„Lexus“ – išskirtiniai automobiliai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-Lexus

„Lexus" prekių ženklas buvo sukurtas tam, kad „Toyota" JAV ir Europos rinkai galėtų pasiūlyti liukso klasės automobilius. Japonai siekė pagaminti prestižinį, patogų, puikiu pravažumu, lengvu valdymu ir patikimu varikliu išsiskiriantį automobilį. Taip sukurtas „Lexus".
1983 m. įvyko slaptas „Toyota" direktorių pasitarimas - nutarta sukurti „geriausią pasaulyje" automobilį. Tam, kad žmonės nesietų naujojo automobilio su „Toyota", jis pavadintas „Lexus".

Pirmąjį automobilį kūrė geriausi 1 400 dizainerių ir inžinierių. Jiems teko sunki užduotis: sukurti išskirtinį liukso klasės automobilį, pigesnį už siūlomus konkurentų. Atlikta JAV gyventojų speciali apklausa, siekiant išsiaiškinti, jo jie nori.

1985 m. liepą pasirodė pirmasis „Lexus" modelis „LS 400". Tiesa, 1986 m. jis buvo bandomas Vokietijoje ir tik 1989 m. sausį pristatytas visuomenei Detroito automobilių parodoje. Tų pačių metų rudenį prasidėjo jo pardavimai JAV. Beje, pirmasis „Lexus" nieko nepriminė japoniškų automobilių. Jis iškart buvo kuriamas orientuojantis į JAV rinką ir jos poreikius.

1990 m. vasarį JAV spauda prabangų sedaną „Lexus LS 400" - galingą, bet taupiai kurą naudojantį automobilį, įvardino geriausiu importuojamu į šalį modeliu.

1991 m. prasidėjo antrojo „Lexus" - „SC 400" - gamyba. Tiesa, tai buvo eksportinis „Toyota Soarer" variantas, tad po 1998 m. modernizacijos skirtumų tarp šių modelių beveik neliko.

1991 m. vasarą JAV rinkai pasiūlytas „Lexus ES 300" - perdaryta „Toyota Camry".

1993 m. sausį pasirodė „Lexus GS 300".

1998 m. pasirodė išskirtinis visais keturiais ratais varomas visureigis „Lexus LX 450". Tais pačiais metais rinkai pasiūlytas pirmasis „IS" modelis, o po metų JAV ir Europos pirkėjai galėjo įsigyti pirmąjį kompaktišką modelį - „IS 200".

2000 m. automobilių gama pasipildė dviem naujovėmis. - „IS300" ir „LS430". Kiti modeliai buvo šiek tiek modernizuoti. „Lexus GS", „LS" ir „LX" modeliai į standartinę sąrangą gavo „Brake Assist Safety System" (BASS) sistemą tikslesniam ir tolygesniam stabdžių jėgos paskirstymui.

2004 m. atnaujintas modelis „RX 300". Antros kartos „Lexus RX 300" tapo ilgesnis ir platesnis. Po variklio dangčiu buvo sumontuotas 3,3 l V6 230 AG agregatas. 2009 m. pasirodė trečioji „RX 300" karta.


http://en.wikipedia.org

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.


 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: