„Lexus LS 600h“ – ir vėl flagmanas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • lexus_ls__2_
  • lexus_ls__3_
  • lexus_ls__5_
  • lexus_ls__14_
  • lexus_ls__18_
  • lexus_ls__24_
  • lexus_ls__33_
  • lexus_ls__34_
  • lexus_ls__35_
  • lexus_ls
  • lexus__1_
  • lexus__2_
  • lexus__3_
  • lexus__4_
  • lexus__5_
  • lexus__6_
  • lexus__7_
  • lexus__8_
  • lexus__9_
  • lexus__10_
  • lexus__11_
  • lexus__12_
  • lexus__13_
  • lexus__14_
  • lexus__15_
  • lexus__16_
  • lexus__17_
  • lexus__18_
  • lexus__19_
  • lexus__20_
  • lexus__21_
  • lexus__22_
  • lexus

Sėdant prie Premium segmento atstovo vairo visada kyla tas pats klausimas - ar pavyks rasti priekaištų bandomam automobiliui? Sėdus prie „Lexus" flagmano - „Lexus LS" vairo toks klausimas tampa dar aktualesnis.

Paprastai į flagmanus automobilių gamintojai sudeda visą, ką turi geriausio. „Lexus LS 600h" netapo išimtimi. Jis ne tik paveldėjo dalį pirmtako privalumų, bet sulaukė daugybės naujų, vairuotojui padedančių ir keleivių patogumą užtikrinančių sistemų. Ir tai suprantama. Didelių ir prabangių automobilių pirkėjai iš perkamų transporto priemonių tikisi labai daug. Atnaujindami „Lexus LS", japonų inžinieriai tai įvertino ir sukūrė tikrą ratuotą „technologijų parką", bet paliko tuos pačius variklius.

Apie „Lexus" stilių teko girdėti įvairių nuomonių, tačiau dauguma sutinka, kad naujasis flagmanas atrodo moderniai ir net gal kiek agresyviai. Išorei nieko nenusileidžia ir vidus - automobilis tapo ne tik stilingesnis, bet ir patogesnis. Vairuotojo vieta tokia, apie kokią galima pasvajoti - erdvi, patogi, visi reikiami mygtukai ir rankenėlės - lengvai pasiekiami. Vairas - aukščiausios kokybės, spidometro ir tachometro/ekometro informacija aiškiai matoma.

Kaip ir anksčiau bandyti „GS" modeliai, „LS" turi stilingą rodyklinį laikrodį, laikas kuriame nustatomas pagal GPS navigacinę sistemą, tad jis visada yra pats tiksliausias.

Visi paskutiniai „Lexus" modeliai gauna „standartinę" „Mark Levinson" garso sistemą. Paleidus groti kompaktinę plokštelę sistema atsiskleidžia visu gražumu - kokybiškas, švarus, stiprus garsas, kurio skambėjimo vietą taip pat galima reguliuoti, užlieja automobilį.

Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad „LS" paveldėjo ir vieną ankstesnių modelių problemytę. Firminė „Lexus" sistemos pelytė „Remote Touch", skirta informacijos didžiuliame 12,3 colio ekrane valdymui, vis dar per jautri. Jautrumo mažinimas iki minimumo taip pat nepadeda - važiuojant greičiau arba maloniai linguojant duobėtu keliu ne visada pelytės kursoriumi iš pirmo karto pataikai ten, kur nori.

Žvalgantis po automobilį toliau dėmesį patraukia stogo centre esantis „kauburiukas". Tai - keturių infraraudonųjų kamerų „Climate Consierge" blokas. Naudodamasi šiomis „akimis", elektronika matuoja ne tik vairuotojo, bet ir keleivių temperatūrą ir automatiškai individualiai parenka sėdynių šildymo ar ventiliavimo režimus taip, kad kiekvienas keleivis jaustųsi kaip galim patogiau.

Dažnai tikrieji „Lexus LS" savininkai sėdi užpakalinėse sėdynėse. Čia jiems sukurtos idealios sąlygos. Atskiros, elektra reguliuojamos sėdynės su atmintimi ir masažo funkcija, atsilenkiantis valdymo blokelis kitoms automobilio sistemoms - muzikai, šildymui ir t.t.

Bandytame modelyje buvo sumontuotas ir nuo lubų atsilenkiantis ekranėlis, turintis ir savo nuotolinio valdymo pultą.

Tarp priekinių sėdynių esančioje nišoje sumontuotas kompaktinių plokštelių grotuvas, skaitantis „Blu-ray". Ko dar galėtų norėti serijinio sedano užpakalinių sėdynių keleiviai?

Dar viena išskirtinė atnaujinto „LS" savybė - išmanusis apšvietimas. Nauja adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema turi šviesai jautrią kamerą, kuriai užfiksavus priešais važiuojančių automobilių šviečiančius priekinius ir galinius žibintus, automatiškai gaubtais užtemdoma dalis šviesos srauto, kad nebūtų apakinti priešais važiuojantys vairuotojai.

Bandytas „LS" buvo hibridinis, tad dalį naudingo bagažinės ploto užėmė hibridinė sistema, tačiau „Lexus" atstovų teigimu, lagaminams bagažinėje vietos vis tiek užtenka. Leidžiantis į kelionę tikrai nereiks galvoti, kur susidėti visus reikiamus daiktus. Automobiliuose su benzininiu varikliu bagažinė didesnė, tačiau tokiu atveju didesnės bus ir kuro sąnaudos.

Tik pajudėjus užplūsta banga teigiamų emocijų. Kaip tyliai dirba variklis, kokia puiki akustika salone, kaip patogu vairuotojo vietoje, kaip švelniai automobilis įsibėgėja... Važiuojant toliau pirmi įspūdžiai kiek priblėsta ir automobilį pradedi vertinti objektyviau.

Mieste dinamikos automobiliui užtenka. Aišku, žinant, kad „Lexus LS 600h" turi ne tik 5 l 394 AG V tipo variklį, bet ir 225 AG elektromotorą, tai nestebina. Šių dviejų agregatų tandemas pasirūpina, kad sunkus automobilis yra ne tik manevringas, bet ir ganėtinai greitas. Galios užtenka bet kuriam iš judėjimo režimui - ekonominiai, standartiniam, sportiniam ar sportiniam S ++. Atskira tema - automobilio pakaba. Ji minkšta, lygiame kelyje puikiai sugeria visus nelygumus, „gulintys policininkai" įveikiami tarsi jų nė nebūtų.

Situacija pasikeičia išsukus į prastą keliuką. Automobilis ir toliau rieda minkštai, tačiau jautresniems keleiviams jis gali būti nevisai priimtinas: kėbulo svyravimai gali kiek padidėti ir keleiviai pajus lengvą supimą.

Kelionėje kiek trukdė ir tai, kad automobilis, įvertinus vėluojantį Lietuvišką pavasarį, vis dar „mūvėjo" žiemines padangas, tad posūkius jis įveikdavo kiek neužtikrintai, o žieminės padangos nelabai maloniai cypė. Su vasarinėmis padangomis, tikėtina, važiavimas būtų gerokai malonesnis.

Galima bandyti kietinti važiuoklę persijungiant, tarkim iš „Eco" režimo į „Sport", tačiau ir ši priemonė mažai kuo padėjo. Jeigu „GS F Sport" modelyje perjungus režimą automobilio elgesys smarkiai pakisdavo, tai „LS" tie pasikeitimai nebuvo taip aiškiai juntami. Tiesa, vietoj melsvo ekonometro prietaisų skydelyje įsižiebdavo raudonas tachometras, variklis užkaukdavo kiek garsiau, tačiau kitų didelių skirtumų pajusti nepavyko.

Nepaisant didelio ir galingo variklio, šis automobilis nėra skirtas staigiems, aštriems pagreitėjimams ir sportiniam važiavimui. Kita vertus, ar „Lexus" flagmanui to tikrai reikia? Juk yra tas pats „Lexus GS F Sport", o „Lexus LS" galima priskirti tiems automobiliams, kurie sukurti ne vairuotojui, bet keleiviui.

Taigi, atnaujintas „Lexus LS 600h" - koks jis? Didelis, galingas, solidus automobilis, pabrėžiantis savo savininko padėtį. Jame gausu įvairių naujausių technologijų, kurios užtikrina, kad kelionė „LS" neprailgtų. Jeigu teks važiuoti šiuo automobiliu, nusiteikite ramiam, bet ypatingai patogiam važiavimui. Automatika pasirūpins ne tik automobilio saugumu, bet ir jūsų bei keleivių gera savijauta. Ir ko daugiau gali reikėti ilgoje kelionėje?

 

Pagrindiniai rodikliai

Varantys ratai

Visi keturi (4WD)

Kėbulo tipas

Sedanas

Transmisijos tipas

Variatorius

Variklio tūris, cm3

4969

Maksimalus greitis, km/val.

250

Gaminamas

Japonijoje

Prošvaisa, mm

120

Durų skaičius

4

 

 

Išmatavimai

Kėbulo išmatavimai

Kėbulas ilgis x plotis x aukštis, mm

5 090 x 1 875 x 1 470

Vietų skaičius

5

Ratų bazė, mm

2 970

Minimalus apsisukimo spindulys, m

5,8

Priekinis tarpuvėžis, mm

1 610

Užpakalinis tarpuvėžis, mm

1 610

 

 

Svoris

Svoris, kg

2 345

Leidžiamas svoris, kg

2 765

Talpos

Kuro bako talpa, l

84

Bagažinės talpa, l

390

 

 

Variklis ir vairo sistema

Variklis

Maksimali galia AG (kW) esant aps./min.

394 (290) / 6400

Maksimalus sukimo momentas Nm esant aps./min.

520 / 4000

Variklio tipas

Hibridinis, V- tipo, 8 cilindrų, tiesioginis įpurškimas

Kuras

Benzinas A - 95

Variklio ekologiškumas

Еuro - 4

 

 

Kuro sąnaudos

 

Kuro sąnaudos mieste, l/100 km

10,5

Kuro sąnaudos užmiestyje l/100 km

7,5

Kuro sąnaudos, mišrus ciklas, l

8,6

 

 

Vairo sistema ir pakaba

 

Priekinė pakaba

Nepriklausoma daugiasvirtė

Užpakalinė pakaba

Nepriklausoma daugiasvirtė

Padangos

Priekiniai ratai

245/45 R19

Užpakaliniai ratai

245/45 R19

Stabdžiai

Priekiniais stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

 

 

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: