanas su šiuo varikliu ir šešių greičių pavarų dėže pasiekia 100 km/h greitį per 9,7 sekundes bei 6,8 l/100 km vidutines degalų sąnaudas. Išmetamų į atmosferą dujų kiekis siekia vos 159 g/km.

Naujasis „i40" išsiskiria ir naujausiomis „Hyundai Blue DriveTM" technologijomis, įskaitant integruotą „Stop & Go (ISG)" sistemą, sumažinto pasipriešinimo riedėjimui padangas ir alternatyviąją valdymo sistemą (AMS).

Automobilis su 1,7 litro 115 AG dyzeliniu varikliu ir „Blue Drive" technologijomis į atmosferą išmeta vos 113 g/km CO2 ir 100 kilometrų kelio suvartoja tik 4,3 l dyzelino. Tai ekonomiškiausias modelis šiame segmente.

Naujasis dyzeliu varomas „Hyundai i40" išsiskiria ir unikalia garso slopinimo sistema, tiksliai pritaikyta pagal garso šaltinius ir triukšmo lygį. Garso slopinimui pritaikyti orui pralaidūs kilimėliai, garsą sugeriantys variklio bloko sluoksniai ir tekstiliniai ratų arkų įdėklai. Šios priemonės leidžia 20 % sumažinti triukšmo lygį automobilio viduje ir sumažinant variklio skleidžiamo triukšmo garsą išorėje, kai variklis veikia laisva eiga.

Aukštosios technologijos

„i40" montuojama išmanioji automobilio statymo sistema, funkcija, padedanti automobiliui neišslysti iš savo eismo juostos, „Bluetooth®" mobilioji jungtis su balso atpažinimo funkcija, navigacija bei galinio vaizdo kameros. Patogumui ir komfortui „i40" bus galima įsigyti su elektra valdomu stovėjimo stabdžiu, oro ventiliacija priekinėms sėdynėms, šildomomis bei atlenkiamomis galinėmis sėdynėmis bei automatine rūko žibintų įjungimo sistema, šildomu vairu.

Pažangios apšvietimo naujovės, tokios kaip standartiniai dieninio apšvietimo žibintai su ksenoninėmis lempomis arba itin ryškus TFT technologijos prietaisų skydelis, dar labiau sustiprins šio modelio pozicijas Europos D segmente.

Saugumas

„i40" aprūpintas pačiomis naujausiomis aktyviojo ir pasyviojo saugumo technologijomis, užtikrinančiomis maksimalią apsaugą juo važiuojantiems asmenims. Aktyvios apsaugos funkcijos, kai kuriose šalyse montuojamos bazinėje komplektacijoje, tokios kaip ESP (elektroninė stabilumo programa), ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), važiavimo nuokalne kontrolė, VSM (automobilio stabilumo valdymas), pagalbinė stabdymo sistema ir avarinės būklės stabdymo žibintų signalas.

Visi „i40" modeliai kiekviename Europos kelyje bus aprūpinti net iki 9 oro pagalvių - priekyje, šonuose ir virš langų, taip pat galimos ir vairuotojo kelių aukštyje - visuose modeliuose tai standartinė įranga. „Hyundai" prognozuoja, kad „i40" pelnys maksimalų 5 žvaigždučių įvertinimą Europos NCAP saugumo bandymuose.

Techninės specifikacijos

„Hyundai i40" (kėbulo tipas - sedanas)

Visi duomenys yra preliminarūs - galutiniai duomenys bus patvirtinti tik pristatymo metu!

Dyzeliniai varikliai

1,7 litrų 115 AG
Tipas / galingumas U-II, DOHC, keturių cilindrų, 16-os vožtuvų su HLA / 1685 cm3
Galia /sukimo momentas 115 AG (85 kW) @ 4000 rpm / 260 Nm (26,5 kgm) @ 1250-2750 rpm
Emisijos 122 g/km (113 g/km, kai įmontuota ISG)

1,7 litrų 136 AG
Tipas / galingumas U-II, DOHC, keturių cilindrų, 16-os vožtuvų su HLA / 1685 cm3
Galia / sukimo momentas 136 AG (100 kW) @ 4000 rpm / 325 Nm (32,0 kgm) @
2000-2500 rpm
Emisijos 124 g/km (119 g/km, kai įmontuota ISG)

Benzininiai varikliai

1,6 litrų 135 AG
Tipas / galingumas Gamma GDI, keturių cilindrų, 16-os vožtuvų su MLA / 1591 cm3
Galia / sukimo momentas 135 AG (99 kW) @ 6300 rpm / 164 Nm (16,8 kgm) @ 4850 rpm
Emisijos 149 g/km (140 g/km, kai įmontuota ISG)


2,0 litrų 177 AG
Tipas / galingumas Nu GDI, keturių cilindrų, 16-os vožtuvų su HLA & Swing ARM / 1999 cm3
Galia / sukimo momentas 177 AG (130 kW) @ 6500 rpm / 208 Nm (21,7 kgm) @ 4700 rpm
Emisijos 156 g/km

Transmisijos
1,7 / 115 1,7 / 136 1,6 / 135 2,0 / 177
Mechaninė / pavaros 6 6 6 6
Automatinė / pavaros ---- 6 ---- 6

Pakaba
Priekinis tiltas Visiškai nepriklausomi kėbulo šonuose sumontuoti MacPherson statramsčiai su spyruoklėmis ir dujomis užpildytais amortizatoriais. Apsaugos nuo riedėjimo valdymo svirtis.
Galinis tiltas Visiškai nepriklausomi kėbulo šonuose sumontuoti statramsčiai su spyruoklėmis ir dujomis užpildytais ASD amortizatoriais.

Vairas
Tipas MDPS (elektra valdomas vairas)
Vairo pavara 2,88 sukimas nuo pradžios iki galo
Sukimosi spindulys 5,46 metrai


Stabdžiai
Priekiniai 320 mm ventiliuojamieji diskai
Galiniai 300 mm standieji diskai

Ratai ir padangos
Standartinės 7,0Jx16 205/60 R16 padangos
7,5Jx17 215/50 R17 padangos
8,0Jx18 225/45 R18 padangos

Matmenys (mm)
Išorėje
Bendras ilgis 4740
Bendras plotis 1815 (be išorės veidrodėlių)
Bendras aukštis 1470
Važiuoklės bazė 2770
Priekinė iškyša 920
Galinė iškyša 1050
Priekinė tarpvėžė 1591
Galinė tarpvėžė 1597

Viduje Priekis Galas
Kėbulo aukštis 1025 965
Plotis kojoms 1170 850
Plotis pečiams 1455 1420

Talpa (litrai)
Degalų bakas 70 l
Bagažo skyrius 503

Našumas* (mechaninė transmisija)
1,7 / 115 1,7 / 136 1,6 / 135 2,0 / 177
Didžiausias greitis (km/h) 190 198 195 210
Pagreitėjimas nuo 0 iki 100 km/h (sek) 12,9 10,6 11,6 9,7

Ekonomiškumas (mechaninė transmisija)
1,7 / 115 1,7 / 136 1,6 / 135 2,0 / 177
Litrai / 100 km** 4,3 (ISG) 4,5(ISG) 6,0(ISG) 6,8
CO2 (g/km) 122 124 149 156
CO2 (g/km) su ISG 113 119 140 ----

* nurodyti skaičiai pateikti pagal gamintojo skaičiavimus

 

Apie „Hyundai"
1967 metais įsteigta „Hyundai Motor Co." vėliau reorganizuota į „Hyundai Motor Group", kuri 2007 metais tapo penktąja stambiausia pasaulyje automobilių gamintoja, turinčia daugiau nei dvi dešimtis su automobilių gamyba susijusių padalinių. „Hyundai Motor", turinti šešias gamybos bazes už Pietų Korėjos ribų, 2010 metais pardavė apie 3,6 milijono automobilių visame pasaulyje. „Hyundai" automobiliai parduodami 186 pasaulio šalyse maždaug 5 300 atstovybių ir automobilių salonų. Daugiau informacijos apie „Hyundai Motor" bei jos gaminius rasite interneto svetainėje www.hyundai.com.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: