Naujasis KIA pro_cee‘d prabilo lietuviškai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Startas
  • pristatymas
  • Bandymui-pasiruose
  • sturmanai
  • Kia2
  • Kia1
  • Kia3
  • Kia7
  • trasoje
  • finisas

Naujasis Kia pro_cee'd, Lietuvos „Metų automobilio 2008“ KIA ceed jaunesnysis brolis, prekyboje pasirodys jau sausio mėnesį. Šiam automobiliui, kaip ir „KIA cee‘d“ modeliui, yra suteikiama septynerių metų garantija – tokios garantijos iki pasirodant cee‘d modeliui nėbuvo suteikęs joks kitas Europoje parduodamų automobilių gamintojas.

Pristatymo metu naujuosius Kia pro_cee‘d slalomo trasoje pirmieji išbandė žurnalistai, rašantys apie automobilius ir gyvenimo būdą. Žurnalistus, tik įsėdus į automobilį, nustebino lietuvišku balsu prabilęs ir žaismingai save prisistatęs Kia pro_cee‘d. Sėkmingai pravažiuoti slalomo trasą ir susipažinti su automobiliu žurnalistams padėjo daugkartinis žiedinių lenktynių nugalėtojas Robertas Kupčikas bei 1003 km lentynių nugalėtoja savo klasėje Iveta Slaboševičiutė.

Naujasis Kia pro_cee‘d nustebins klientus pritrenkiančiai stilinga išvaizda ir sportišku vairavimo pojūčiu. Ilgesnis, žemesnis ir lengvesnis nei penkiaduris ceed naujasis hečbekas yra trijų durų. Pro_cee'd praturtina visą automobilių rinkos C segmentą suteikdamas daugiau stilingumo ir sportiškumo. Naujasis Pro_cee‘d skirtas išplėsti naują cee‘d Europos klientų grupę bei pasiekti naujus, jaunesnius, stilingesnius ir mėgstančius naujoves vairuotojus.

„Tai visiškai išspręstas dizainas: iš penkiadurio modelio perimtas tik gaubtas ir priekiniai sparnai, o unikalūs išorės skydai sukuria savitą stilių“, – komentuoja Gregory Guillaume, vyriausiasis „Kia Motors Europe“ konstruktorius. „Norėjome padaryti Pro_cee‘d tiek „sportišku“, kiek tik cee'd realiai gali būti, tuo pačiu išlikdamas mūsų cee'd šeimos nariu“.

Naujajame pro_cee’d naudojamos Vokietijoje „Kia“ specialistų sukurtos visiškai nepriklausomos priekinės ir galinės pakabos sistemos su porėmiais, sukurtos taip, kad galėtumėte ryžtingai ir jautriai valdyti automobilį ir patogiai važiuoti Europos keliais.

Lietuvoje Pro_cee‘d bus parduodamas su 1,6 (115 AG), 1,6 (90 AG) 2,0 (140 AG), 2,0 (135 AG) dyzeliniais varikliais ir su 1,4 (109 AG), 1,4 (105 AG), 1,6 (122 AG), 1,6 (115 AG), 2,0 (143 AG) benzininiais varikliais – mechaninėmis ir automatinėmis greičio pavarų dėžėmis.

Europoje naujasis Kia pro_cee’d bus parduodamas kartu su išplėstinės garantijos paketu, tokiu pačiu kaip ir cee’d penkių durų hečbeko ir „Sportywagon“ modeliai. Kiekvienam cee‘d šeimos „Kia“ automobiliui, kurį parduoda „Kia Motors Europe“, bus suteikiama 7 metų / 150 tūkst. kilometrų naujo automobilio garantija – geriausia naujos transporto priemonės garantija, kokia tik kada buvo siūloma Europoje.

„АО KIA Auto“ yra oficialus vieno dinamiškiausių pasaulinių automobilių gamintojų „KIA Motors“ atstovas Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. 1994 m. įsteigta bendrovė šiandien Baltijos šalyse turi 20 padalinių. Nuo praėjusių metų pabaigos „AO KIA Auto“ tapo antrine „AО Tallinna Kaubamaja“ įmone. „AO KIA Auto“ Taline, ir Vilniuje artimiausiu metu atidarys šiuolaikinius reikalavimus atitinkančius automobilių prekybos ir techninės priežiūros centrus. Naujasis KIA MOTORS salonas Rygoje jau atidarytas spalio mėnesį.

„Kia Motors Corporation“ bendrovė įkurta 1944 m. Tai seniausia motorinių transporto priemonių gamintoja Korėjoje. „Kia Motors“ priklauso „Hyundai–Kia Automotive Group“. Trylikoje „Kia“ gamybos ir surinkimo gamyklų, veikiančių devyniose šalyse, per metus pagaminama per 1,3 mln. automobilių, kuriuos platina ir techniškai prižiūri 165 šalis apimantis atstovų tinklas. Šiuo metu „Kia“ dirba 33 000 darbuotojų; metinis prekybos pelnas sudaro 14 mlrd. eurų. „Kia“ yra oficialus pagrindinis atvirojo teniso čempionato Australijoje rėmėjas, taip pat oficialus pasaulinis Deviso taurės varžybų rėmėjas. Nuo 2007 iki 2014 m. „Kia“ yra oficialus FIFA partneris transporto priemonių srityje.


TECHNINIAI DUOMENYS

Kia pro-cee’d

Kėbulas ir važiuoklė

Trijų durų, penkių vietų hečbekas su vientisa plieno kėbulo ir važiuoklės konstrukcija. Pasirinkimas iš penkių* priekinius ratus varančių skersai įmontuotų variklių su penkių arba šešių pavarų mechanine arba keturių pavarų automatine greičių dėže (atsižvelgiant į modelį).


Dyzeliniai varikliai

2,0 CRDi dyzelinis 140 AG (135 AG)*

Tipas Vienas paskirstymo velenas variklio galvutėje, keturi cilindrai, VGT

Tūris 2,0 l, 1991 kub. cm

Maksimali galia 140 AG (103 kW) esant 4000 aps./min

Maksimalus sukimo momentas 305 Nm (31.0 kg.m) esant 1800–2500 aps./sek

Emisijos klasė Euro Stage 4

1,6 CRDi dyzelinis 115 AG (90 AG)*

Tipas Dvigubas paskirstymo velenas variklio galvutėje, keturi cilindrai, VGT

Tūris 1,6 l, 1582 kub. cm

Maksimali galia 115 AG (84,6 kW) esant 4000 aps./min

Maksimalus sukimo momentas 255 Nm (26,0 kg.m) esant 1900~2750 aps./min

Emisijos klasė Euro Stage 4

* Dėl vietinių mokesčių kai kuriose rinkose bus pasiūlytos mažesnės galios (135 AG) 2,0 VGT dyzelinio ir (90AG) 1,6 VGT variklių versijos.

Benzininiai varikliai

2,0 benzininis 143 AG

Tipas Dvigubas paskirstymo velenas variklio galvutėje, keturi cilindrai, CVVT

Tūris 2,0 l, 1975 kub. cm

Maksimali galia 143 AG (105,2 kW) esant 6.000 aps./min

Maksimalus sukimo momentas 186,3 Nm (19,0 kg.m) esant 4600 aps./min

Emisijos klasė Euro Stage 4/3

1,6 benzininis 122 AG (115 AG)*

Tipas Dvigubas paskirstymo velenas variklio galvutėje, keturi cilindrai, CVVT

Tūris 1,6 l, 1591 kub. cm

Maksimali galia 122 AG (89,7 kW) esant 6.200 aps./min

Maksimalus sukimo momentas 154 Nm (15,7 kg.m) esant 4.200 aps./min

Emisijos klasė Euro Stage 4/3

1,4 benzininis 109 AG (105 AG)*

Tipas Dvigubas paskirstymo velenas variklio galvutėje, keturi cilindrai, CVVT

Tūris 1,4 l, 1396 kub. cm

Maksimali galia 109 AG (80,2 kW) esant 6.200 aps./min

Maksimalus sukimo momentas 137,3 Nm (14,0 kg.m) esant 5.000 aps./min

Emisijos klasė Euro Stage 4/3

* Dėl vietinių mokesčių kai kuriose rinkose bus pasiūlytos mažesnės galios (115 AG) 1,6 VGT benzininio ir (105

AG) 1,4 VGT variklių versijos.

Pavarų dėžės

2,0 dyzelis 1,6 dyzelis

Mechaninė 6 pav. 5 pav.

Automatinė ---- 4 pav. (tik didelės galios)

2,0 benzinas 1,6 benzinas 1,4 benzinas

Mechaninė 5 pav. 5 pav. 5 pav.

Automatinė 4 pav. 4 pav. ---

Pakaba ir amortizatoriai*

Priekis:


Visiškai nepriklausoma MacPherson Struts, įvijos spyruoklės ir pneumatiniai
amortizatoriai. Apsaugos nuo prasisukimo stabilizatorius.

Galas:

Visiškai nepriklausoma galinė multi-link tipo ašis, įvijos spyruoklės ir pneumatiniai amortizatoriai. Apsaugos nuo prasisukimo stabilizatorius.

*į standartinę modelių, kuriuose sumontuoti 17 colių ratlankiai, komplektaciją įeina kietesni „sportiniai“ amortizatoriai.


Vairavimo sistema

Tipas MDPS elektros energija varomas krumpliastiebis ir dantratis

Vairo sukimas 2,69 pasukimai nuo pradžios iki galo (daugelyje modelių) 2,58 pasukimo nuo pradžios iki galo (2,0 dyzeliniuose modeliuose su 17 colių ratlankiais)

Sukimosi apskritimas 5,17 m; 5,4 m (2,0 dyzelinių modelių su 17 colių ratlankiais)


Stabdžiai

Stabdžių stiprintuvas 10 colių stiprintuvas

Priekiniai / galiniai 280 x 26 mm aušinami diskai / 262 x 10 mm vientisi diskai

ABS 4 kanalų antiblokavimo sistema su EBD

ESP / BAS Įeina į standartinę TX komplektaciją, galima pasirinkti kituose modeliuose


Ratlankiai ir padangos


Standartinė komplektacija (LX) Plieniniai 15 colių x 5,5 J ratlankiai su 185/65 R15 Michelin padangomis

Standartinė komplektacija (EX) Plieniniai 15 colių x 5,5 J ratlankiai su 195/65 R15 Michelin padangomis

Standartinė komplektacija (TX) 17 colių x 7,0 J lengvojo lydinio ratlankiai su 225/45 R17 Michelin padangomis (B tipo)

Pasirinkimai

EX ir TX 16 colių x 6,0 J lengvojo lydinio ratlankiai su 205/55 R16 Michelin padangomis 17 colių x 7,0 J lengvojo lydinio ratlankiai su 225/45 R17 Michelin padangomis (A tipo)

*į standartinę modelių, kuriuose sumontuoti 17 colių ratlankiai, komplektaciją įeina kietesni „sportiniai“ amortizatoriai.



MATMENYS (mm)

Išorės

Bendras ilgis 4250

Bendras plotis 1790 (įskaitant išorines durelių rankenėles)

Bendras aukštis 1450

Važiuoklės bazė 2650

Atstumas tarp priekinių ratų nuo 1546 iki 1528 (atsižvelgiant į ratlankių / padangų kombinaciją)

Atstumas tarp galinių ratų nuo 1544 iki 1527 (atsižvelgiant į ratlankių / padangų kombinaciją)

Vidaus

Priekis Galas

Galvai skirta vieta 990 940

Kojoms skirta vieta 1105 900

Plotis ties pečiais 1410 1360

Talpa

Degalų bakas 53 l

Bagažas (VDA) 340 l (visos sėdynės įprastoje padėtyje) 1130 l (sulenkti galinių sėdynių atlošai)

Svoris (modeliai su mechanine pavarų dėže)

2,0 dyzelis 1,6 dyzelis (High) 1,6 dyzelis (Low)

Nepakrauto automobilio svoris 1440 kg 1358 kg 1283 kg

Pakrauto automobilio svoris 1920 kg 1860 kg 1860 kg

2,0 benzinas 1,6 benzinas 1,4 benzinas

Nepakrauto automobilio svoris 1337 1257 1257

Pakrauto automobilio svoris 1820 1750 1750

Charakteristika (modeliai su mechanine pavarų dėže)

2,0 dyzelis 1,6 dyzelis (High) 1,6 dyzelis (Low)

Didžiausias greitis / km/h 205 189 185

Nuo 0 iki 100 km/h / sek. 10,1 11,4 11,8

Kuro sąnaudos l/100 km

Kombinuotas ciklas 5,5 4,7 4,5

CO2 g/km 145 125 119

2,0 benzinas 1,6 benzinas 1,4 benzinas

Didžiausias greitis / km/h 206 192 187

Nuo 0 iki 100 km/h / sek. 10,3 10,8 11,4

Kuro sąnaudos l/100 km

Kombinuotas ciklas 7,1 6,4 6,1

CO2 g/km 170 152 145


Daugiau informacijos teiraukitės:

Mantas Vaitiekūnas

UAB „Baltic Communication Partners“

mob. tel. 8 698 13783

mantas.vaitiekunas@bcp.lt

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: