Korėjiečiai pristatė pirmąjį serijinį elektromobilį
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Kia_Ray_EV

Tik prieš mėnesį „Kia" papasakojo apie savo subkompaktišką penkiadurį modelį „Ray" ir beveik iškart pristatė jo elektrinį „brolį" - „Kia Ray EV". Jau kitais metais prasidės šio modelio, kuris taps pirmuoju serijiniu korėjiečiu elektromobiliu, gamyba. Taip pat tai bus pirmas elektromobilis, gaminamas vienoje linijoje kartu su benzinine modifikacija.
„Kia Ray EV" beveik nieko nesiskiria nuo savo elektrinio „brolio". Po automobilio grindimis sumontuoti ličio jonų akumuliatoriai, sukantys 50 kW (68 AG 167 Nm) variklį. Pasak gamintojų, jiems pavyko, lyginant su konkurentais, akumuliatorių svorį sumažinti 13 proc., o talpą padidinti 15 proc. Garantuojama, kad jie veiks 10 metų.

Pilnai įkrautais akumuliatoriais „Kia Ray EV" gali nuvažiuoti 139 km. 100 km/val. automobilis pasiekia per 15,9 s., maksimalus greitis - 130 km/val. Tiesa, elektromobilis sunkesnis už savo „brolį" 187 kg ir sveria 1 185 kg, nors jo ilgis tik 3,59 m.
Iš įprasto elektros tinklo akumuliatoriai įkraunami per 6 valandas, specialioje stotelėje - per 25 min. Šiuo metu Korėjoje jau veikia 500 įkrovos stotelių ir visos jos bus pažymėtos „Ray EV" atmintyje. Iki 2013 m. korėjiečiai planuoja turėti jau 3 100 panašių terminalų.

Taip pat „Kia Ray EV" gavo rekuperacinę stabdžių sistemą ir specialų garso generatorių, skleidžiantį dirbančio vidaus degimo variklio keliamą garsą. Iš pradžių bus pagaminta tik 2 500 elektromobilių, kurie nebus parduodami, o bandomiesiems važiavimams atiduoti į valstybines įstaigas. Tik pabaigus visus bandymus ir išanalizavus duomenis, korėjiečiai spręs ar tęsti elektromobilių gamybą. Tačiau jau dabar aišku, kad už Korėjos ribų šio modelio laukti nevertėtų.

Nuotrauka gamintojo ©
Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...