Naujasis SCENIC – 20-asis „Renault“ automobilis, pelnęs penkių žvaigždučių „Euro NCAP“ saugumo įvertinimą
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Renault_78143_global_en

20-asis, penkių žvaigždučių „Euro NCAP" įvertinimą pelnęs, „Renault" modelis SCENIC atskleidžia daugiau nei 15 metų trunkantį markės įsipareigojimą gaminti ir kurti saugius automobilius.

„Renault SCENIC" išsiskiria iš kitų dėl daugelio moderniausių technologijų panaudojimo, įskaitant pirmą kartą segmente siūlomą ir standartinėje įrangoje esančią aktyvią avarinio stabdymo sistemą su pėsčiųjų aptikimo funkcija.

Tai pabrėžia „Renault" dėmesį saugumui, kurį ypač gerai parodo 2016 metų rugsėjį rinkoje pasirodysiantis naujasis SCENIC. Jis siūlo pažangiausias technologijas, kurios automobiliui leido pavyzdingai atitikti 2016 metų „Euro NCAP" testų reikalavimus. Naujuoju SCENIC keliaujančių suaugusiųjų apsauga įvertinta 90 proc., vaikų apsauga - 82 proc., pėsčiųjų apsauga - 67 proc.

 

Aukščiausio lygio pasyvusis saugumas


Vertinant pasyvųjį saugumą - konstrukciją ir įrangą, apsaugančią salone esančius žmones neišvengiamo susidūrimo metu, naujasis SCENIC yra aukščiausio lygio automobilis. Jo privalumai - kėbulo konstrukcija su sustiprinto plieno sijomis, šoninėmis apsauginėmis sijomis ir statramsčiais. Taip sukuriamas narvas, saugantis jo viduje esančių žmonių gyvybes. Tarp konstrukcijoje panaudotų medžiagų yra ypač didelio elastingumo plienas, kurio kiekvienas kvadratinis milimetras gali išlaikyti iki 120 kilogramų spaudimą. Be to, už keleivių zonos esančios deformacinės zonos sugeria smūgio jėgą, apsaugodamos salone esančius žmones.
Naujojo SCENIC įrangoje yra dvi užuolaidinės saugos pagalvės, skirtos priekinių ir galinių sėdynių keleiviams, ir dvi priekyje sėdinčių asmenų krūtinės ląstą saugančios pagalvės. Įrangoje yra ir dvi naujos kartos, pečių lygyje esančios pagalvės, kurioms panaudota prisitaikanti technologija. Atsižvelgiant į jutiklių teikiamus duomenis, saugos pagalvės pripildymo lygis parenkamas pagal vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio kūno dydį.

Naujajame SCENIC panaudotos technologijos vairavimą daro saugų ir ramų
Naujajame SCENIC panaudota kelių tipų aukštos klasės pažangi įranga. Jis yra vienintelis kompaktinių vienatūrių (C-MPV) segmente, kurio standartinėje įrangoje yra aktyvi avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų atpažinimo funkcija. Suteikdamas vairuotojams ramybę ir perspėdamas juos apie galimą riziką, naujasis SCENIC siūlo:


- Spalvotą, akių lygyje esantį informacinį ekraną
- Automatizuotą statymo įrangą
- Įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos įrangą
- Eismo juostos palaikymo įrangą (LKA)
- Prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą
- Nuovargio nustatymo sistemą su trajektorijų analize
- Aktyvią avarinio stabdymo sistemą (AEBS) su pėsčiųjų aptikimo funkcija

 

Kiti penkių žvaigždučių „Euro NCAP" įvertinimą pelnę „Renault" modeliai
2016 m. Naujasis „Renault SCENIC"
2015 m. „Mégane", „Talisman", „Kadjar", „Espace"
2013 m. „Captur", „Zoé"
2012 m. „Clio"
2009 m. „Mégane", „Grand Scénic"
2008 m. „Mégane", „Koléos"
2007 m. „Laguna"
2005 m. „Clio"
2004 m. „Modus", „Mégane CC"
2003 m. „Scénic", „Espace"
2002 m. „Vel Satis", „Mégane"
2001 m. „Laguna"

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Renault Voiturette“ – 115 metų

2013 m. gruodžio 24 d. sukako 115 metų nuo tos dienos, kai

„Renault AX“ – 105 metai

Prieš 105 metus, 1908 m. spalio mėn. pabaigoje...

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

35-eri „Renault 18“ metai

Didelis šeimos automobilis „Renault 18" debiutavo 1978-ųjų kovą...

30 metų „Renault 11“ jubiliejus

Šis automobilis buvo itin sėkmingas kompaktinių automobilių klasėje visame pasaulyje...

Kaip gimė „Renault Alpine“ modelis

„Renault Spéciale" ir „Rédélé Spéciale" pagrindas buvo „4CV" bazė su

Legendinio modelio "Alpine" istorija

Jau beveik 60 metų, trims automobilių vairuotojų kartoms „Alpine"

„Clio“: nuo 1-osios iki 4-osios kartos

1990 m. pasirodžiusi pirmoji „Clio" karta iš karto

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: