Koncepciniai Peugeot design lab kūriniai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • MoulinCafe_1209PDL001_A
  • MoulinHerbes_1209PDL002
  • MoulinSelPoivre_1209PDL004
  • PianoPleyel_1209PDL004
  • PianoPleyel_1209PDL014
  • PianoPleyel_1209PDL018
  • TROTINETTE_1209PDL001

Kartu su  koncepciniu dviračiu Onyx ir koncepciniu triračiu motoroleriu Onyx, studija Peugeot Design Lab Paryžiaus automobilių parodoje pristato ir kitus savo koncepcinius gaminius - naująjį fortepijoną,  elektrinį paspirtuką, stalinį pipirų ir druskos malūnėlį, rankinę žolių pjaustyklę, sieninį kavos malūnėlį.

Susikūrusios 2010 metais, o 2012 metų birželį pradėjusios veikti bendrojo dizaino studijos Peugeot Design Lab tikslas - projektuoti gaminius, teikti paslaugas ir atlikti eksperimentus ne automobilių srities įvairiausių veiklos rūšių klientams. Šios studijos komanda - dešimt automobilių srities dizainerių, jau nuo pat pradžių įgudusių ir kurti sudėtingus objektus, ir laikytis markės identiteto.

ATEITIES FORTEPIJONAS

PEUGEOT DESIGN LAB KURIA KARTU SU PLEYEL

Fortepijonų gamintoja Pleyel ir studija Peugeot Design Lab pristato fortepijoną, kuris pakeis įprastus muzikos pasaulio standartus.

Pirmasis Peugeot Design Lab komandos darbo rezultatas sieks pakeisti muzikinio pasaulio standartus.

Įkurta 1807 metais, fortepijonų gamykla Pleyel yra seniausia šių instrumentų gamintoja pasaulyje ir vienintelė Prancūzijoje, gaminanti išimtinai aukštos klasės fortepijonus.

Nuo 2000-ųjų metų Pleyel kuria ir gamina išskirtinių fortepijonų kolekciją bendradarbiaudama su dizaineriais, atlikėjais, dailininkais dekoratoriais, kuriančiais naujas šio laikui nepasiduodančio instrumento formas, spalvas ir medžiagas. Savo patirtį Pleyel pritaiko ir išskirtinių šiuolaikinių baldų gamybos srityje.

Paskatinta vieno iš dizainerių, pianisto, Peugeot Design Lab 2011 metais susisiekė su Pleyel ir pasiūlė sukurti naują šios srities projektą.

Kaip teigia firmos Maison Pleyel prezidentas Hubertas Martigny, tai yra paskutiniųjų dešimties metų Pleyel veiklos siekiant atsiverti šiuolaikiniam pasauliui rezultatas. Be to, abi bendrovės - Peugeot ir Pleyel - turi panašią dviejų šimtų metų veiklos patirtį.

Tai buvo siekis sutelkti dviejų sričių patirtį ir, Peugeot Design Lab vadovo Cathal Loughnane'o žodžiais tariant, „buvo siekiama sukurti naują objektą, kurio atskirai nei Peugeot nei Pleyel negalėtų sukurti".

AVANGARDINIS FORTEPIJONAS

Pirmiausia buvo stengiamasi išlaikyti aukštą Pleyel garso kokybę, taip pat unikalų specifinį instrumento skambesį.

Bet Huberto Martigny nuomone, keičiant fortepijono mechaninę dalį ir dizainą reikėjo ne tik garantuoti adekvačią Pleyel skambesio kokybę, bet ir pasiekti reikšmingą progresą.

Pagrindinė drąsi naujovė - žemyn nuleistas instrumento mechanizmas, taip, kad jis būtų išdėstytas viename lygmenyje su klaviatūra. Pirmą kartą fortepijono istorijoje publika galės matyti grojantį pianistą iš bet kurios vietos, taip atsivers matomumui pianisto rankos ir susikurs glaudesnis jo ryšys su publika.

Taip pat pirmą kartą pats pianistas girdės savo instrumento skambesį taip, kaip iki šiol negalėjo girdėti. „Pirmą kartą gyvenime aš girdžiu tikrą savo fortepijono garsą", paliudijo Yves Henry, koncertuojantis pianistas, Paryžiaus Konservatorijos profesorius, įpareigotas išbandyti instrumentą.

Kartu su Pleyel studijų centru Peugeot Design Lab pakeitė fortepijono dangtį su tradiciniu ramsčiu ir sukūrė dangtį su svirtimis, kurį galima pakelti viena ranka ir kurio laikymui nereikia atramos, - ši idėja tiesiogiai perimta iš automobilių srities. Ji taip pat atveria žiūrovams geresnį fortepijono mechanizmo matomumą.

Tradicinės trys fortepijono kojos pakeistos viena atramine koja, kuri laiko fortepijoną kaip kabantį tiltą ir suteikia šiam tradiciškai sunkiam instrumentui elegantiško lengvumo vaizdą.

Kitos naujovės - ypatingai plonas partitūros laikiklis, taip pat, šalia medinio korpuso, garantuojančio tinkamą skambėjimą, dėl tvirtumo ir lengvumo panaudotas anglies pluoštas, iš kurio padarytas fortepijono dangtis ir jo koja.

Peugeot Design Lab visiškai atsisakė tradicinio juodu laku tviskančio fortepijono ir pakeitė visus jo tradicinius kodus - apimties, ergonomijos ir struktūros. Fortepijono išvaizda savo levitacijos efektu kuria mažesnės masės įspūdį, taip pat iš automobilių srities perimtą dinamiškumo vaizdą.

Švelnus ir organiškas fortepijono siluetas šiek tiek primena sportinį laivą, arba galima jį laikyti tikra revoliucinga aerodinamiškos išvaizdos skulptūra.

„Mes nekūrėme stiliaus dėl stiliaus, - paaiškina Gilles Vidalis, Peugeot stiliaus vadovas, - nieko šiame projekte nėra nepagrįsto, o mūsų įdiegtos naujovės turi būti suvoktos. Šis instrumentas nėra koncepcija, tai tikras gaminys, kuriame glūdi bendradarbiavimo tarp studijos ir jos kliento patirtis."

KITI KONCEPCINIAI PEUGEOT DESIGN LAB KŪRINIAI

Kompaktiškas, briaunuotų elegantiškų korpuso linijų elektrinis paspirtukas yra skirtas važinėti po miestą, tai yra mobilumo mieste koncepcijos dalis. Turėdamas du ratus priekyje jis išlieka stabilus net važiuojant mažu greičiu. Jo elektrinis variklis varo galinį ratą, jis maloniai ir be pastangų valdomas, taip pat lengvai pernešamas - kaip ir klasikinis paspirtukas. Jis turi visiškai į korpusą integruotą diodinį apšvietimą priekyje ir gale, o ant ergonomiško vairo yra laikiklis, prie kurio galima prijungti savąjį mobilųjį telefoną. Tam skirta programa leidžia matyti telefone reikiamą informaciją: greitį, akumuliatoriaus indikatorių, GPS duomenis ir kt.

Naujo dizaino produktų smulkintuvai yra aliuzija į istorinius Peugeot gamintus daiktus.

Stalinis pipirų ir druskos malūnėlis yra naujos koncepcijos, sukurtas taip, kad būtų lengva dozuoti šių produktų kiekį. Šis malūnėlis naudojamas ne beriant iš jo susmulkintą produktą tiesiai ant patiekalo, bet iš pradžių produktas byra į lovelį, iš kurio yra patogiau jo įsiberti norimą kiekį.

Šio malūnėlio dizainas subtiliai atspindi Peugeot formų stilistiką.

Žolių pjaustyklė, skirta smulkinti įvairioms prieskoninėms daržovėms, primena legendinį rankinį Peugeot kavos malūnėlį. Tai estetiškas ir funkcionalus daiktas, įprastai naudojamas tik virtuvėje, bet šiuo atveju skirtas dėti ant stalo salone, šalia pipirų ir druskos malūnėlio. Jo sandariame inde susmulkintos šviežios žolės geriausiai išsaugo savo aromatą.

Šis sieninis kavos malūnėlis yra aliuzija į praeityje kavinėse buvusius įprastus sieninius kavos malūnėlius, tai moderni Peugeot Design Lab tokio malūnėlio versija. Šiuo malūnėliu galima naudotis ir rankiniu būdu, sukant priekyje įtaisytą rankeną, bet galima spustelėti mygtuką ir kava bus sumalta greitai ir efektyviai.

Savo stiliumi, atliepiančiu Peugeot stiliaus linijas, jis gerai tiks tiek prie modernaus, tiek prie klasikinio interjero.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: