Naujos kartos „Renault Megane RS“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • renault_megane
  • renault_megane
  • renault_megane
  • renault_megane
  • renault_megane
  • renault_megane
  • renault_megane
  • renault_megane
  • renault_megane
  • renault_megane
  • renault_megane
  • renault_megane
  • IMGP1791
  • IMGP1799

Automobilius galima skirstyti įvairiai, tačiau tie, kurie mėgsta vairuoti, sutiks, jog galimas net toks skirstymas kaip „automobilis keleiviams" ir „automobilis vairuotojui". „Renault Megane RS" yra būtent automobilis vairuotojui. Tiesa, tai nereiškia, kad jame tik viena vieta. Automobilyje laisvai gali tilpti du suaugę žmonės, pasistengus ant užpakalinių sėdynių galima sutalpinti dar vieną ar du, tačiau didžiausią malonumą kelyje patiria būtent šio automobilio vairuotojas. Ir tai suprantama: automobilis turi 250 AG variklį, 100 km/val. greitį leidžiantį pasiekti per 6,1 sekundės, o jo važiuoklę kūrė „Renautl Sport" padalinio specialistai. Beje, kaip tik šitą pavadinimą ir slepia dvi paskutinės raidės „RS".

Taigi, prieš akis greičiausias, sportiškiausias ir „karščiausias" „Renault" modelis iš šiuo metu esančių mūsų rinkoje. Išvaizda.... gal kiek neįprasta „Renault", bet tikrai tinkama sportiniam automobiliui.

Be to, ji tampa nebe tokia svarbi, kai atsisėdi prie automobilio vairo. Nė nebūdamas lenktynininkas, pradedi suprasti, kad drąsiai galėtum aplenkti beveik visus kitus eismo dalyvius. Kita vertus, važiuojant šiuo, kitų nebūtina lenkti, kad sulauktum aplinkinių dėmesio - per kelionę į Kauną ir atgal ne kartą teko stebėti automobilį akimis nulydinčius žmones.

„Renault Megane RS", kaip ir priklauso, turi sportinio tipo priekines sėdynes, sportinį vairą, paminas ir spidometrą.

Tradicinis liko tik centrinis prietaisų skydelis, tačiau „naujų galių" buvo suteikta automobilio kompiuteriui. Bet apie tai vėliau.

Salone puikiai jausis du suaugę žmonės. Automobilis turi užpakalines sėdynes, bet ilgai jose keliauti gali nebent vaikas, nes vietos ten mažoka. Kita vertus, į „šeimyninius" „Megane RS" ir nepretenduoja - „Renault" turi specialiai šeimoms sukurtų modelių.

Nepaisant to, bagažinė, kaip tokiam modeliui, ganėtinai erdvi, tad keliaujant dviese visi būtini daiktai tikrai tilps.

Užvedus variklį pasigirsta stiprus, žemas garsas - variklio keliamą triukšmą dar labiau sustiprina išmetimo sistema, besibaigianti tiesiai per automobilio centrą išvestu duslintuvu.

Atrodytų, galima važiuoti. Visgi, jei nesate susidūrę su tokiais automobiliais anksčiau, reiktų neskubėti ir, pasak pardavėjų, „pirma išmokti šiuo automobiliu važiuoti lėtai" ir tik tada bandyti išspausti iš jo „viską". Tiesa, norint tikrai paausti, ką sugeba šis automobilis, su juo reiktų užsukti į specialiai tam skirtą sportinę trasą, nes net greitkelyje, kur šiuo metu leidžiamas 130 km/val. greitis, automobilis „neatsiskleis visu gražumu". Automobilis tokį greitį pasiekia važiuodamas 4 pavara, tad dar 2 pavaros „lieka atsargoje". Žinoma, galima ignoruoti kompiuterį ir pavaras perjunginėti savo nuožiūra, bet 130 km/val. vis tiek bus per mažai norint pajusti visą „RS" galią. Viršyti leistino greičio taip pat nereiktų. Ir ne tik todėl, kad už tai numatytos didelės baudos, bet ir todėl, kad Kelių eismo taisyklių nesilaikymas dažnai baigiasi tragiškai.

Kita vertus, jei turite galimybę apsilankyti lenktynių trasoje, „Renault Megane RS" tikrai pradžiugins.

Kaip minėjau, kompiuteris turi naujų galių. Jame dabar galima ne tik matyti automobilio greitėjimo, variklio apkrovų, kuro sąnaudų ir kitą informaciją, bet nusistatyti laikmatį, kuris skaičiuos per kiek laiko įveikiamas vienas trasos ratas.

Galima pasijusti tikram lenktynininkui. Tiesa, tokiu atveju reikia nepamiršti išjungti „ESP" - būtent tai kompiuteris ir ragina padaryti norint pajusti „visišką judėjimo laisvę".

Galima ESP išjungti ir paprastame kelyje, tačiau turite būti tikras, kad sugebėsite automobilį suvaldyti.

Automobilis greitas, galingas, klauso vairo, puikiai įveikia posūkius, tačiau jis skirtas geram, lygiam keliui. Jeigu sukdami užtaikysit ant žvyro arba ratas pataikys į duobutę, automobilio elgesys gali išgąsdinti - suvaldyti jį nebus taip paprasta. Važiuoti su juo į žvyrkelius nepatartina - pakaba kieta, važiuoti teks lėtai, tad ne tik kratys, bet ir labai aiškiai girdėsis variklio skleidžiamas garsas. Tokiu atveju važiavimas gali tapti tikra kankyne. Mažai tikėtina, kad mūsų tautiečiai pirks tokius automobilius savaitgalio kelionei į sodą. Jis tam ir per mažas, ir naudoja per daug degalų.

Potencialūs jo pirkėjai, greičiausiai, bus mėgstantieji greitį ir lenktynes. Jeigu jie dar turės galimybę kartkartėmis užsukti į lenktynių trasas, tada šis automobilis taps neišsenkančiu teigiamų emocijų ir adrenalino šaltiniu.

„Renault Megane RS" techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Chečbekas

Durų skaičius

3

Vietų skaičius

5

IŠMATAVIMAI

Leidžiama masė, kg

1835

Automobilio masė, kg

1387

Ratų bazė, mm

2636

Aukštis, mm

1435

Ilgis, mm

4299

Plotis, mm

1848

DINAMIKA

100 km/val. pasiekia per, s

6,1

Maksimalus greitis, km/val.

250

VARIKLIS

Varantys ratai

Priekiniai

Ekologiškumas

Euro 5

Maksimali galia AG, esant aps./min.

250/5500

Maksimalus sukimo momentas, esant aps/min

340/3000

Maitinimo sistema

Daugiataškis įpurškimas

Pavarų dėžė

6 pavarų MPD, Electronic

Turbina

Turbininis įpūtimas

Variklio darbinis tūris

1998 cm3

Kuras

A-98

Kuro paskirstymo mechanizmas

DOHC

VAŽIUOKLĖ

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Padangos

225/40R18 92 Y; 235/35 R19

Apsisukimo spindulys, m

11,35

Ratlankiai

8,25J x 18 65; 8,25J x 19

Vairo sistema

Krumpliastiebis, dantratis

Vairo stiprintuvas

Elektrinis

Užpakalinė pakaba

Pakaba ant skersinių svirčių, amortizatoriai, sraigtinės spyruoklės, skersinio stabilumo stabilizatorius

Priekinė pakaba

Skersinės svirtys, amortizatoriai, sraigtinės spyruoklės, skersinio stabilumo stabilizatorius

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro sąnaudos, mišrus ciklas, l

7,0

Kuro sąnaudos užmiestyje, l/100 km

5,3

Kuro sąnaudos mieste, l/100 km

9,5

 

V. Misevičius

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...