„Kia“ įtaka Europos ekonomikai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • zilina_3
  • zilina_4
  • zilina_5
  • zilina_6
  • "Kia" veiklos Europoje dėka darbo vietas turi daugiau nei 164 tūkst. žmonių.
  • 2012 metais „Kia" Europai atseikėjo 865 milijonus eurų mokesčių.
  • „Kia" Europoje investavo net 2,6 mlrd. eurų gamybos, tiekimo, pardavimų, logistikos tyrimams ir vystymui.

Frankfurtas. 2014 m. sausio 14 d. Naujausiame Europos pirmaujančios nepriklausomos ekonomikos konsultacijų bendrovės „London Economics" pranešime tvirtinama, kad „Kia Motors Europe" vaidina itin svarbų vaidmenį Europos ekonomikoje.

Pranešime „„Kia" veiklos Europoje ekonominiai ir socialiniai privalumai" teigiama, kad 164 tūkst. žmonių už savo darbo vietas yra skolingi šio populiaraus prekinio ženklo veiklai įvairiose kontinento vietose.

Įskaitant muitų, pardavimų ir pajamų mokesčius, 2012 m. „Kia" Europos valstybėms sumokėjo beveik 865 mln. eurų, taip paremdama kontinento šalių ekonomiką. Šis rodiklis, lyginant su 2011 m., 2012 m. pakilo 16 procentų (2011 m. buvo surinkta 746 mln. EUR).

Išaugus gamybai  „Kia" Žilinos gamykloje Slovakijoje (iki 15 proc. 2012 m.), kompanija įsigijo išteklių, kurių vertė siekia 3,7 mlrd. EUR, iš jų 2,6 mlrd. EUR (69 proc.) buvo susiję su Europos regionu.

Pranešime pabrėžiama visa „Kia" nuopelnų Europai grandinė - pradedant tyrimais ir vystymu ir baigiant naujų automobilių distribucija po kontinento atstovybes. Pardavimų tinklas, apimantis visas Europos Sąjungos nares ir Europos Laisvosios prekybos Asociacijos (EFTA) nares, Europos BVP papildo1,6 mlrd. eurų, o tyrimai, vystymas, gamyba ir tiekimas pakelia „Kia" bendrąją pridėtinę vertę iki 2,6 mlrd. EUR.

„Mūsų gamyba ir rinkos dalis Europoje kiekvienais metais auga. Ir tai yra mūsų kelių milijardų investicijų šiame regione rezultatas. „Kia" vystymosi pagrindas yra mūsų atstovybių tinklo Europoje plėtra ir vystymas. Mes turime daugiau negu 2000 atstovybių 30-yje Europos šalių, kurios parduoda naujausius ir geriausius produktus bei teikia mūsų vis augančiam pirkėjų ratui aukščiausios kokybės aptarnavimą po pirkimo. Mes džiaugiamės, kad šiame pranešime yra pastebėtas mūsų indėlis į kontinento ekonomikos augimą", - teigė „Kia Motors Europe" vadovas Michaelis Cole.

Šios investicijos atsiperka - „Kia" kasmet vis didina savo naujų automobilių rinkos dalį Europoje ir yra tarp sparčiausiai populiarėjančių automobilių markių šiame žemyne.

Ne išimtis ir Lietuvos rinka. Pernai Lietuvoje „Kia" užėmė 5,1 procentą naujų automobilių rinkos ir tai yra net 15 procentų daugiau negu prieš metus. Tai viena sparčiausiai augančių automobilių markių Lietuvoje. Praėjusiais metais pagal mūsų šalyje užregistruotų automobilių skaičių „Kia" užėmė šeštą vietą.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...