“Kia pro_cee’d GT” paskelbtas sportiškiausiu metų automobiliu
Atnaujinta: 2020-03-09
  • MADruskininkai6082
  • MAFinalas5914

Lietuvos metų automobilio rinkimuose dalyvavęs "Kia pro_cee'd GT" sulaukė netikėto pripažinimo. Rinkimų komisija, kurią sudaro dešimt apie automobilius rašančių žmonių, šį automobilį paskelbė sportiškiausiu. „Kia pro_cee'd GT" konkurencinėje kovoje aplenkė „Seat Leon FR" ir BMW 4.

„Mums tai labai svarbus ir netikėtas laimėjimas," - po apdovanojimo savo įspūdžiais dalijosi UAB "Kia auto" direktorius Gintaras Kaukėnas. „Šiemet rinkoje pasirodęs automobilis yra pats greičiausias „Kia" modelis Europoje. Apdovanojimas dar kartą įrodė, kad mūsų importuojami automobiliai ne tik gražūs, bet ir puikiai valdomi. Ypatingai džiaugiamės, kad pavyko aplenkti tokį šio žanro grandą kaip BMW."

Metų automobilio komisijos „pro_cee'd GT" buvo įvertintas už nepriekaištingą dizainą ir puikias valdymo savybes. Nedidelis kompaktinės klasės automobilis po variklio dangčiu slepia 1,6 l benzininį variklį su turbina. Šis automobilis išvysto 204 AG bei pasiekia maksimalų 230 km/h greitį.

Gamintojai siūlo dvi šio automobilio versijas: su trijų arba penkių durų kėbulu. Automobilis pasižymi puikiai sureguliuota važiuokle, kuri nėra pernelyg sportiška. Norint, šiuo automobiliu galima važinėti kasdien, jo pakaba yra puikus sportiškumo ir komforto derinys.

„Kia pro_cee'd GT" yra pigiausias tokios klasės automobilis rinkoje. Jo kaina prasideda nuo 69 900 litų.

„Kompanija ilgai konstravo šį automobilį, jo debiutas buvo atidedamas net keletą kartų, nes inžinieriai vis nebuvo patenkinti gautu rezultatu. Tačiau tai, kad jiems pavyko pasiekti savo tikslą, įrodo ir šis apdovanojimas" - sakė Gintaras Kaukėnas.

Visiškai nauji „Kia pro_cee'd GT" tai geriausiomis eksploatacinėmis savybėmis pasižymintys modeliai. Jie turi naują variklį su turbokompresoriumi ir gali pasigirti unikaliu išorės dizainu, stilingais interjero elementais, bei puikia pakabos sistema, kuri įtiks net išrankiausiam vairuotojui.

GT modeliai turi naujos versijos „Kia" 1,6 litrų GDI (benzininį tiesioginio įpurškimo) variklį su „twin-scroll" tipo turbokompresoriumi bei tvirtesniais vidiniais komponentais. Galia ir sukimo momentas - dramatiškai didesni (lyginant su varikliu be turbokompresoriaus). Galia - net 51% didesnė ir siekia 201 AG, o sukimo momentas padidėjęs 61% - 265 Nm.

Šešių pavarų mechaninę greičių dėžę turintys priekiniais ratais varomi GT modeliai nuo 0 iki 100 km/h gali įsibėgėti per 7,7 sek. ir pasiekti didžiausią 230 km/h greitį. Dėka jau nuo 1.780 aps./min. išvystomo maksimalaus sukimo momento, automobilio įsibėgėjimo savybės yra pavydėtinos: su įjungta 4 pavara nuo 60 iki 100 km/h jis įsibėgėja vos per 5,4 sek., nuo 80 iki 120 km/h važiuojant 5-a pavara - per 7,3 sek., o nuo 80 iki 120 km/h su 6-ta pavara - per 8,8 sek.

„Naujieji „Kia pro_cee'd GT" ir „cee'd GT" modeliai pabrėžia mūsų produktų linijos universalumą ir palaiko natūralią prekinio ženklo plėtrą puikiomis eksploatacinėmis savybėmis pasižyminčių automobilių rinkoje. Tai svarbus „Kia" žingsnis į priekį", - sako „Kia Motors Europe" vadovas Michael Cole.

„Naujasis „Kia pro_cee'd GT" tikrai sužavės vairuotojus, kurie ieško stilingo, geromis eksploatacinėmis savybėmis ir dinamika pasižyminčio automobilio," - priduria M.Cole.

Išskirtinis dizainas

Pagal Dizaino skyriaus vadovo ir prezidento Peterio Schreyerio nurodytas kryptis Europoje sukurti GT modeliai vilioja naujomis priekinėmis grotelėmis bei žibintais, gilesniais bamperiais, brangakmenius primenančiais keturiais priekiniais LED dienos šviesos žibintais, naujais rūko žibintais, dvigubu išmetamuoju vamzdžiu, didesniais 18 colių lengvo lydinio ratlankiais. Akį tikrai patrauks raudonos stabdžių apkabos ir plati apdailos spalvų gama.

GT modelių viduje vairuotojai galės mėgautis „Recaro" sportinėmis sėdynėmis, perforuotais pedalais, specialiai pagamintomis medžiagomis bei 7 colių lenktyniniams automobiliams būdingu TFT prietaisų skydeliu. Taigi, automobiliai sukurti taip, kad patogiai ir maloniai jaustųsi tiek vairuotojas, tiek keleiviai.

 

Puikus valdymas kelyje ir lenktynių trasoje

GT modelių pavara ir važiuoklė buvo suprojektuoti Korėjoje, o pagaminti ir išbandyti Europoje. Bandomojoje automobilių pritaikymo Europos keliams programoje buvo įtraukti 160 000 km važiavimai Vokietijos magistraliniais keliais, važiuojant vidutiniu 150 km/h greičiu.

Patvarumui patikrinti GT modeliai taip pat įveikė 480 ratų 21 km ilgio Niurburgringo Nordschleife trasoje. Kaip ir kitiems „Kia" modeliams, „pro_cee'd GT" ir „cee'd GT" vieninteliams pasaulyje tokio tipo automobiliams suteikiama 7 metų 150 000 km garantiją.

Pakabos sistemos patobulinimai užtikrina puikias GT modelių eksploatacines savybes, kurias atspindi išskirtinis dinamiškumas bei nepakartojama vairavimo kokybė. Tai reiškia, kad abu modeliai nenuvils net išrankiausio vairuotojo ir kasdien teiks malonumą.

Priekinių amortizatorių kietumas buvo padidintas - 30 % eigai ir 10 % suspaudimui, o galinių amortizatorių kietumas padidėjo 50 % eigai  ir 200 % suspaudimui. Spyruoklių standumas tiek priekyje, tiek gale taip pat buvo padidintas 10 %, o stabilizatoriaus storis padidėjo nuo 18 mm iki 19 mm. Priekinės pakabos įvorės taip pat tapo tvirtesnės. Šie pokyčiai leido „Kia" inžinieriams pagerinti automobilio manevringumą, o kartu ir automobilio valdymo savybes.

Patobulinta ABS sistema, drauge su platesnėmis 225/40 R18 „Michelin" padangomis leido „Kia pro_cee'd GT" ir „cee'd GT" tapti sparčiausiai stabdančiais automobiliais tarp visų „cee'd" modelių. Jų stabdymo kelias nuo 100 iki 0 km/h lygus 36,4 metrams.

„Kia" inžinieriai taip pat pasistengė suteikti automobiliui sodrų variklio garsą. Specialiai suderintos įsiurbimo ir išmetimo sistemos leidžia GT modeliams turėti dar sportiškesnį variklį ir išmetimo sistemą. Įsibėgėjimo metu, esant 1000-4000 aps./min. išmetimo sistemos garsas pakyla 10 dB, lyginant su baziniu modeliu. Šis patobulinimas buvo pasiektas palengvinant dujų išmetimą per duslintuvą ir sutrumpinant oro įsiurbimo kelią.

Techniniai duomenys

Kėbulas ir važiuoklė

Kia pro_cee'd GT

Trejų durų, penkių vietų hečbekas, plieninis kėbulas.  Skersai įmontuotas benzininis variklis su turbina per šešių pavarų mechaninę greičių dėžę varo priekinius ratus.

Benzininis variklis

1.6-litro 204 AG

Tipas / darbinis tūris           Gamma, T-GDI, keturi cilindrai, DOHC 16-vožtuvų / 1,591 kub. cm

Galia / Sukimo momentas 204 AG (150 kW) @ 6,000 aps/min / 265 Nm @ 1,750-4,500 aps/min

Kompresija                         9.5

Transmisija

Pavarų skaičius                 6 pav. (mechaninė)

Pakaba Priekinė nepriklausoma, „MacPherson" tipo, su spyruoklėmis ir dujų pripildytais amortizatoriais bei skersiniu stabilizatoriumi.

Galinė neriklausoma daugiasvirtė su spyruoklėmis ir dujų pripildytais amortizatoriais. 19 mm skersmens skersinis stabilizatorius.

Vairo mechanizmas

Tipas                                  Su elektros variklio valdomu stiprintuvu

Vairo apsisukimai               2.85 apsisukimo tarp kraštinių taškų; automobilio apsisukimo spindulys - 10.6 metrų

Stabdžiai

Priekiniai                             Ventiliuojami diskai, skersmuo 300 x 28 mm

Galiniai                               Diskai, skersmuo 284 x 10 mm

Stabdymo kelias:               (nuo 100 km/h) 36.4 m

Ratai ir padangos

Standartinės                      18 x 7.5 colių lengvo lydinio ratlankiai, Michelin 225/40 R18 padangos

Atsarginė                            Laikina, skirta nuvažiuoti iki remonto vietos

Išmatavimai (mm)

Ilgis                                     4,310

Plotis                                  1,780 (neskaičiuojant galinio vaizdo veidrodėlių)

Aukštis                               1,430

Ratų bazė                           2,650

Prošvaisa                           140

Oro pasipriešinimo koeficientas              0.30

Talpos (litrais)

Degalų bakas                                          53.0

Bagažinė                                    380 kai galinės sėdynės pakeltos

1,225 kai galinės sėdynės nuleistos

Svoris

Masė (kg)                           1,359

Maksimalus leistinas (kg)                        1,850

Dinamika

Maksimalus greitis (km/h)                                             230

Įsibėgėjimas 0-100 km/h (sek.)               7.7

Degalų suvartojimas ir emisijos

Litres / 100 km                   7.4 (mišrus ciklas)

CO2 (g/km)                        171

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: