„Lexus IS 250“ – kai norisi greičiau
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP9021
  • IMGP9023
  • IMGP9025
  • IMGP9029
  • IMGP9035
  • IMGP9037
  • IMGP9041
  • lexus_is__1_
  • lexus_is__2_
  • lexus_is__3_
  • lexus_is__4_
  • lexus_is__5_
  • lexus_is__6_
  • lexus_is__7_
  • lexus_is__8_
  • lexus_is__9_
  • lexus_is__10_
  • lexus_is

Kaip jau esame rašę, nelabai seniai rinkai buvo pristatyta nauja „Lexus IS" modelių karta. Nuo ankstesnės kartos, naujieji „IS" skiriasi drąsia, patrauklia, abejingų nepaliekančia, išvaizda. Beje, nesvarbu, apie kurį automobilį - hibridinį ar benzininį, kalbėsime, išvaizda labai panaši: temstant išryškėja strėlių antgalių formos priekiniai žibintai, užsidega artimosios šviesos, pabrėždamos masyvų, griežtų linijų automobilio priekį.

Bendrą vaizdą puikiai papildo išpūstos ratų arkos, išraiškinga slenksčių linija ir viską užbaigia savitos formos užpakalinių šviesų žibintai. Žiūrint į automobilį iš šono ir nematant pavadinimo skaičių, tai, kad prieš mus benzininis „IS" variantas galima suprasti tik iš dvigubo išmetimo vamzdžio.

Asmeniškai man šios detalės trūko hibridiniame „IS 300" variante. Benzininiame „IS 250" modelyje aiškiai matomi išmetimo vamzdžiai tarsi užbaigia automobilio „paveikslą", aiškiai parodydami, kad prieš tave - ne šiaip gražus, bet ir galingas bei greitas automobilis.

„IS 300" ir „IS 250" panašūs tiek išore, tiek ir vidumi. Panašūs, tačiau ne identiški - tam tikros detalės abiejuose modeliuose skiriasi. Kadangi „IS 250" - benzininis automobilis, jis neturi hibridinių technologijų - „EV" mygtuko, variklio garso imitatoriaus ir pan.

Kiek kitaip veikia ir prietaisų skydelis - perjungiant režimus iš „Sport" į „Eco" tachometro vietoje neatsiranda ekonometras. Tiesiog važiuojant „Eco" režimu šone dega mažas žalias „Eco" simbolis. Hibridiniame modelyje toje vietoje kartkartėmis degdavo užrašas „EV".

Visa kita abiejuose modeliuose - tiek medžiagų kokybė, tiek interjero dizainas, tiek stilius - identiška: „IS 300" turi naujos kartos sensorinius temperatūros reguliavimo „stulpelius", kurie reaguoja į prisilietimą. Abiejuose „Lexus IS" modeliuose kompiuteris jau senokai valdomas specialia „pelyte", kurios kursorius nebėra toks jautrus ir nebelaksto po visą ekranėlį. Pasikeitė ir paties ekranėlio išvaizda.

Tiek „IS 250", tiek ir „IS 300" turi integruotą „Wi Fi" sistemą, tad sustojus ten, kur pasiekiamas belaidis internetas, galima prie jo jungtis ir naršyti automobilyje taip pat sėkmingai, kaip ir sėdint namie ar biure. Sumontavus papildomą modulį, automobiliniu internetu, visur, kur jis bus pasiekiamas, galės naudotis visi „IS" keleiviai.

Kaip visuose bandytuose „Lexus" modeliuose, „IS 250" vairuotojo vieta labai patogi, sukurta patogiam ir maloniam važiavimui. Vietos ir erdvės užtenka ir priekyje sėdinčiam keleiviui, gale jos norėtųsi kiek daugiau, tačiau trys suaugę žmonės tilps ir čia.

Aišku, dizaino ir interjero skirtumų daug ir neturi būti. Juk modelis tas pats. Didžiausi skirtumai šiuo atveju slypi variklyje ir su tuo susijusiose automobilių charakteristikose.

Benzininis „IS" turėjo 2,5 l V6 tipo 208AG variklį ir 6 pavarų automatinę PD. Tiek variklis, tiek ir pavarų dėžė nelabai mėgsta aukštus sūkius, tad pasitaikius progai, APD stengiasi įjungti aukštesnę pavarą. Visgi kelyje, lyginant su hibridiniu „IS 300" modeliu, benzininis „IS 250" greitesnis ir staigesnis. Šiuo atveju paspaudus akceleratorių, ypač kai įjungtas „Sport" režimas, automobilis sureaguoja iškart ir smagiai, nelaukdamas, šauna į priekį. Be jokių garso imitatorių maloniai pradeda galingas, bet šiaip beveik tyliai ir negirdimai dirbantis variklis.

Kelionė „IS 300" buvo maloni, bet važiuojant „IS 250" ji tampa dar malonesnė. Aišku, važiuojant vien benzinu jo sąnaudos, lyginant su hibridiniu modeliu, išauga (nuo 6,5 l/ 100 km „IS 300" iki 11,9 l/100 km „IS 250") tačiau tai tikrai to verta. Greitis, galia, riaumojantis variklis. Ištrūkus iš miesto nesinori galvoti nei apie „Eco", nei apie „Normal" režimą, tad spidometras visą laiką dega raudona „Sport" režimo spalva.

Nors pastaruoju metu vis dagiau kalbama apie ekologiją ir taupumą, tai, kad Premium segmento pardavimai net ir krizės metais augo, leidžia spėti, jog žmonių, pasirengusių mokėti ne tik už prekių ženklo, prestižą, bet ir už tokių modelių teikiamą važiavimo malonumą, netrūksta. Tad šiuo atveju keli litrai kuro 100 km kelio tikrai netaps problema.

Juo labiau, kad tokie modeliai kaip „Lexus IS" gali pasigirti ne tik puikiu vairo klausymu, bet ir gerai sureguliuota pakaba, kuri leidžia užtikrinti jaustis tiek sausame, tiek ir šlapiame kelyje. Greičio nesinori mažinti net posūkiuose - sėdynė puikia prilaiko vairuotoją, o automobilis tvarkingai ir nuspėjamai įveikia visus kelio vingius. Automobilis tarsi plaukia keliu, tačiau net akimirkai neleidžia suabejoti, kad kelyje jis laikosi tvirtai ir patikimai.

Įdomu, kaip šis automobilis elgiasi žiemos keliuose. Klausimas lieka atviras, bet tikiuosi, kad atsakymą į jį taip pat pavyks sužinoti.

Smagu, kad naujoji, trečioji „Lexus IS" karta visomis prasmėmis evoliucionavo, tačiau buvo išsaugotos gerosios ir stipriosios „IS" modelių pusės. Automobiliai tapo dar modernesni, patogesni, tačiau jie liko tokie pat saugūs ir patikimi, kaip ankstesnės kartos atstovai. Rinktis hibridinį „IS 300" ar benzininį „IS 250" kiekvienas spręs pats, tačiau aišku, kad kiekvienu atveju sėsdamas prie vairo žmogus žinos, kad sėda į greitą, galingą, tvirtą, automobilį, kuriam nebaisūs nei prastesnis keliai, nei blogesnės oro sąlygos.

 

Techniniai duomenys IS 250 Comfort

IS 250 Comfort

VARIKLIS

 

Cilindrai/vožtuvai

V6 / 24

Darbinis tūris (cm3)

2500

Degalų rūšis

Benzinas

Maksimali galia (kW/aps./min)

153/6400

Maksimalus sukimo momentas (Nm/aps./min)

252/4800

Maksimali galia (pagal DIN AG/aps./min)

207/6400

Suspaudimo laipsnis

12,0 : 1

Stūmoklio diametras ir eiga (mm x mm)

83,0 x 77,0

Vožtuvų mechanizmas

DOHC su Dual VVT-i

TRANSMISIJA

 

Varantieji ratai

Galiniai

Transmisijos tipas

6 pavarų automatinė

EKSPLOATACINĖS SAVYBĖS

 

Maksimalus greitis (km/h)

225

Pagreitėjimas iki 100 km/h (sek.)

8,1

Pasipriešinimo koeficientas (cd)

0,28

EMISIJOS

 

„Euro" klasė

„Euro V"

Vidutinė CO2 emisija (g/km)

199

DEGALŲ SĄNAUDOS

 

Mieste (l/100 km)

11,9

Užmiestyje (l/100 km)

6,7

Vidutinės sąnaudos (l/100 km)

8,6

PAKABA

 

Priekinė pakaba

Dvigubas trikampis balansyras

Galinė pakaba

Daugiasvirtė

VAIRAVIMAS

 

Tipas

Krumpliastiebis su EPS

Apsisukimo spindulys

2,841

STABDŽIAI

 

Priekiniai stabdžiai

Aušinamieji diskai

Galiniai stabdžiai

Vientisieji diskai

SVORIS

 

Bendroji automobilio masė (kg)

2090

Masė be krovinio (kg)

1645

TALPA

 

Degalų bako talpa (l)

66

Bagažo skyrius (m3)

480

MATMENYS

 

Ilgis (mm)

4665

Plotis (mm)

1810

Aukštis (mm)

1430

Važiuoklės bazė (mm)

2800

 

Lentelė lexus.lt

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...