Įsigalioja nauji lengvųjų keleivinių ir komercinių transporto priemonių išmetamųjų teršalų reikalavimai (Euro 5 ir Euro 6)
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP1889__Large_

Įsigaliojus 2012 m. gegužės 29 d. Komisijos reglamentui (EB) Nr. 459/2012 dėl lengvųjų keleivinių ir komercinių transporto priemonių variklių Euro 5 ir Euro 6 (toliau -Reglamentas Nr. 459/2012) bus taikomi nauji transporto priemonių registravimo reikalavimai.

Informuojame, kad nuo 2013 m. gruodžio 31 d. M kategorijos, N1 ir N2 klasių transporto priemonės, neatitinkančios  Reglamento Nr. 459/2012 reikalavimų, nebus registruojamos. Variklio išmetamieji teršalai ir variklio išmetamųjų teršalų sertifikatuose nurodyta raidė, žyminti Euro normos įgyvendinimo etapą, turės atitikti Reglamento Nr. 459/2012 nuostatas.

Nebepriimtini Euro 5 išmetamųjų teršalų sertifikatai su raidėmis: F, G, H, I.

Nebepriimtini Euro 6 išmetamųjų teršalų sertifikatai su raidėmis: Q, R, S.

Naujos M kategorijos, N1 ir N2 klasių transporto priemonės, neatitinkančios Reglamento Nr. 459/2012 reikalavimų, po 2014 m. sausio 1 d. bus registruojamos tik su EB ar nacionaliniais atitikties liudijimais, prieš registraciją pažymėtais Inspekcijos žyma apie taikytiną išimtį, pagal iš anksto pateiktą sąrašą. Gamintojai ir įmonės, atstovaujančios gamintojams, transporto priemonių sąrašą dėl anksčiau išvardytų priežasčių Inspekcijai turi pateikti iki 2013 m. gruodžio 2 d.

Įtrauktų į sąrašą transporto priemonių didžiausias skaičius M1 klasės atveju negalės viršyti 10 %, o visų kitų kategorijų atveju negalės viršyti 30 % visų tipų transporto priemonių, pradėtų eksploatuoti Lietuvoje 2013 metais.

Jei tie 10 % (arba atitinkamai 30 %) yra mažiau kaip 100 visų atitinkamų tipų transporto priemonių, leidžiama pradėti eksploatuoti ne daugiau nei 100 transporto priemonių.

Plačiau apie serijos pabaigos procedūras galite rasti čia.


VKTI informacija

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...