Kam reikalinga Parkavimo jutiklių sistema?
Atnaujinta: 2020-03-09
  • gedion
  • 5_paveikslelis
  • 9_paveikslelis__Small_
  • 12_paveikslelis
  • 14_paveikslelis
  • 15_paveikslelis
  • 1_lentele__Small_
  • 2_lentele__Small_
  • 3_lentele__Small_
  • 18_paveikslelis

Naudodamiesi Parkavimo jutiklių sistema, galite važiuoti atbuli ir pastatyti automobilį ramia širdimi. Sistema įsijungia automatiškai ir įspėja Jus, jeigu priartėjate prie kito automobilio, sienos ar asmens už Jūsų ar priešais Jus, tad automobili statymas visada bus saugus, paprastas ir malonus užsiėmimas.

Parkavimo jutiklių sistema Gedion® padės be jokio streso pastatyti automobilį po ilgos ir įtemptos darbo dienos.

Mažiausias kliūties aptikimo atstumas: galinių jutiklių – 22 cm, priekinių jutiklių – 15 cm. Naudodamiesi šia sistema patyrę vairuotojai gali statyti automobilį be jokio nerimo, o naujokai – pasivaržyti su labiau patyrusiais vairuotojais, parodydami savo sugebėjimus.

Mažiausias priekinės kliūties aptikimo atstumas.

Mažiausias galinės kliūties aptikimo atstumas.

Kuriant naujus automobilių modelius paisoma aerodinamikos principų. Automobiliai paprastai turi aukštą bagažinę ir daugybę vietų, nematomų vairuotojui – aklųjų zonų. Dar keblesnė situacija būna tada, kai tenka statyti automobilį labai ribotoje erdvėje, ypač esant tirštam rūkui, smarkiai lyjant ar naktį...

Kaskart taisant buferį, remonto išlaidos gali būti didesnės negu naujos Parkavimo jutiklių sistemos kaina.

Ši sistema – tai modernus įrenginys, padarysiantis jūsų automobilio valdymą patogesnį ir saugesnį. Davikliai įtaisyti prekiniame ir galiniame buferiuose (ar tik galiniame), atstumo iki kliūties nustatymo sistema palengvina statymą ir manevravimą siaurose vietose, ypač – tamsiu paros laiku. Šis įrenginys nėra pirmo būtinumo, bet leidžia jaustis prie vairo jaukiau ir patikimiau. Neatsitiktinai prestižiniuose vadovaujančių automobilių gamintojų modeliuose yra iš karto įrengiama tokia pasirinktis (BMW, „Mercedes“, „Lexus“, „Volvo“).

Sistema gali laiku įspėti vairuotoją apie priartėjimą ne tik prie didelių kliūčių, bet ir prie mažo didžio ir aukščio objektų. Tai ypač patogu tamsiu paros laiku ar lyjant. Įrengę tokią sistemą, jus apdrausite save ir galbūt kitus nuo atsitiktinų įbrėžimų ir įdubimų, kurių remontas kainuos žymiai daugiau negu ši moderniausia įranga. Kai kurių Vakarų tyrimų ir statistikos biurų nuomone, statymo radarai labai sumažina panašių nemalonių atsitikimų riziką, o automobiliuose, kur sudėtinga matyti jo užpakalinę dalį, ir dideliuose sedanuose toks įrenginys būtinas. Kalbama ne tik apie užvažiavimą ant aukšto kelkraščio ar atsitrenkimą į kito automobilio buferį. Statydamas automobilį kieme ar šalia vaikų žaidimo aikštelės niekas negali būti įsitikinęs, kad prie galinio automobilio buferio nėra 2–4 metų vaiko. Jo galima nepastebėti, net jei automobilio užpakalinė dalis gerai matoma, o jus puikiai jaučiat gabaritus.

Parkavimo sistema gali būti įrengta savarankiškai.

Vairuotojas gali išrinkti sistemos modelį su 4, 6 arba 8 davikliais, 90–120 laipsnių matymo kampu horizontaliai ir vertikaliai. Sistemos komplektą sudaro garso ir (ar) šviesos LED ar LCD atstumo davikliai. Jie montuojami prietaisų skydelyje ir akimirksniu pateikia vairuotojui garsinę ir vaizdinę informaciją apie atstumą iki kliūties.

Užpakalinių jutiklių procesorius paleidžia sistemą, kai įjungiama atbulinė pavara. Judant į priekį ar stojant, sistema išjungta, kad netrukdytų vairuotojui. Neutralaus ar originalaus dizaino LCD ekranas ar šviesos panelis ir davikliai tiks bet kokio dizaino automobiliui. Radaras veikia pagal šiuolaikinę atstumo nustatymo technologiją ultragarsu. Svarbu, kad įrenginys pritaikytas naudoti blogomis klimato sąlygomis, jis testuojamas žemos (-40°С) ir aukštos (+85°С) temperatūros ir didelės drėgmės ir taršos sąlygomis.

Daugiau informacijos www.parkavimosistemos.lt

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: