Rüsselsheime įsikūręs koncerno plėtros centras naujų serijinių „Hyundai" ir „Kia" modelių bandymus rengs automobilių sporto Mekoje
Greta Nürburgringo trasos koncernas atidarė 3600 kv. metrų bandymų centrą su moderniomis dirbtuvėmis, biurais ir svečių aptarnavimo zona
Garsioji Nürburgringo lenktynių trasa tarsi magnetas traukia ne tik sportininkus, bet ir serijinių automobilių gamintojus. Bene sudėtingiausias pasaulyje žiedas idealiai tinka ilgalaikiams profesionaliems naujų mašinų modelių bandymams prieš įjungiant konvejerius. 21 kilometro ilgio vadinamoji „Šiaurinė kilpa" turi 73 posūkius, aukščio skirtumas tarp žemiausio ir aukščiausio taško čia siekia net 300 metrų, o kai kurių įkalnių ir nuokalnių kampas siekia 17 laipsnių. Ši aplinka leidžia neįtikėtinai pagreitinti ilgalaikių bandymų procedūras: per savaitę „žaliajame pragare" pilotai-bandytojai nuvažiuoja apie 480 ratų ir nors tai tėra 10 tūkst. kilometrų, inžinieriai surenka beveik tiek pat informacijos, kiek įprastomis sąlygomis įveikus 150 - 180 tūkst. kilometrų. T. y. per trumpesnį laiką atliekama daugiau skirtingų automobilio sistemų testų, tiek naudojant matavimo įrangą, tiek fiksuojant patyrusių pilotų-bandytojų pastabas. Bandymus „suspaudus laike" atsiranda galimybė greičiau patobulinti svarbiausius dalykus - variklio darbą, vairavimą, stabdžių sistemą, valdymą ir pakabos reguliavimą. Naujasis bandymo centras leidžia inžinieriams visas korekcijas įvertinti realiu laiku ir per vieną bandymų ciklą atlikti daugiau pakeitimų.
Visa tai lėmė „ Hyundai Motor Group" vadovų sprendimą investuoti į modernųbandymų centrą prie Nürburgringo lenktynių trasos. Statybos prasidėjo praėjusių metų vasarą, o prieš keletą dienų duris atvėrė erdvus 3622 kv.metrų ploto kompleksas su dirbtuvėmis, biurais ir svečių aptarnavimui skirtomis patalpomis. Į šį bandymų centrą koncernas (kompleksu galės naudotis ir „Kia" padalinio žmonės) investavo 6,6 mln. eurų ir reikšmingai išplėtė nuo 2003-ųjų Rüsselsheime veikusio europinio padalinio „Hyundai Motor Europe Technical Center" (HMETC) galimybes.
„Mes didžiuojamės galėdami Europos rinkai skirtus naujus automobilius visų pirma išbandyti legendinėje Nürburgringo lenktynių trasoje pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis. Nepriekaištinga „Hyundai" ir „Kia" kokybė bei analogų neturinti garantija jau yra pelnę automobilininkų pripažinimą. Naujasis bandymų centras leis mus būti dar efektyvesniais", - akcentavo HMETC prezidentas Seung Wook Yang.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"