Naujas projektinis "Renault" modelis - „TwinʼRun"
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Renault_47503_global_en
  • Renault_47480_global_en

§  71-osiose Grand Prix serijos Monako etapo varžybose „Renault" pademonstravo, kaip atrodo jos naujasis „TwinʼRun". Naujos koncepcijos automobilis - tai prekės ženklo sportinės dvasios plėtojimo ir pasišventimo automobilių gamybai išraiška, atiduodant deramą pagarbą legendiniams „Renault R5 Turbo" ir „Renault Clio V6".

§  „TwinʼRun" - tai tikras lenktyninis automobilis, išsiskiriantis tiesiog iš autosporto lenktyninės technikos perkelta važiuokle su vamzdiniu rėmu ir viduryje įmontuotu „Mégan Trophy" modelio 320 AJ V6 variklis.

§  Kaip ir jo dvynys „TwinʼZ", „TwinʼRun" yra šiuolaikiškas ir žaismingas, savo išvaizda primenantis mini automobilį. Abu koncepciniai automobiliai - tai penktojo „Renault" projektavimo strategijos etapo, pagrįsto dėmesiu svarbiausiems automobilio gyvavimo ciklo etapams, išraiška. Kiekvienas automobilis savaip atspindi vadinamąjį „veikimo" etapą ir rodo automobilio pritaikymo atsižvelgiant į laikmetį galimybes.

§ „TwinʼRun" koncepcinis automobilis atspindi būsimų „Renault" mini automobilių stiliaus kryptis.

I. „TwinʼRun": kraują kaitinantis koncepcinis automobilis, įkūnijęs savo pirmtakų privalumus

Pirmuosius ratus „TwinʼRun" apvažiavo stebint Didžiojo prizo lenktynių Monako etapo žiūrovams. Monakas ir jo legendinė lenktynių trasa - ideali koncepcinio automobilio debiuto vieta. „TwinʼRun" - tai visiškai sportinis automobilis, toliau plėtojantis „Renault" prekės ženklo aistrą lenktynėms ir pasirodęs tada, kai nustota gaminti garsiuosius „R5 Turbo" ir „Clio V6". Persekiojimo lenktynėse, kurios buvo skirtos „Renault" automobilių sporto istorijai pažymėti ir kurias stebėjo Monako publika, išvydome tris lenktynių meistrus. Lenktynių nugalėtoju tapo gamybos direktoriaus Carloso Tavareso vairuojamas „TwinʼRun", o „Clio V6", kurį vairavo F1 žvaigždė Charlesas Pickas, ir „Maxi 5 Turbo", kuriame už vairo sėdėjo garsusis jo vairuotojas Jeanas Ragnotti, atitinkamai užėmė antrą ir trečią vietas.

„TwinʼRun" - kompaktiškas, galingas ir žaismingas!

„TwinʼRun" puikiai įsilieja į „Renault" projektavimo strategiją iliustruojančių koncepcinių automobilių eilę. Priekis, kuriame ryškiai matomas deimantą simbolizuojantis logotipas, kartu su nauja „Renault" stiliaus kryptimi dar labiau išryškina prekės ženklo tapatybę. Kaip ir „TwinʼZ", „TwinʼRun" nudažytas mėlynai, tuo duodant užuominą į penktąjį prekės ženklo projektavimo strategijos vadinamąjį „veikimo" etapą. „TwinʼRun" pirmiausia skirtas autosporto pasauliui.

„TwinʼRun" - tai energijos, aistros ir atletiškumo kokteilis, sužadinantis prisiminimus apie simboliais tapusius „Renault" lenktyninius automobilius," - teigia Laurensas van den Ackeris, už projektavimą atsakingas „Renault" įmonių grupės vyresnysis viceprezidentas. „Kaip ir jo dvynys, stilingasis mini automobilis „TwinʼZ", „TwinʼRun" dar kartą pabrėžia, kad pritaikymas ir yra svarbiausia „Renault" strategijos esmė.

„TwinʼRun" kėbulas - kompaktiškas ir ypač dinamiškas. Toli kampuose sumontuoti ratai, minimaliai išsikišęs kėbulas bei aukšta vidurio linija pabrėžia dinamiškumą ir žada puikius važiavimo potyrius.

Mėlyna ir raudona

Mėlyna spalva nudažytas „TwinʼRun" išryškina jo tvarkingas, grafiškas ir aptakias linijas, kurias dar labiau sustiprina per visą kėbulą ir ties slenksčių riba einantys raudoni dryžiai bei raudonos juostos ant stogo. Raudonos spalvos matyti ir priekyje: ji išryškina groteles ir oro įsiurbimo angas, be to, raudonai nudažyti ploni šoniniai veidrodėliai ir užpakalinis aerodinaminis sparnas. Raudonas apvadas dar labiau išryškina juodos ir baltos spalvos ratlankius.

Atiduota pagarba prestižiniam pirmtakui

Ant automobilio durelių esantis skaičius „5" - tai užuomina į „R5 Turbo", devintojo dešimtmečio simboliu tapusį raliui skirtą automobilį.

Daugybė detalių, įskaitant priekinių žibintų formą ir stambius užpakalinius sparnus, rodo, kad kuriant naująjį automobilį, buvo atiduota tinkama pagarba šiam garsiajam pirmtakui. Šiuolaikiškumo prideda keturi papildomi, ypač plokšti atskirai įrėminti LED technologijos žibintai, paprastai naudojami naktinėse ralio varžybose. Visiškai pritaikyta įjungimo seka valdoma iš viduje įrengtos valdymo sistemos. Šios sistemos kūrimas tapo tikru išbandymu, nes projektuotojams teko užduotis užtikrinti, kad vos 25 mm gylio lempa taptų galingu šviesos šaltiniu.

Tvirtumą lenktynių trasoje automobiliui suteikia 18 colių „Michelin" sportinės padangos.

„Dideliam autosporto aistruolių džiaugsmui „TwinʼRun" įkūnija beprotišką genialumą, kuriuo „Renault" garsėja jau kelis dešimtmečius. Niekas nepamiršo nei „R5 Turbo", nei „Clio V6". „TwinʼRun" - tikrasis lenktyninių automobilių, kuriais taip žavisi lenktynių mėgėjai, įpėdinis," - teigia Axelis Breunas, Koncepcinių automobilių projektavimo padalinio vadovas.

 

„TwinʼRun" - tikras lenktyninis automobilis

Projektuojant „TwinʼRun", talkininkavo „Tork Engineering/Poclain Vehicules" - Prancūzijos įmonė, kuri specializuojasi važiuoklių parengimu varžyboms. Koncepcinis automobilis - tikras lenktynių automobilis, įkūnijantis visa, kas naudingo sukaupta lenktynėse. Iš kompozitų pagamintas kėbulas uždengia važiuoklę su vamzdiniu rėmu ir viduryje įmontuotą „Mégan Trophy" variklį.

V6 variklis varžyboms

„TwinʼRun" turi „Renault-Nissan Alliance" V4Y variklį, kuris buvo įmontuotas ne tik „Laguna", Espace" ir „Latitude", bet ir varžyboms skirtame „Mégane Trophy". Išilgai priekyje užpakalinės ašies centro linijos įmontuotas V6 3498 cm³ variklis išvysto 320 arklio jėgų galingumą, esant 6800 apsisukimų per minutę, ir 380 Nm sukimosi momentą, esant 4850 apsisukimų per minutę. Variklis, kuris yra stambus ir intensyviai dirbantis nuo žemųjų sūkių, leidžia tolygiai įsibėgėti ir užtikrina puikų sukibimą posūkiuose bei įsibėgėjant.

V6 variklis sujungtas su SADEV šešių greičių nuoseklaus perjungimo pavarų dėže su riboto slydimo diferencialu, kas dar labiau sustiprina „TwinʼRun" stabilumą ir sukibimo jėgą vingiuose. Dviguba sankaba irgi paimta iš lenktyninių automobilių.

Oro įsiurbimo angos įrengtos užpakalinių ratų lanko lygyje. Ištraukiamieji ventiliatoriai užpakaliniuose langeliuose padeda užtikrinti, kad variklis neįkaistų. Aušinimo sistemoje sumontuoti nupoliruoti aliuminio vamzdžiai, kurie aiškiai pastebimi salono grindyse. Nuo vairuotojo vietos variklis atskirtas pleksiglaso plokšte.

Siekiant užtikrinti, kad nepaisant variklio montavimo viduryje, gerai pasiskirstytų svoris, po gaubtu išdėstyti įvairūs komponentai. Tai degalų bakas, radiatorius ir hidraulinė sistema. Koncepcinis automobilis gerai subalansuotas, o svorio pasiskirstymo rodiklis yra 43/57.

Iš kompozitų pagamintas kėbulas

Stiklo ir poliesterio kompozitinės medžiagos kėbulas - irgi lenktyninės patirties išraiška. Tai reiškia, kad priekinės mentės, stogo ir užpakalinės ventiliacijos įrangos medžiagų sudėtyje yra geležies pluošto. Geležies pluošto technologija - tai ir estetika, ir efektyvumas bei mažesnės kainos.

Gilios projektavimo žinios - iš autosporto pasaulio

Projektavimo proceso metu nuolat stengtasi vadovautis sveiku protu ir „neišradinėti dviračio". Važiuoklė pagaminta iš detalių, kurios buvo išbandytos ir savo patikimumą įrodė lenktynėse. Visa tai leido sukurti lenktyninį automobilį su puikiomis techninėmis charakteristikomis.

Aerodinaminės savybės lenktyniaujant

Dėl dvitūrės TwinʼRun" architektūros esant dideliam greičiui pradeda veikti kėlimo jėga. Konstruojant automobilį, aerodinaminės savybės sulaukė ypatingo dėmesio: ventiliacijos kanalai, per kuriuos nukreipiama oro srovė, įrengti automobilio apačioje, o kad esant dideliam greičiu aerodinaminė pagalba būtų dar didesnė, sukonstruoti atitinkami sparnai.

Lenktyninė važiuoklė

„TwinʼRun" sumontuotas ant važiuoklės su vamzdiniu rėmu, kuri pagaminta iš ypač atsparaus plieno ir kurios konstrukcija paimta iš aeronautikos srities bei pritaikyta varžyboms. Važiuoklę sukūrė vien tik „Tork Engineering" inžinieriai.

Pagrindinė jungtis suformuojama iš priekinio ir užpakalinio tilto, kuriuose įmontuota dviguba svirtinė pakaba su autonominėmis ašimis. Keturios ašys, pagamintos ir kietojo aeronautikos kokybės lygio aliuminio, užtikrina puikų veikimą važiuojant trasa. Filtravimui ir kėbulo stabilumui palaikyti „TwinʼRun" įmontuoti priekiniai ir užpakaliniai OHLINS spyruokliniai amortizatoriai.

Tiltuose įtaisyti stabilizatoriai - 22 mm priekyje ir 25 mm užpakalyje. Riedėjimo paslankumas ir jautrumas valdomas puikiai.

Aliuminio ratų gaubtus su specialia stebule ir centriniu varžtu galima lengvai išmontuoti į tris dalis. Naudojamos 18 colių „Michelin" padangos.

 

Jeanas Ragnotti: eksperto nuomonė

 

Ralio čempionas Jeanas Ragnotti dalyvavo galutinai suderinant „TwinʼRun" važiuoklės sistemą. Palyginęs ją su R5 modeliu, jis pasidalijo savo įspūdžiais.

„Po pirmojo važiavimo pasakyčiau, kad tai - tvirtas, gilias tradicijas turintis automobilis. Jį lengva valdyti. Labai nesunku pajausti, kad vairuojate sportinį automobilį. Kalbant apie stabilumą ir važiavimą, jis kažkuo primena „R5 Turbo". Pavažų dėžė dirba sklandžiai, stabdžiai - galingi. Puiki sukibimo jėga ir jautrus variklis užtikrina didžiausią galią esant didžiausiam apsisukimų skaičiui, jis turi daugiau sukimosi momentų nei „R5 Turbo", dėl ko yra ypač našus ir lengviau valdomas - kitaip nei R5, kurio atveju reikėjo būti techniškesniam. Automobilis, pasižymintis puikiomis techninėmis charakteristikomis, stebinantis vertikaliu komfortu, įskaitant aukštos kompresijos zonas, kurios visiškai nepanašios į paprastus sustojimus. Viskas, ką reikėtų pagerinti, kad galėtume pulti į kovą - tai lenktyninės padangos. Riedėjimas yra, tačiau pasukamumas nepakankamas. Tolygiai kintančios techninės charakteristikos, jokių netikėtumų, lengva įveikti posūkius. Šis koncepcinis automobilis - deramas „Maxi 5 Turbo" įpėdinis."

 

Salonas - puikių techninių charakteristikų ir ypač aukštos kokybės lenktyninio automobilio derinys

Salone suderinti autosporto ir „Renault" pasauliai (galvojant apie A110-50)

„TwinʼRun" įrengtas sportinio automobilio salonas: minėta važiuoklė su vamzdiniu rėmu ir SPARCO sėdynės su saugos diržais. Nepaisant to, dėmesio, kuris buvo skirtas vidui, rezultatas smarkiai peržengia visko, ką anksčiau teko matyti motosporto pasaulyje, ribas. Durų paneliai ir prietaisų skydas apmušti juodos ir raudonos spalvos oda su „Alkantara" medžiagos efektu. Pamuštos kaušo formos sėdynės, kurios aptrauktos trijų atspalvių „Alkantara" medžiaga, suformuoja „TwinʼRun" firminį ženklą bei pabrėžia šios koncepcinio automobilio prancūzišką dvasią.

Vairuotojui - sportinis vairas ir aukštai sumontuota nuoseklaus perjungimo pavarų dėžės svirtis, leidžianti greitai perjunginėti pavaras. Rankinio stabdžio svirtis yra tame pačiame lygyje, kaip ir pavarų svirtis, ir leidžia vairuotojui pademonstruoti įvairius triukus, pavyzdžiui apsisukimą 360 laipsnių kampu.

Po vairuotojo kojomis įrengti aliuminio pedalų sistema - sportinė. Pedalai suprojektuoti taip, kad kulno ir pėdos judesiai būtų lengvi, o pati sistema išbandyta įvairiose transporto priemonėse (pavyzdžiui, „Lodgy Andros", „Duster No Limit").

Kaip ir kituose sportiniuose automobiliuose, prietaisų skydas, kuris įmontuotas į nulakuotą valdymo pultą, pirmiausia skirtas vairavimui.

Tiesiai už vairo „TwinʼRun" įrengtas 5,5 colių LACD XAP ekranas. Raudonos ir mėlynos spalvos ekrane, kurį sudaro daug puslapių, rodomas automobilio greitis, pavarų dėžės greitis, kuro, sankabos ir tepalų slėgis.

Ir paskutinis „TwinʼRun" panašumas į „R5 Turbo" - tai du tepalų ir vandens temperatūrą rodantys raudonos spalvos slėgio matuokliai su centre esančiomis rodyklėmis.

TECHNINIAI DUOMENYS

 

Matmenys:

Ilgis x plotis x aukštis: 3,680 mm x 1,750 mm (1,970 mm įskaitant šoninius veidrodėlius) x 1,493 mm

Priekinis tarpuratis: 1,522 mm

Užpakalinis tarpuratis: 1,497 mm

Degalų bakas: 40 l

Svoris be krovinio: 950 kg

„Renault-Nissan Alliance" variklis: Renault V4Y / Nissan VQ35

-    išilgai automobilio viduryje įrengtas variklis

-    V6 (60°) - 24 vožtuvai - 3,498 cm³

-    Cilindro skersmuo: 95,5 mm x 81,4 mm

-    Įpurškimas / uždegimas: įmontuota valdymo sistema SODEMO EV14

-    Maksimali galia 320 AJ esant 6800 aps./min.

-    Maksimalus sukimo momentas 380 Nm esant 4850 aps./min.

-    Maksimalus variklio greitis 7500 aps./min.

Transmisija:

-    Užpakaliniai varomieji ratai

-    6 greičių nuoseklaus perjungimo pavarų dėžė + atbulinė pavara

-    Riboto slydimo diferencialas

-    Dviguba metalo diskų sankaba Ø184mm

Važiuoklė: plieninė su vamzdiniu rėmu 25CD4S

Kėbulas iš stiklo ir polimerų kompozito

-    Dviguba svirtinė pakaba priekyje ir užpakalyje

-    OHLINS spyruokliniai dvipusiai priekiniai ir užpakaliniai amortizatoriai

Stabdžiai:

-    Priekiniai stabdžiai, ventiliuojami diskai Ø356 x 32 ir 6 stūmoklių įtvarai

-    Užpakaliniai stabdžiai, ventiliuojami diskai Ø328x30 4 stūmoklių įtvarai

Ratai ir padangos:

-    Priekiniai: 7,5'' x 18'' lydinio ratlankiai ir „Michelin" padangos 205/40 R18

-    AR: 8.5'' x 18'' lydinio ratlankiai ir „Michelin" padangos 245/35 R18

Techninės charakteristikos:

- įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val.: 4,5 s

- Didžiausias greitis: 250 km/val.

Partneriai :

-    „Tork Poclain Vehicules" (važiuoklė, kėbulas)

-    „Michelin" (padangos)

-    „SABELT" (sėdynės)

PROJEKTO KOMANDOS

„RENAULT"

- Axel Breun (koncepcinio automobilio projektavimo direktorius)

- Philippe Ponceau (projekto vadovas)

- Csaba Wittinger (išorės dizainas)

- Laurent Negroni (vidaus dizainas)

- Nathalie Granger (spalvos ir medžiagos)

- Nicolas Merlhiot (grafika)

„TORK / POCLAIN Véhicules"

- Richard Tur (direktorius)

- Charles Door (projekto vadovas)

- Hervé Garnier (elektronikos inžinierius)

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: