Įsigaliojus 2012 m. gegužės 29 d. Komisijos reglamentui (EB) Nr. 459/2012 dėl lengvųjų keleivinių ir komercinių transporto priemonių variklių Euro 5 ir Euro 6 (toliau -Reglamentas Nr. 459/2012) bus taikomi nauji transporto priemonių registravimo reikalavimai.
Informuojame, kad nuo 2013 m. gruodžio 31 d. M kategorijos, N1 ir N2 klasių transporto priemonės, neatitinkančios Reglamento Nr. 459/2012 reikalavimų, nebus registruojamos. Variklio išmetamieji teršalai ir variklio išmetamųjų teršalų sertifikatuose nurodyta raidė, žyminti Euro normos įgyvendinimo etapą, turės atitikti Reglamento Nr. 459/2012 nuostatas.
Nebepriimtini Euro 5 išmetamųjų teršalų sertifikatai su raidėmis: F, G, H, I.
Nebepriimtini Euro 6 išmetamųjų teršalų sertifikatai su raidėmis: Q, R, S.
Naujos M kategorijos, N1 ir N2 klasių transporto priemonės, neatitinkančios Reglamento Nr. 459/2012 reikalavimų, po 2014 m. sausio 1 d. bus registruojamos tik su EB ar nacionaliniais atitikties liudijimais, prieš registraciją pažymėtais Inspekcijos žyma apie taikytiną išimtį, pagal iš anksto pateiktą sąrašą. Gamintojai ir įmonės, atstovaujančios gamintojams, transporto priemonių sąrašą dėl anksčiau išvardytų priežasčių Inspekcijai turi pateikti iki 2013 m. gruodžio 2 d.
Įtrauktų į sąrašą transporto priemonių didžiausias skaičius M1 klasės atveju negalės viršyti 10 %, o visų kitų kategorijų atveju negalės viršyti 30 % visų tipų transporto priemonių, pradėtų eksploatuoti Lietuvoje 2013 metais.
Jei tie 10 % (arba atitinkamai 30 %) yra mažiau kaip 100 visų atitinkamų tipų transporto priemonių, leidžiama pradėti eksploatuoti ne daugiau nei 100 transporto priemonių.
Plačiau apie serijos pabaigos procedūras galite rasti čia.
VKTI informacija
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"