Naujasis „Volvo V60 Plug-in Hybrid“ su „R-Design“ – tobulas efektyvumo ir dinamikos derinys
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 145630_1_5
  • 145621_1_5
  • 145622_1_5
  • 145623_1_5
  • 145624_1_5
  • 145625_1_5
  • 145626_1_5
  • 145629_1_5

Itin efektyvų „Volvo V60 Plug-in Hybrid" - vieną geriausiai parduodamų 2013 m. Europos hibridinių elektrifikuotų transporto priemonių - dabar galima įsigyti ir su „Volvo Cars" ištobulinta „R-Design" versija.


„2013 m. pardavėme beveik 8 000 įkraunamų hibridų. Prie „Volvo V60 Plug-in Hybrid", pirmojo pasaulyje dyzelinio įkraunamo hibrido, pridėjus dinaminių „R-Design" ypatybių, jo patrauklumas dar labiau padidėjo. Mūsų klientas gauna aukščiausią savo segmente galimą kokybę ir išskirtinį efektyvumą", - teigia Alainas Visseris, „Volvo Car Group" vyriausiasis viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui.


Išskirtinė eksterjero ir interjero harmonija

„V60 Plug-in Hybrid R-Design" pasižymi daugybe išskirtinių interjero ir eksterjero ypatybių, kurios sukuria sportišką įvaizdį. Automobilio išorėje susilieja įkraunamiems hibridams būdingos detalės, „R-Design" ypatybėmis išsiskiriantis automobilio priekis, galinis difuzorius ir 18 colių „Ixion" ratlankiai.

Automobilio vidus pasižymi išskirtinai „R-Design" interjero dizaino elementais. Standartinės sportinės automobilio sėdynės yra aptrauktos juodu nubuku ir akyta oda. Maišydama akytą dizainą, juodą odą ir kontrastuojančias siūles, mūsų dizaino komanda sukūrė „R-Design" interjerą, kuriame puikiai dera visos detalės ir kurį vainikuoja juodi stogo vidinės dalies apmušalai. Automobilis taip pat išsaugojo įkraunamiems hibridams būtiną įrangą ir informaciją.


Išradingas galios tiekimas

Priekinius „V60 Plug-in Hybrid" ratus varo penkių cilindrų 2,4 l dyzelinis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 215 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Automobilyje sumontuota šešių pavarų automatinė pavarų dėžė.


Galinę ašį varo elektrinis variklis, sukuriantis 68 arklių galią ir 200 Nm. Ši galia tiekiama iš 11,2 kWh ličio jonų akumuliatoriaus, sumontuoto po bagažinės apačia.


Gryna hibridinė galia

Vairuotojas, naudodamas tris mygtukus, kurie suteikia automobiliui visiškai skirtingas vairavimo ypatybes, pasirenka reikiamą vairavimo režimą: „Pure", „Hybrid" arba „Power".


Kai automobilis važiuoja numatytuoju „Hydrid" režimu, anglies dioksido emisijos kiekis sumažėja iki 48 g/km. Tai atitinka 1,8 l degalų suvartojimą 100 km (NEDC sertifikavimo hibridų važiavimo ciklas).

Be to, vairuotojui užtenka paliesti mygtuką ir jis gali pasirinkti, kad automobilis 50 km važiuotų varomas grynos elektros energijos, arba pasinaudoti mišriu dyzelinio ir elektrinio variklio veikimo režimu, kuris automobilį paverčia 283 AG žvėrimi su 640 Nm sukimo momentu.

 

 

 

 

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...