Laukiamiausi 2012 metų automobiliai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • bmwi8
  • fiat
  • land-rover_1984648b
  • lexus
  • mini
  • rx7
  • Volkswagen_Golf_7_1

„Lexus GS450h"

2012 m. modelio „Lexus GS450h" - hibridinis aukščiausiojo segmento sedanas, gavęs „Full Hybrid" variklį. Tai reiškia, kad jis gali judėti ir varomas benzinu, ir elektra, gali naudoti abu energijos šaltinius vienu metu. Pirmą kartą modelio prototipas visuomenei pristatytas 2011 m. Frankfurto automobilių parodoje.

„Lexus GS450h" variklį sudaro benzininis DVS V6 3,5 l variklis ir du elektros varikliai. Benzininis dirba pagal Atkinsono ciklą - su kompiuteriniu taktų ilgio valdymu, siekiant geriausių taupumo ir ekologinių rodiklių. Suminė galia siekia 343 AG, esant 345 Nm sukimo momentui.

Dinaminės modelio charakteristikos leidžia 100 km/val. greitį pasiekti per 5,9 s, maksimalus greitis siekia 250 km/val. Važiuojant mišriu ciklu kuro sąnaudos siekia 6,3 l/100 km.

„Fiat Grande Punto"

Italų koncernas „Fiat" planuoja visiškai atnaujinti populiarų modelį „Grande Punto". Naujoji kompaktiško chečbeko versija turėtų pasirodyti 2013 m.

„Grande Punto" rinkoje jau septynerius metus, bet modelis vienas populiariausių. Ypač sėkminga laikoma paskutinė karta su priedėliu „Evo". Bent jau išoriškai, 2013 m. „Grande Punto" turėtų gerokai skirtis nuo dabartinio modelio. Jo dizainas primena modelį „500" negu senąjį „Punto".

Naujieji „Punto" bus gaminami ir triduriai, ir penkiaduriai. Techniškai nuo dabartinio modelio jie nelabai skirsis, tačiau pranešama, kad bus sukurta modernesnė važiuoklė ir dažniau naudojami mažalitriai varikliai.

„MINI Paceman"

Vokiečių koncernas „BMW" planuoja 2013 m. pradėti parduoti naują modelį - „MINI Paceman". Tai bus savotiškas kupė ir krosroverio derinys, pristatomas kaip sportinis kupė aktyvaus gyvenimo būdo mėgėjams (Sports Activity Coupe). Tai bus pirmas tokio tipo ypač kompaktiškų aukščiausiojo tipo automobilių segmente.

Automobilis turėtų gauti 1,6 l „John Cooper Works" variklį. Dėl dvigubos turbinos variklio galia bus 214 AG, esant 260 Nm sukimo momentui. Variklis turi atskirai įjungiamą funkciją „Overboost", leidžiančią sukimo momentą padidinti dar 20 Nm.

„MINI Paceman" gaus firminę „Mini" visų keturių varančių ratų sistemą „MINI ALL4" su elektromagnetiniu tarpašiniu diferencialu. Dabar tokią sistemą turi „Countryman". Žadama, kad bus modelių ir tik su priekiniais varančiais ratais.

„Paceman" matmenys: 4 110 mm ilgio, 1 789 mm aukščio ir 1 541 mm pločio. Automobilis bus gaminamas Austrijoje. Per metus planuojama rinkai pateikti 20 000 vnt.

„BMW i8"

Dar vienas laukiamas vokiečių projektas - „BMW i8". Koncernas žada, kad tai bus „kažkas nematyto". Šio ypatingo automobilio laukiama 2013 m.

„i8" bus benzininis elektrinis hibridas. Benzininis variklis bus 1,5 l su tiesioginiu įpurškimu. Tokie dabar montuojami į „MINI 2012". Galia - 223 AG, sukimo momentas - 300 Nm. Elektros variklis - 131 AG 250 Nm.

Komplektas originalus, nes benzininis variklis sumontuotas užpakalinėje dalyje ir suka užpakalinius ratus, o elektrinis - priekyje ir suka priekinius. Kiekvienas agregatas turi nuosavą transmisiją - užpakalinė dalis automatinę, su dviem sankabomis, priekinė - dviejų pavarų. Sistema sureguliuota taip, kad pajuda automobilis naudodamas elektrą ir priekinius ratus, o toliau įsijungia benzininis variklis. Naudodamas tik elektrą automobilis gali įveikti 35 km.

Dinaminės charakteristikos - 4,6 s iki 100 km/val., ir 4 s nuo 80 iki 120 km/val. Maksimalus greitis - 250 km/val. Žadama, kad 100 km kelio automobilis sunaudos tik 2,7 l kuro. „BMW i8" turėtų būti panašus į projektinį „Vision EfficientDynamics" modelį.

Septintos kartos „Volkswagen Golf"

Septintos kartos veterano Europos rinkoje laukiama jau šių metų rudenį. Automobilio premjera numatyta Ženevos automobilių parodoje.

Skirtingai nuo dabartinės versijos, šiai kartai bus panaudota visiškai nauja platforma „MQB" (Modularen QuerBaukasten) - modulinė platforma su skersai sumontuotu varikliu. Tai - perspektyvinė visuotinai naudojama platforma. Ateityje ji turėtų būti naudojama ir „Audi", ir „Seat", ir „ Skoda" automobilių gamybai.

„Golf7" turės labai platų TSI tipo variklių pasirinkimą. Bazinis bus ekonomiškas 1,2 l 65 AG variklis. Brangiausi modeliai turės keturių cilindrų 2 l 300 AG variklius. Numatyti ir 1,6 l bei 2,0 l dyzeliniai varikliai. Transmisijos bus dvi - šešių pavarų MPD ir 7 pavarų „robotas" DSG su dviem sankabomis. Galingiausios versijos gaus ir visus keturis varančius ratus. Planuojama rinkai pasiūlyti ir visiškai elektrinę versiją „e_Bluemotion" bei hibridinį modelį.

„Mazda RX-7"

Japonų automobilių gamintojas „Mazda" atnaujina modelio „RX-7" gamybą. Tai bus visiškai naujas modelis, pakeisiantis nelabai vykusį „RX-8". Automobilis rinkoje turėtų pasirodyti jau šiemet. Anksčiau klasikinis „RX-7" buvo gaminamas nuo 1978 iki 2002 m.

Tai bus dviduris kupė, kurio gamybai panaudos „MX-5" platformą. Naujasis „RX-7" gaus garsųjį rotorinį variklį „Renesis 16X Wankel", tačiau be turbinos. Šis, 1,6 l 300 AG, pakeis į „RX-8" montuotą 1,3 l 232 AG variklį. Jis bus derinamas su 6 pavarų PD, tiek automatine, tiek mechanine. Gali būti, kad pasirodys ir modelis su hibridine rotorine jėgaine.

Naujoji „Mazda RX-7" išoriškai primins projektinį modelį „Furai 2008" ir taps vienu prabangiausių modeliu tarp vidutinio brangumo sportinių kupė. Planuojama, kad automobilio kaina prasidės nuo 25 000 JAV dolerių.

„Land Rover Defender"

„Land Rover" planuoja išleisti naują populiaraus visureigio „Defender" versiją. Tikimasi, kad naujas automobilis rinką pasieks 2015 m.

Kol kas neaišku, koks bus serijinis automobilis, tačiau tikėtina, kad jis primins projektinį modelį „DC100 Concept", pristatytą 2011 m. Los Andželo automobilių parodoje.

Bekelės gerbėjus naujasis modelis gali ir nuvilti, nes gamintojai pareiškė, kad jis taps universalesnis. Gali būti, kad taip „Land Rover", palikę specifinį bekelės automobilių segmentą, tikisi išplėsti modelio gerbėjų būrį. Pasak vyriausiojo įmonės konstruktoriaus Gerry'o McGoverno, kalbant apie naująjį „Defender", planuojama jį pritaikyti šiuolaikiniam pasauliui.

Informacijos apie automobilį trūksta. Žinoma tik tiek, kad automobilis gaus brastas padedančią įveikti sistemą „Wade Aid". Ją sudaro davikliai ant bamperių ir šoninių veidrodėlių, kurie matuoja vandens kliūties gylį. Gauta informacija perduodama kompiuteriui, kuris reguliuoja prošvaisos aukštį ir pavaras. Taigi galima spėti, kad naujasis „Defender" gerokai nutols nuo „seno ir pažįstamo darbinio arkliuko". Nepaisant to, visureigių mėgėjai naujojo modelio laukia nekantraudami.

 

Gamintojų nuotraukos ©

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...