Kupe tipo krosouverių eros pabaiga?
Atnaujinta: 2020-03-09

Devintasis praėjusio amžiaus dešimtmetis įsiminė kupe liftbekais - kėbulais, kurie be didelių pasikeitimų, egzistuoja ir šiandien. Dvidešimtojo amžiaus pradžią daugelis įsimins kaip keistų „pakeltų" keturdurių kupe epochą.

Stebint, kas ištiko kupe liftbekus, kuriuos greitai išstūmė tradiciniai kėbulai, tikėtina, kad tokie automobiliai kaip „Acura ZDX" ir „Honda Crosstour" gatvėmis važinės nebeilgai. Išimtimi šioje kategorijoje gali tapti nebent „BMW X6", kuris, tikėtina, sulauks antros kartos. Visų kitų kupe formos kėbulus turinčių krosouverių paklausa kasmet smunka. Rugsėjį smukimas Amerikoje siekė net 80 proc.: „Infiniti FX/QX70", „Toyota Venza", „Honda Crosstour", „BMW X6" ir „5 Series GT" pademonstravo neigiamas tendencijas, o „Acura ZDX" jau dabar galima nurašyti į praeitį.

Visai tai būtų suprantama, jeigu krizę išgyventų visa automobilių pramonė, tačiau, tarkim Premium segmento krosouverių pardavimai išaugo 10 proc., paprastų krosouverių paklausa augo 15 proc. Matant tokius skaičius keturdurių kupė smukimas išsiskiria ypač ryškiai.

Tikėtina, kad viena iš paklausos smukimo priežasčių yra žmogiška prigimtis. Išskirtiniai modeliai stumia į priekį automobilių madą. Būtent todėl juos perkantys žmonės įsigyja juos ganėtinai anksti, tačiau taip pat greitai ieško galimų pakaitalų. Taip tokių modelių „galiojimo laikas" gerokai sutrumpėja, kai, tarkim kabrioletai ar sportiniai automobiliai ilgai išlieka populiarūs. Potencialiems klientams taip pat kliūna dėl prierašo „kupe" užkelta kaina, ribota užpakalinių sėdynių keleivių erdvė ir prastas matomumas iš vairuotojo vietos, tad tikėtis, kad naujadarai ilgai bus populiarūs, neverta.

Nuotrauka gamintojo ©
Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...