Krovinių ir transporto pasiūla: praėjusių metų pamokos
Atnaujinta: 2020-03-09
  • LT_TM_Quartalsbericht_Q4_2012_20121221

Kiekvienus metus pradedame tikėdamiesi, kad jie bus sėkmingesni nei praėjusieji. Transporto versle sėkmę daug lemia rinkoje susiklosčiusi situacija. Kai ekonomika klesti, yra ir pakankama krovinių pasiūla. O kai transporto pasiūla rinkoje pranoksta krovinių pasiūlą, transporto įmonių veiklos finansiniai rodikliai paprastai neišvengiamai smunka - nebent „sausam" priodui būtų iš anksto pasiruošta. Kaip rodo paskutinės TimoCom transporto barometro suvestinės, pernai laimėjo tie, kurie buvo apdairesni, kita vertus, labiausiai prisitaikę krovinių srauto „bangavimui".

Timocom transporto barometras visus 2012 metus švytavo, atspindėdamas gana jautrią situaciją rinkoje - tai buvo pakilimų ir nuosmukių metai, deja, dažnai vežėjams prastesni palyginti su ankstesniais metais. 2012-ųjų tendencijas puikiai atspindėjo ir paskutinis metų ketvirtis. Trečiasis ketvirtis baigėsi optimistiškai: rugsėjo mėnesį laisvi kroviniai Europoje transporto pasiūlą viršijo santykiu 53:47. Tačiau kaip parodė tolimesnis įvykių scenarijus, tokios palankios situacijos Europos vežėjams iki pat metų pabaigos nebuvo lemta sulaukti.

Jau spalio mėnesį transporto pasiūla ėmė lenkti krovinių pasiūlą, o lapkritį situacija vežėjams tapo itin nepalanki: 62 procentiniai punktai laisvo transporto prieš 38 procentinius punktus laisvų krovinių. Per kelis pastaruosius metus prastesnio santykio nėra buvę. Pasak TimoCom vyriausiojo atstovo Marcel Frings, tie transporto paslaugų teikėjai, kurie turėjo ką vežti spalio ir lapkričio mėnesiais, nes, pvz., turėjo ilgalaikes sutartis, gali save laikyti laimingais.

Iš lapkričio nuosmukio, kai laisvas transportas Europoje sunkiau nei bet kada iki tol rasdavo krovinius, išgelbėjo gruodis - prieš Kalėdas ir Naujuosius metus krovinių ir transporto pasiūla beveik susilygino (48:52). Tai buvo vienintelis momentas, kai rezultatas pranoko 2011 metus. Kaip pastebi Marcel Frings, šis laikotarpis logistikai buvo tikras iššūkis, nes padidėjusio krovinių srauto pervežimus reikėjo organizuoti per trumpas darbo savaites, įsiterpusias tarp išeiginių dienų. Taigi į naujus metus įžengėme su optimistine nata ir... išmokę 2012-ųjų pamokas.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas

Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų

Ekonomiškas vilkikų vairavimas

Iniciatyvą parėmė vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatinanti nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija

Ar krovininiai automobiliai gali važiuoti taupiai?

Vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatina nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija...

Paroda „Kauno automobilių dienos 2012“

Parodoje lankytojai galėjo ...

Darbdaviai atranda naujų įdarbinimo būdų

Nedarbo lygiui šalyje siekiant per 13 proc...

„Renault Master“ – susipažįstame su komerciniu transportu

Komerciniai automobiliai - specifinė ir labai įdomi...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: