Lengvos ir tvirtos medžiagos – servisų darbuotojų košmaras
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 01_resize

Šiandien po kiekvienos automobilių parodos vis dažniau pasigirsta frazės „lengvos ir tvirtos medžiagos". Jas vis dažniau naudoja naujuose automobiliuose. Visos naujos technologijos - karbonas, aliuminis ar tvirti lydiniai - neabejotinai geresnės už įprastą plastiką ir plieną. Jos ne tik mažina automobilio svorį, bet ir yra gerokai tvirtesnės, tad didėja transporto priemonės saugumas.

Deja, lazda turi du galus. Spaudoje jau pasirodo informacija apie tai, kad gerokai išauga iš tokių medžiagų pagamintų automobilių remonto kaina. Ir kalbama ne tik apie brangesnes detales, dažnai atlikti, atrodytų, įprasta remontą tampa sudėtinga. Reikalas tas, kad ne visi servisai turi reikiamą įrangą arba personalas praėjęs reikiamus apmokymus darbams su tokiomis medžiagomis.

Pamažu, bet užtikrintai daugėja savininkų, kurie remontuodami savo automobilius atsisako originalių detalių ir jas pakeičia pagamintomis iš įprastų ir gerokai pigesnių medžiagų. Aišku, neoriginalios detalės neturi originalioms būdingų savybių, o tai kelia nerimą automobilių pardavėjams ir oficialiems servisams.
Reiktų nepamiršti ir to, kad vis sudėtingesnės tampa kėbulų formos. Gamintojai tobulina štampavimo meną, tad sudėtingų detalių gamyba tampa vis paprastesnė ir pigesnė. Deja, kai tik tokia detalė nukenčia per netikėtą susidūrimą su kita transporto priemone ar pakelės stulpu, automobilio savininkas pradeda rautis plaukus, nes, pasirodo, ištiesinti detalę yra labai sudėtinga.

Pažvelkim kad ir į naujuosius „A" klasės ar „CLA" „Mercedes" modelius. Abejotina ar jų dureles pavyks ištiesint naudojant vien plaktuką ir dildę. Ką jau besakyti apie Frankfurto automobilių parodoje pristatytą projektinį modelį „Lexus LF-NX". Jeigu kėbulas kurioje nors vietoje bus netyčia įlenktas, tikėtina, paprasčiau bus nusipirkti naują kėbulą, o ne remontuoti senąjį. Taip, tai - dar tik projektinis modelis, tačiau jis puikiai atspindi bendras rinkos tendencijas ir galima spėti, kad serijinių modelių kėbulai bus tik truputį paprastesni. Panašu, kad daugelio servisų meistrų laukia sunkūs laikai...

Nuotrauka gamintojo ©
Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama


Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...