„Mitsubishi Outlander PHEV“: ilgų nuotolių bėgikas kasdieniam naudojimui
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Mitsubishi-Outlander-PHEV
  • Outlander_PHEV

Populiaraus Didžiosios Britanijos žurnalo „Autocar" žurnalistams pirmiesiems pasaulyje pavyko išbandyti naujo tipo hibridinį „Mitsubishi" visureigį „Outlander PHEV". Tai pirmasis „range-extended" (ilgo nuotolio) tipo serijinis automobilis rinkoje, oficialių atstovų prekybos salonuose Europoje pasirodysiantis kitų metų viduryje. Kaip pažymi „Autocar", svarbiausia, kad jis kasdieniame naudojime beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander" ir tai yra labai gerai.

„Outlander PHEV" yra vadinamasis „plug-in" hibridas, kuriam 2 litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant ir važiuojant ekstremalesniais režimais. Visiems kitiems atvejams tinka du 80 AG galios elektros varikliai, kuriems patikėta varyti atitinkamai priekinę ir galinę automobilio ašį. Šie varikliai įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą.

„Svarbiausia, kad PHEV niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander" visureigio. Gal pastebėsite daugiau LED lempučių, chromuotų paviršių ar specialiai šiam modeliui skirtus lengvo lydinio ratlankius išorėje, kitokius prietaisų skydelius, specifinę pavarų perjungimo svirtį ar daugiau odos viduje, bet tai ir viskas. Tokia pat 591 litro tūrio bagažinė, toks pat praktiškas ir erdvus keleivių salonas", rašo „Autocar".

Jei automobilis naudotųsi vien akumuliatoriuose sukaupta energija, jo nuvažiuotas nuotolis siektų vos 53 kilometrus, tačiau PHEV sistema veikia gudriai - senkant energijai akumuliatoriuose įsijungia vidaus degimo variklis, kuris pradeda sukti 80 kW galios generatorių, ir akumuliatoriai vėl kraunami energija. Vidaus degimo variklis taip pat padeda sukti priekinius ratus, jei automobiliui prireikia staiga pagreitėti ar važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Tačiau ir varydamas priekinius ratus vidaus degimo variklis nepaliauja sukti generatoriaus ir pildyti akumuliatorių energijos atsargas.

Naudodamasis tokia mišria technologija, „Outlander PHEV" be papildomo degalų ar energijos papildymo gali nuvažiuoti net 880 kilometrų.

Žurnalistai teigė, kad bandymo laikotarpio metu „Outlander PHEV" nekėlė jokių rūpesčių, visos sistemos veikė sklandžiai, važiavimo dinamika - gera, valdymas nesiskyrė nuo įprasto „Outlander". Tiesa, Europai suderintos važiuoklės dar teks palaukti - „Autocar" vairavo Japonijos rinkai parengtą modelį.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: