„Mitsubishi“ pristatė naujos kartos MIVEC variklį, patobulintą „Stop&Go” sistemą
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 4J10_ENGINE__Large_

Tokijas, spalio 20 d. „Mitsubishi Motors Corporation" pradeda gaminti lengvą ir kompaktišką benzininį variklį 4J10 su patobulinta kintamų vožtuvų darbo fazių sistema MIVEC ir atnaujinta variklio išjungimo/įjungimo technologija „Auto Stop&Go" (ASG). Abi naujovės padės koncernui įgyvendinti užsibrėžtus degalų taupymo ir aplinkosaugos tikslus.

Naujasis variklis ir ASG pirmiausia bus montuojami Japonijos rinkai skirtame kompaktiškame visureigyje RVR (Lietuvoje jis žinomas kaip ASX) ir „Galant Fortis" bei „Galant Fortis Sportback" („Lancer" ir „Lancer Sportback"). Visi trys modeliai su naujuoju varikliu sunaudos vidutiniškai 12 proc. mažiau degalų. RVR Japonijos rinkoje parduodamas nuo šiandien, o „Galant Fortis" modeliai - nuo spalio 27 dienos.

Naujos technologijos sukurtos atsižvelgiant į „Mitsubishi Motors" aplinkosaugos iniciatyvų programoje 2015" nustatytą tikslą iki 2015-ųjų sumažinti koncerno gaminamų automobilių anglies dvideginio taršą 25 procentais, palyginti su pasauliniu vidurkiu 2005 metais. Iki 2020-ųjų „Mitsubishi" taršą siekia sumažinti 50 proc.

Naujasis 4J10 variklis yra 4 cilindrų, 1,8 litro darbinio tūrio, jis generuoja 139 AG galią ir 172 niutonmetrų sukimo momentą. Naujos kartos MIVEC sistema nuolat reguliuoja įsiurbimo vožtuvo pakėlimo aukštį, įsiurbimo fazės trukmę ir vožtuvo pakėlimo dažnį. MIVEC, stabilesnis degimo ciklas ir sumažinta stūmoklių trintis leidžia sumažinti degalų sąnaudas neprarandant variklio galios ir sukimo momento (palyginti su dabartinės kartos 4B10 1,8 litro varikliu).

1992 metais pirmą kartą pristatyta MIVEC sistema buvo dviejų tipų. Vieno tipo sistema keisdavo vožtuvų pakėlimo aukštį ir pakėlimo trukmę priklausomai nuo variklio sūkių. Antroji nuolat keisdavo vožtuvų pakėlimo trukmę. Tuo tarpu naujoji MIVEC atlieka abiejų tipų funkcijas ir daro tai nepertraukiamu ciklu. Dėl šios priežasties variklio vožtuvai valdomi kone idealiai, o nuolatinė kontrolė leidžia sumažinti „įsiurbimo nuostolius" tiksliai dozuojant įsiurbiamo mišinio tūrį. Be to, sistema pritaikoma varikliams su vieninteliu paskirstymo velenu, todėl agregatas turi mažiau detalių ir yra lengvesnis. Visi išvardinti faktoriai lemia gerokai mažesnes degalų sanaudas.

„Mitsubishi" ASG sistema yra automatinis variklio išjungimo mechanizmas, kuris išjungia variklį automobiliui sustojus (pavyzdžiui, prie šviesoforo) ir vėl įjungia, kai tik paspaudžiamas akceleratoriaus pedalas. Naujos kartos ASG suderinta su variacinėmis greičių dėžėmis CVT, o naujas valdymo modulis suderina ASG, variklio, greičių dėžės, stabilumo kontrolės sistemos ASC ir klimato kontrolės sistemos netrikdomą veikimą. ASG taip pat montuojamas patikimesnis 12 voltų akumuliatorius ir kintamos srovės konverteris, kuris apsaugo automobilio garso ir navigacijos sistemas nuo perkrovimo pavojaus paleidžiant variklį. Sistema taip pat kontroliuoja stabdžius, neleisdama automobiliui judėti, kai jam sustojus nuokalnėje išjungamas variklis.

Apie „Mitsubishi Motors Corporation"
Bendrovė įkurta 1970 metais, jos būstinė įsikūrusi Tokijuje. „Mitsubishi Motors Corporation" automobiliai parduodami daugiau nei 160 pasaulio valstybių. Bendrovės produkcija gaminama 7 gamyklose 5 pasaulio valstybėse, dar 11 partnerių gamyklų „Mitsubishi" automobiliai surenkami pagal licenciją. 2009 metais „Mitsubishi Motors Corporation" pajamos siekė 657 mlrd. Japonijos jenų.

Apie „Inchcape"

„Inchcape" yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Mitsubishi Motors Corporation" atstovas Lietuvoje.

Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela" Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors". Šiandien „Inchcape Motors" yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford", „Mazda", „Hyundai", „Jaguar", „Land Rover", „Range Rover" ir „Mitsubishi" automobilių gamintojus.
170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape" 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. „Inchcape" siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape" akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.

Daugiau informacijos: Vilija Šinkūnienė
„Inchcape Motors"
8 5 2168226
Vilija.sinkuniene@inchcape.lt

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: