„Nissan Micra ELLE“ – pažangiausia moters draugė
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 95975_1_5_Large_
  • 95976_1_5_Large_
  • 95978_1_5_Large_
  • 95979_1_5_Large_
  • 95980_1_5_Large_
  • 95981_1_5_Large_
  • 95984_1_5_Large_
  • „Nissan Micra ELLE" skirta stilių išmanančiai, nepriklausomai, šiuolaikiškai moteriai
  • Sudėtinis modelio vardas - pirmasis „Nissan" ir „ELLE" partnerystės žingsnis
  • Išskirtiniai ypatumai: panoraminis stiklinis stogas, išradingos technologinės detalės, naujos stilingos spalvos ir apdaila, subtilus ženklinimas
  • Prekyboje nuo 2012 m. rudens

Stilinga, žavi ir mylinti didmiestį. Toks apibūdinimas vienodai tinka tiek automobiliui „Nissan Micra", tiek didžiausio pasaulyje tiražo madų žurnalo „ELLE" skaitytojai.

Tiesą sakant, ši porelė taip puikiai dera, kad „Nissan" ir „ELLE" sujungė jėgas ir sukūrė specialią šio populiaraus miesto automobilio versiją.

Paryžiaus automobilių parodoje pristatomas „Nissan Micra ELLE", kuriuo prekiauti Europoje bus pradėta šį rudenį, pasižymi stilinga išvaizda, išmaniomis technologijomis ir ugninga dvasia. Tai tobulas veiklios, nepriklausomos, šiuolaikiškos moters aksesuaras.

„Tai daug daugiau nei ženklelis ant mašinos", - sako Europos „Nissan" vyriausioji rinkodaros vadovė Geraldine Ingham - „„Micra" ir ELLE sieja daugelis bendrų dalykų, nes šis automobilis ir žurnalas patinka labai panašioms pirkėjoms".

Spartus gyvenimo tempas verčia labai užimtą šiandieninę moterį ieškoti būdų, kaip suderinti darbą, laisvalaikį, kaip rasti laiko šeimai, draugams, partneriui, tad jai reikia gero sąjungininko. Tas sąjungininkas yra „Nissan Micra ELLE" - jis kasdien teiks moteriai nepamainomą pagalbą keliaujant po miestą."

Manevravimas su „Micra" itin paprastas, nes automobilis pasižymi, pavyzdžiui, geriausiu savo klasėje apsisukimo spinduliu. „Pure Drive" technologijos variklis į aplinką išmeta labai mažai anglies dioksido, todėl automobilis yra draugiškas aplinkai.

„Nissan Micra ELLE" sukonstruota pagal „Acenta" modelį, o prie standartinės įrangos priklauso tokie privalumai kaip automatinis oro kondicionierius, išmanusis raktas su užvedimo mygtuku, elektra šildomi ir užlenkiami durų veidrodėliai, pastovaus greičio palaikymo sistema ir greičio ribotuvas.

Tarp specialių dizaino ypatumų paminėtinas panoraminis stiklo stogas, chromo akcentai grotelių apačioje, chromuotos vidinės durų rankenėlės, lengvojo lydinio ratlankiai, rūko žibintai ir stogo aptakas.

Apie ryšį su „ELLE" subtiliai sufleruoja maži ženkleliai ant bagažinės durelių ir priekinių sparnų, logotipai ant priekinių grindų kilimėlių ir stilingos, „ELLE" ženklu pažymėtos priekinių slenksčių apdailos juostelės. Kai automobilis pasirodys prekyboje, klientės bus kviečiamos pasisemti naudos iš specialių „Nissan" ir „ELLE" kartu rengiamų akcijų.

Klientės galės rinktis iš daugelio spalvų, įskaitant naująją „Cosmic Cobalt" spalvą, o visi pavyzdžiai bus su nauju sėdynių audiniu. Papildomai galima užsisakyti pažangią „Nissan Connect" palydovinę navigacijos ir informacinę-pramoginę sistemą.

„Nissan Micra ELLE" automobilyje montuojami du varikliai: 1,2 litro 80 AG trijų cilindrų variklis arba 1,2 litro tiesioginio įpurškimo benzininis variklis su kompresoriumi (DIG-S), išvystantis 98 AG, tačiau CO2 išmetantis vos 99 g/km.

Abiejų variklių tarša tokia maža, kad jie atitinka „Nissan" „Pure Drive" ženklo reikalavimus, o šis ženklas suteikiamas tik patiems ekologiškiausiams „Nissan" modeliams.

Papildoma informacija redaktoriams

Žurnalas „ELLE" buvo pradėtas leisti Paryžiuje 1945 metais, o septintajame dešimtmetyje apie šį leidinį jau kalbėjo: „Jis ne tiek atspindi madą, kiek ją diktuoja". Šiandien tai yra geriausiai parduodamas žurnalas pasaulyje, iš viso išeinantis 43 leidimais, iš kurių 25 yra Europoje. Visame pasaulyje „ELLE" turi 19 milijonų skaitytojų, kiekvieną mėnesį parduodama 5,1 milijono žurnalo egzempliorių.

Dinamiškas, gyvenimo būdą diktuojantis žurnalas „ELLE" priklauso Prancūzijoje įsikūrusiai organizacijai „Lagardère Active Group", kuri visuose penkiuose žemynuose kuria vietines madingų drabužių bei aksesuarų licencijavimo programas ir vadovaujasi artumo, atviro mąstymo, laisvės bei optimizmo principais.

Šias kolekcijas, sukurtas pagal „Lagardère Active Enterprises"* atstovybių vykdomas prekių ženklų licencijavimo programas, galima įsigyti per pasirinktą paskirstymo tinklą.

* „Lagardère Active Enterprises" yra „Lagardère Active Group" verslo padalinys, visame pasaulyje užsiimantis prekių ženklų plėtra.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...