„Hyundai“ Paryžiuje pažėrė netikėtumų
Atnaujinta: 2020-03-09
  • i20_WRC_4__1280x853_
  • i30
  • ix35__Large_

„Hyundai" Paryžiaus automobilių parodoje šiemet stebina ne naujienų skaičiumi, o netikėtais sprendimais. Šalia į Europos rinką orientuoto naujos kartos trejų durų i30 bus demonstruojamas raliui parengtas i20 ir degalų elementų jėgainę turintis visureigis „ix35 Fuel Cell".

Trečiasis naujosios kartos trejų durų i30 šeimos narys prisijungė prie penkerių durų hečbeko ir universalo, išplėsdamas Europai skirto „Hyundai" C segmentą platesniam klientų ratui.

Trejų durų modifikacija pasižymi savitu ir sportišku dizainu. Jau įprastus „Hyundai" būdingo „takiosios skulptūros" dizaino elementus papildo išraiškinga juosmens linija, kampuotas viršutinės dalies siluetas ir ilgesnės priekinės durelės, dėl kurių profilis atrodo dinamiškesnis, o įspūdį sustiprina pakeistas priekinės ir užpakalinės dalies dizainas. Automobilis taip pat puikuojasi naujais priekiniais žibintais ir radiatoriaus grotelėmis.

Naujosios kartos trejų durų i30 vairuotojai galės mėgautis Europai pritaikytu pakabos darbu ir vairavimo tikslumu bei galės keisti sistemos „FLEX STEER" nustatymus, pasirinkdami vairavimo režimą priklausomai nuo savo norų ir vairavimo sąlygų.

Galima rinktis iš šešių naujosios kartos „i30" variklių bei šešių laipsnių mechaninės arba automatinės pavarų dėžės. Svarbiausia jėgos agregatų sistemos dalis yra „U-II" 1,6 litro dyzelinis, 128 AG variklis, išmetantis vos 97 g anglies dvideginio vienam kilometrui kelio. Visi šie duomenys užtikrina geriausią galios ir efektyvumo santykį segmente.

Sporto gerbėjų dėmesio sulauks visiškai naujas WRC pasaulio ralio čempionato reikalavimus atitinkantis i20, žymintis „Hyundai" grįžimą į vieną sudėtingiausių automobilių sporto disciplinų.

Po pasitraukimo iš automobilių sporto 2003 metais, „Hyundai" išsikėlė ilgalaikį tikslą suburti nuosavą WRC komandą Europoje ir sukurti čempionatui skirtą automobilį. „WRC diktuoja pačius ekstremaliausius iššūkius automobilių konstruktoriams. Mes priimame šiuos iššūkius ir mūsų dalyvavimas čempionate įkūnys „Hyundai" inžinerijos pajėgumą, patikimumą ir bus puikus bandymų poligonas mūsų būsimiems modeliams", - pažymėjo „Hyundai Motor Europe" rinkodaros direktorius Markas Hall‘as.

Tuo tarpu visureigis „ix35 Fuel Cell" rodo visai kitą koncerno tyrimų kryptį. Gamybai parengtas visureigis turi 24 kW galios ličio-polimerų akumuliatorių ir 100 kW galios degalų elementų jėgainę. To užtenka, kad visureigis be papildomo krovimo nuvažiuotų 588 kilometrus. „Hyundai" ketina jau gruodžio mėnesį pradėti naujojo „ix35 Fuel Cell" gamybą, o jau kitų metų pradžioje jis bus siūlomas automobilių parkus valdančioms įmonėms.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: