Naujasis „Megane r.s. 275 Trophy“: galia ir išskirtinumas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Renault_57361_global_en
  • Renault_57362_global_en
  • Renault_57363_global_en
  • Renault_57364_global_en
  • Renault_57365_global_en
  • Renault_57368_global_en
  • Renault_57369_global_en
  • Renault_57370_global_en
  • Renault_57371_global_en
  • Renault_57372_global_en

Sportiškųjų „Renault Sport" modelių išskirtinumo tradiciją tęsia „Mégane R.S. 275 Trophy" - naujoji „Mégane R.S." modelio, kurių į rinką bendrovė pateiks tik ribotą skaičių, versija.

 

Atlikus naujausius dizaino pakeitimus, šiandien sportiškiausioji „Mégane" modelių versija gali didžiuotis atnaujintais techniniais parametrais ir išskirtine išvaizda. „Mégane R.S. 275 Trophy" - tai naujausia iš tos daugybės modelio versijų, kurios išleidžiamos ribotais kiekiais ir kurioms pradžią davė 2011 m. Trophy", o tradiciją pratęsė „Red Bull Racing RB7" (2012 m.) bei „Red Bull Racing RB8" (2013 m.), versija.

 

Techninės „grynakraujo" R. S. modelio naujovės, užtikrinančios dar geresnius veikimo parametrus

 

„Cup" važiuoklė su ribotu slydimo diferencialu, kuri plačiai pripažinta už puikų veikimą ne tik kelyje, bet ir lenktynių trasose, dabar yra standartinė „Mégane R.S. 275 Trophy" įranga.

 

Kad klientai pajustų kaip galima daugiau dinamiškų automobilio savybių, „Renault Sport" inžinieriai nuveikė didžiulį darbą tobulindami „Mégane R.S." variklį, kurio galia dabar yra net 10 AG didesnė. Taigi, galima didžiuotis tuo, kad dviejų litrų benzininis variklis išvysto 275 AG galią, kad didžiausia galia pasiekiama esant 5500 aps./min., o didžiausias sukimo momentas (360 Nm) pasiekiamas 3000 iki 5000 apsisukimų per minutę diapazone.

 

Nepaisant šios papildomos galios, pasirūpinta, kad degalų sąnaudos būtų tik 7,5 litrų/100 km, o aplinkos tarša anglies dioksidu - 174 g/km.

 

Savo bendradarbiavimą „Renault Sport" ir bendrovė „Akrapovič", kurios specializacija - etaloninių motociklų ir ypač galingų automobilių dujų išmetimo sistemų gamyba, paženklino iš titano pagaminta dujų išmetimo sistema. Be to, kad titanas sveria mažiau, Mégane R.S. 275 Trophy" įrengtai sistemai būdingas dar ir specifinis, triukšmingesnis garsas, kuris tikrai patiks tiems, kurie vertina sportinių variklių gaudesį.

 

Įrangos paketas - pagal lenktyninių automobilių modelį

 

„Mégane R.S. 275 Trophy" reiškia ir bendradarbiavimo su visame pasaulyje garsiu amortizatorių gamintoju „Öhlins" pradžią. Klientų pageidavimu, šiuose riboto skaičiaus laidos automobiliuose bus galima įrengti reguliuojamus „Öhlins" amortizatorius su plieninėmis spyruoklėmis. Ši pažangi technologija, kuri taikoma automobilių sporte ir kuri jau yra įrengta „Mégane N4" modelyje, suteikia vairuotojams galimybę lengvai ir be jokios papildomos pagalbos reguliuoti savo automobilio amortizatorius.

 

Tie, kurie mėgsta dalyvauti lenktynėse, galės užsisakyti „Mégane R.S. 275 Trophy" su „MICHELIN Pilot Sport Cup 2" padangomis. Tokį ypač efektyvų sprendimą „Michelin" ir „Renault Sport" sukūrė specialiai šiems naujiems, riboto skaičiaus laidos priekiniais ratais varomiems automobiliams.

 

Išskirtinis išorės ir vidaus dizainas - tik ribotam skaičiui automobilių

 

Naujasis automobilio apdaras išsiskiria tuo, kad „Trophy" prekės ženklas įtaisytas ant pilkos platinos spalvos „F1" automobiliams būdingos priekinės plokštės, o individualizuoto kėbulo šonai irgi pažymėti „Trophy" ženklais. Pilkos platinos spalva nudažytos ir durelių apačią puošiančios languotos vėliavėlės.

 

Pageidaujantys galės atskirai užsisakyti ir 19 colių juodus „Speedline Turini" ratlankius, kurių pirmtakai buvo naudojami varžyboms skirtoseMégane" versijose.

 

„Mégane R.S. 275 Trophy" viduje - „Alcantara Recaro" odos apmušalais padengtos sėdynės, kurias gražiai puošia ryškus raudonos spalvos peltakis, juosiantis ir visą galinę sėdynę. Ant atlošo galvai puikuojasi „Renault Sport" emblema.

 

Galingesnis variklis, nauji, iš tikrų lenktyninių automobilių atkeliavę techniniai parametrai ir atkaklumo įspūdį sukurianti išvaizda - tai tos riboto skaičiaus laidos „Renault Sport" sukurto „Mégane R.S. 275 Trophy" savybės, kurios nebejotinai sužavės tikruosius išskirtinių sportinių automobilių gerbėjus.

 

„Mégane R.S. 275 Trophy" pasirodys penkiuose žemynuose, maždaug 20 šalių rinkose, įskaitant Australiją, Jungtinę Karalystę, Malaiziją, Vokietiją, Pietų Afriką bei Lietuvą, Latviją ir Estiją. Lietuvoje šio modelio automobilius bus galima užsisakyti oficialiose „Renault" prekybos atstovybėse.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...