„Lexus“ Tokijuje pristatys savo pirmą variklį su turbina
Atnaujinta: 2020-03-09
  • lexus-lf-nx-turbo-concept-2013-tokyo-motor-show

Nors pastaraisiais metais „Lexus" daugiausia dėmesio skiria hibridinėms technologijoms, šį kartą japonai nusprendė rasti savo vietą naujoje - mažo tūrio turbininių variklių - nišoje. Šį mėnesį vyksiančioje Tokijo automobilių parodoje „Lexus" pristatys savo pirmąjį 4 cilindrų turbininį 2,0 l tūrio variklį.

Naujasis variklis debiutuos projektiniame „LX-NX" modelyje, pirmą kartą pristatytame Frankfurto automobilių parodoje. Serijinė projektinio modelio versija turėtų gauti būtent šį variklį su turbina.

Naujasis variklis, lyginant jį su hibridiniu agregatu, leis kiek sumažinti automobilio svorio centrą. Kalbama, kad naujasis variklis gali būti opozicinis, panašus į tą, kuris montuojamas kupe „FR-S". „Lexus" dizaineriai kiek paryškino modelio sportiškumą: priekyje sumontuotas naujas spoileris, užpakalyje - difuzorius ir pakeista išmetimo sistema.

Serijinė versija, tikėtina, bus pavadinta tiesiog „NX". Tai tapo žinoma po to, kai „Toyota" užpatentavo pavadinimus „NX 200t" ir „NX 300h". Šį turėtų gauti hibridinis krosouveris.
Naująjį turbininį variklį gali gauti ir „IS" modelis, nes jau pasigirdo nepatenkintų pirkėjų atsiliepimų apie tai, kad didelis sedanas turi senutį 2,5 l V6 200 AG variklį.

Nuotrauka gamintojo ©
Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: