Katalizatorių laužas, supirkimas Vilniuje
Atnaujinta: 2020-03-09

Superkame bet kokiu kiekiu tuo metu nustatytomis kainomis. Kaina nustatoma įvertinus vidutinį brangiųjų metalų kiekį, esantį Lietuvos teritorijoje surenkamuose katalizatoriuose. Kitų šalių teritorijose surinkto katalizatorių laužo kaina gali skirtis. Kainą lemia biržos kainos ir metalų (paladžio, platinos, radžio) kiekis. Kaina nustatoma už katalizatoriuje esančios darbinės dalies (keraminės arba metalinės) 1 kg, todėl bakelio kaina priklauso nuo darbinės dalies svorio ir tipo.

Pavyzdys: kliento atneštas katalizatorius perpjaunamas, išimama darbinė dalis, nustatomas jos tipas, ji pasveriama, sumokami pinigai. Jeigu klientas atneša daugiau negu 10 katalizatorių, darbinė dalis iš bakelių išimama nemokamai.

Katalizatorių darbinės dalies tipai ir klasifikacija:

* keraminė darbinė dalis (vokiškuose, japoniškuose, prancūziškuose, amerikietiškuose ir rusiškuose automobiliuose ir universaliuose katalizatoriuose);

* metalinė darbinė dalis (originaliuose, universaliuose katalizatoriuose ir rusiškuose automobiliuose);

* keraminės granulės (pasitaiko retai, dažniausiai - JAV pagamintuose visureigiuose).

Smulkiau aptarsime katalizatorių laužo kainas ir jų skirtumus. Aiškinimai paremti vidutine kaina.

* Keraminė darbinė dalis

Daugiausia brangiųjų metalų yra vokiškų automobilių (OPEL, BMW, MERSEDES, AUDI, VW) katalizatoriuose. Jų kaina siekia 100-130 proc. vidutinės mūsų įmonės siūlomos kainos. Žinoma, reikia įvertinti tai, kad naujų automobilių katalizatoriai gerokai skiriasi nuo tų pačių modelių, pagamintų iki 1998 m., katalizatorių. Taip pat reiktų žinoti, kad katalizatoriai skirstomi į tuos, kuriuose yra daugiau platinos, ir tuos, kuriuose daugiau paladžio.

Pavyzdžiu gali būti „Opel" katalizatorius (5 nuotrauka). Kaina skiriasi du kartus, o ilgesnis tik 1 cm.

Antri pagal brangumą - japoniškuose automobiliuose (TOYOTA, NISSAN, MAZDA, HONDA) montuojami katalizatoriai. Jų kaina svyruoja tarp 80-110 proc. vidutinės kainos. Treti - montuojami prancūziškuose automobiliuose (RENAULT, PEUGEOT, CITTROEN), kainuoja nuo 65 iki 100 proc. vidutinės kainos. Ketvirti - amerikietiški  (beje, „Chrysler" katalizatoriai yra žvaigždutės formos, kituose modeliuose - grotelės,). Už juos mokama 60-90 proc. vidutinės kainos. Už korėjietiškų prekių ženklų ( HYUNDAI, DAEWOO, KIA) katalizatorius mokama 70-85 proc. vidutinės kainos. Rusiškuose automobiliuose (LADA) montuojami katalizatoriai turi skirtingą brangiųjų metalų kiekį. Paprastai už rusiškų automobilių katalizatorius mokama 50-75 proc. vidutinės kainos, bet pasitaikė atvejų, kai buvo sumokėta 100 proc. (gali būti, kad tie katalizatoriai buvo gaminami eksportui).

Universalių katalizatorių gamintojai deda tiek brangiųjų metalų, kiek nori užsakovas, arba tiek, kad katalizatorių kaina rinkoje būtų konkurentabili. Už juos mokama 0-20 proc. vidutinės kainos.

Atskirai reiktų paminėti dyzelinių automobilių katalizatorius. Už juos mokama 100-120 proc. vidutinės kainos, bet reikia įvertinti katalizatorių darbinės dalies svorį, nes jame kaupiasi nuodegos. Tai padidina keramikos svorį, bet sumažina brangiųjų metalų kiekį.

* Metalinės darbinės dalys ir keraminės granulės

Metalinės darbinės dalys ir keraminės granulės kainuoja maždaug 2-2,5 karto pigiau už keramines, nes šių katalizatorių gamybai naudojama mažiau platinos, radžio ir paladžio. Taip pat reikia įvertinti tai, kad metalinių katalizatorių perdirbimas - ilgesnis ir daugiau išteklių reikalaujantis darbas, todėl jų perdirbimo išlaidos didesnės. Jeigu turite metalinių rusiškų automobilių katalizatorių, žinokite, kad jų kaina sudaro apie 75 proc. bendros metalinių katalizatorių kainos.

Kaip nustatyti, kokio automobilio katalizatorius, jeigu jis sudaužytas?

Vizualiai nustatyti neįmanoma, todėl vis dažniau naudotus katalizatorius superkame atlikę analizę arba apžiūrime prieš išimant iš metalinių korpusų. Primename - katalizatorių laužas, surinktas skirtingų šalių rinkose, gali kainuoti ir brangiau, ir pigiau. Gamintojai, priklausomai nuo to, kokiai rinkai skirti automobiliai, net ir vienos serijos modeliuose montuoja katalizatorius, turinčius skirtingą brangiųjų metalų kiekį. Tai priklauso nuo vienoje ar kitoje šalyje galiojančių ekologinių normų. Noriu pabrėžti, kad brangiųjų metalų kiekis katalizatoriuose priklauso nuo katalizatoriaus eksploatacijos laikotarpio ir naudojamo benzino kokybės.

Superkamoms katalizatorių darbinėms dalims keliami reikalavimai:

* keramika turi sudaryti vientisą gabalą (pageidautina) arba būti sumalta į miltus (pasiliekame teisę atlikti tokios medžiagos analizę);

* metalinė darbinė dalis būtinai turi būti vientisa arba metaliniame bakelyje, nes išskaidyta ji praranda iki 50 proc. užpurkštų brangiųjų metalų dangos;

* keraminėje masėje negali būti pašalinių medžiagų (asbesto, metalinių tinklelių, kvarcinio smėlio, cemento ir pan.); jeigu priemaišų esama, keraminė masė perkama tik po analizės;

* keraminės darbinės dalies drėgmė negali viršyti natūralaus fono (1-2 proc.); masę reikia saugoti sausoje, vėdinamoje patalpoje; jeigu dėl siūlomos medžiagos drėgnumo abejojama, pasiliekama teisė atlikti jos drėgmės analizę.

Su didmeniniais klientais bendradarbiaujame abipusiai naudingų sutarčių pagrindu, o galutinė siūlomos medžiagos kaina nustatoma atlikus analizę. Mūsų įmonės laboratorijoje sumontuota geriausia moderni analitinė įranga. Mėginių parinkimas ir analizė vykdomi taikant atestuotas metodikas ir atitinka aukščiausius europinius reikalavimus. Kartais siūlome fiksuotos kainos ir finansavimo paslaugas. Turime savo transportą, tad galime pasiimti medžiagas iš bet kurios Lietuvos vietos. Klientai gali stebėti visus medžiagos tikrinimo ir perdirbimo etapus: svėrimą, malimą, mėginių ėmimą, tyrimus laboratorijoje, pinigų pervedimą į sąskaitą. Nuo konkurentų skiriamės tuo, kad esame skaidrūs ir patikimi partneriai, bendravimą su savo klientais grindžiame abipusiu pasitikėjimu. Su kiekvienu klientu bendraujame individualiai.

Laukiame Jūsų katalizatorių supirkimo punktuose ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo!

MŪSŲ KONTAKTAI

Adresas: Ukmergės 212 A, Vilnius
Telefonas: +370-5-2040831
Faksas: +370-5-2040830
Mobilus tel.: +370-682-22225 (supirktuvė), +370-686-91435
el.paštas: info@katalizator.lt
Tinklapis: www.katalizator.lt

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Dažniausi automobilių gedimai

Automobilių gedimų požymiai, priežastys, remonto būdai. Variklio gedimai, elektronikos, važiuoklės, duslintuvo, stabdžių gedimai, kėbulo pažeidimai

Lietuvos mokslininkai sukūrė įrenginį mažinantį transporto priemonių taršą

Sukonstruotas filtravimo įrenginys jau dabar gali būti diegiamas į automobilio išmetimo sistemas duslintuvo dalyje po katalizatoriumi, o ateityje panašūs įrenginiai galės ir visai pakeisti šiuo metu naudojamus katalizatorius

Išmetimo sistemos subtilybės

Turbūt nė vienas vairuotojas neįsivaizduoja automobilio, kuris neturėtų išmetimo sistemos.

Rezonatorius - kas tai?

Rezonatorius, tai automobilio išmetimo sistemos detalė, montuojama priekinėje išmetimo sistemos dalyje, iškart po priėmimo vamzdžio...

Naujausi skelbimai

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: