Kai triukšmauja sunkvežimio važiuoklė
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP3145__Small_
  • P1030503

Apie galimus sunkvežimių važiuoklės gedimus Autoreviu.lt skaitytojus konsultuoja UAB „Autojarus“ direktorius Remigijus Jasiūnas.

Pasak R. Jasiūno, sunkvežimio važiuoklėje greičiausiai dėvisi tokios dalys kaip traukių antgaliai, šerdys, guoliai, lingės (jei užpakalinė pakaba linginė) ir oro pagalvės (jei užpakalinė pakaba - orinė). Jeigu atsiranda vairo laisvumas, važiuojant girdisi pašaliniai garsai, reikia kuo skubiau keliauti į servisą. Sunkvežimis - ne lengvasis automobilis. Jo remontui reikia gerokai daugiau vietos ir atitinkamų instrumentų.

Tarkim, jei lūžo įvorė, tačiau automobilis buvo eksploatuojamas toliau, vėliau gali tekti ne tik keisti įvorę, bet ir remontuoti korpusines detales. Toks remontas yra ilgas ir ganėtinai brangus.

Jeigu užpakalinė pakaba - orinė, oro pagalvių remontas yra greitesnis ir pigesnis negu lingių. Linginės pakabos remontas trunka ilgiau ir yra brangesnis todėl, kad jei jau keičiamos vienos pusės lingės, rekomenduojama pakeisti ir kitos pusės.

Visgi, bet kokiu atveju, laiku atliktas remontas pailgina automobilio eksploataciją ir sumažina remonto darbų sąnaudas.

UAB „Autojarus“

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD

Robotizuotos APD atsirado kaip pigi klasikinės automatinės pavarų dėžės alternatyva...

Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD

Tikėtina, kad ne visi žino, bet transmisijos tipas, kai...

Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD

Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...

Vakarų Lietuvos keliais

Lietuva nėra labai didelė, tad norint ją galima apvažiuoti per dieną...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: