„Nissan Pathfinder R51“ (2005–2012)
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-05-07_Nissan_Pathfinder_

„Nissan Pathfinder R51" rinkoje pasirodė 2005 m. Dėl grubios išvaizdos, modernaus variklio, neblogos visų keturių ratų varančios sistemos „All Mode 4x4" ir konkurencingos kainos automobilis greitai tapo populiarus.

2010 m. automobilis buvo labai modernizuotas, jame pradėti montuoti dyzeliniai varikliai ir 7 pavarų APD. Buvo padailintas modelio salonas ir išorė. Automobilis pagražėjo, tad panašu, kad kurį laiką „Patfinder III" dar bus gaminamas, tačiau ketvirtosios kartos modelis bus ne didelis visureigis, o lengvasis. Jeigu reikia tvirto, galingo visureigio, galima pasidairyti ir po antrinę rinką, kurioje atsirado naudingų pasiūlymų.

Per visą gamybos laiką „Nissan Pathfinder R51" turėjo tik tris variklius - V6 tipo benzininį 4,0 l 296 AG ir du dyzelinius: R4 174-190 AG ir V6 321 AG. Apie pastaruosius blogų atsiliepimų rasti sunku - pirmasis patikimas, antras dar labai naujas - nespėjo. Problemos su turbina, suodžių filtru ir purkštukais - pavienės ir retos. Prižiūrėkite automobilį, pilkite tik kokybišką kurą, ir jų nebus.

Benzininis variklis norintiems pataupyti automobilio savininkams pateikdavo nemalonią staigmeną. Pilant nekokybišką kurą suirdavo išmetimo sistemoje esantis katalizatorius, keraminės jo dalelės patekdavo į cilindrus ir veikdavo ten kaip abrazyvinės medžiagos. Pasekmės būdavo labai liūdnos. Beje, įdomus faktas - tokia problema užfiksuota ne tik benzininiuose „Pathfinder", bet ir benzininiuose „Infinity" modeliuose. Taigi, yra atvejų, kai taupyti nereiktų.

6 pavarų MPD jokių silpnų vietų neturi. 7 pavarų APD irgi patikimas, tik ne visiems savininkams patinka jo reakcija į staigiai atleistą akceleratoriaus paminą. Senoji 5 pavarų APD veikia tvarkingai bet kokiomis sąlygomis, tačiau pasitaikė atvejų, kai subyrėdavo radiatoriaus pertvarėlės, skiriančios dėžės ir variklio aušinimo kontūrus. Jeigu laiku nebus pastebėtas atsiradęs nutekėjimas, APD teks keisti.

Antros kartos „Nissan Pathfinder" gavo automatinę visų keturių varančių ratų pajungimo sistemą „All Mode 4x4". Viskas lyg ir nieko, tik ne visi savininkai žinojo, kad šioje sistemoje nėra tarpašinio diferencialo, ir ištisus metus važinėjo visais keturiais varančiais ratais. Nepaisant to, kad gamintojas teigia, jog veikiant šiai sistemai galima ramiai važinėti iki 100 km/val. greičiu, pasitaikė tokių smarkuolių, kurie sulaužė paskirstymo dėžutę. Tai nėra dažnas atvejis, bet prieš perkant naudotą „Pathfinder" būtina patikrinti, kaip veikia visų keturių varančių ratų sistema.

Dar vienas užfiksuotas linksmas gedimas - „Pathfinder" kartais nenorėdavo išjungti pažemintos pavaros. Tikslios šios problemos priežastys taip ir nebuvo rastos. Tikėtina, kad kalta elektronika, kuri pati nuspręsdavo, kad baigėsi blogas kelias, ir pažemintą pavarą jau galima išjungti.

Būtų beveik viskas, bet buvo užfiksuota atvejų, kai tiesiog važiuojant subyrėdavo užpakalinis reduktorius ir užpakalinė ašis užsikirsdavo. Jausmas ne pats maloniausias, tačiau ramina tai, kad mazgas nesugesdavo staiga. Ilgą laiką apie problemas vairuotojui primindavo per didelis laisvumas ir smūgiai automobiliui pajudant. Be to, po 2010 m. modernizacijos tokių problemų užfiksuota nebuvo.

„Nissan Pathfinder" - dvi tonas sveriantis automobilis, tačiau kelyje elgiasi labai „tvarkingai ir nuspėjamai". Tiesa, už tai teko sumokėti. Savininkams tenka dažnokai užsukti ratų suvedimo ir keisti smulkias, tačiau labai svarbias detales, tokias kaip rutulinės atramos. Žinoma, ir smulkia šią detalę galima pavadinti tik sąlyginai, nes ji tiekiama tik kartu su svirtimi. Džiuginti galėtų nebent tai, kad jos tarnauja iki 100 000 km, tačiau vėliau tenka pakrapštyti piniginę.

Garažų meistrai gali pasiūlyti keisti tik rutulinę atramą, ją išspaudžiant iš visos detalės, bet šios procedūros nauda abejotina, tad rizikuoti nevertėtų.

Pasiekus 100 000 km riba teks keisti ir kardano veleno guolius, abiejų ašių stebules, amortizatorius ir stabdžių diskus. Trinkelės iki tos ribos jau bus pakeistos. Paprastai jos tarnauja apie 50 000 km.

Taip pat reiktų žinoti, kad, laiku nepakeitus kardano velenų kryžmių ir stebulių, laikui bėgant automobilis pradės veikti kaip vibruojantis masažinis krėslas, tad juo tikrai ne visiems norėsis važiuoti.

Taip pat reiktų sunerimti, jei pradės kalti vairo krumpliastiebis. Tai bus aiškus ženklas, kad sistemai reikia remonto ar net keitimo. Beje, su šia problema kartais susiduria ir visiškai naujų automobilių savininkai.

Ramina tai, kad dauguma išvardytų gedimų vienetiniai. Serijinės problemos yra kitos. Ne vienas savininkas yra susidūręs su stringančiu kompaktinių plokštelių skaitytuvu, „svajojančia" klimato kontrolės sistema, neveikiančiu elektrinių langų prievadu ar neaiškiais čirpimais salone. Be to, nuo plastikinių apvadėlių (išorėje) gali nukristi kamštukai ir raidelės. Smulkmenos, bet vis tiek nemalonu.

Ne vienas naujas savininkas gali nusivilti automobilio stogo garso ir šilumos izoliacija. Konstruktorių noras pataupyti baigėsi tuo, kad kartais virš žmonių galvų susikaupęs kondensatas nusėsdavo salono apšvietimo lemputėse.

Tokie atvejai buvo priskiriami garantiniam gedimui ir probleminių automobilių savininkai galėjo džiaugtis nauja ir rimtesne stogo apdaila. Kita rimta problema - kuro lygio daviklis. Pasiekus 100 000 km ridą, jis gali pradėti siųsti klaidingą informaciją, o pakeisti jį galima tik kartu su kuro siurbliu. Dalis vairuotojų į tai nekreipdavo dėmesio ir važinėdavo orientuodamiesi pagal vidutines kuro sąnaudos ir įveiktą kelią.

Apibendrinant galima pasakyti, kad, jei antrinėje rinkoje siūlomą „Nissan Pathfinder" rinksitės atsakingai ir kruopščiai, iš anksto susitaikę su smulkiais nemalonumais, įsigysite ganėtinai patikimą ir subalansuotą visureigį. Jis gali būti ne tik darbo priemone, bet ir padėti išvykose į gamtą atrasti naujas, nepažintas vietas, iki kurių kitų automobilių savininkai tiesiog negali nuvažiuoti. Svarbiausia - laiku atlikti būtiną techninį aptarnavimą ir pilti tik kokybišką kurą.

Nissan Pathfinder III 4.0 i V6 4WD AT

 

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Visureigis

Durų skaičius

4

Vietų skaičius

7

Ilgis

4877 mm

Plotis

1854 mm

Aukštis

1879 mm

Ratų bazė

2,844 mm

Priekinė provėža

1570 mm

Užpakalinė provėža

1570 mm

Prošvaisa

228.6 mm

Maksimali bagažinės talpa

2091 l

Minimali bagažinės talpa

515 l

VARIKLIS

Variklio padėtis

Priekyje, išilgai

Darbinis tūris

3954 cm3

Galia

269 AG

Esant sūkiams

5600

Sukimo momentas

385/4000 Nm

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Kuro paskirstymo mechanizmas

DOHC

Cilindrų išdėstymas

V-tipo

Cilindrų skaičius

6

Kuras

А-98

TRANSMISIJA

Pavarų dėžė, APD

5

Varantys ratai

Visi keturi, pajungiami

VAIRO SISTEMA

Vairo stiprintuvas

Hidraulinis

Apsisukimo spindulys

12,4 m

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Maksimalus greitis

190 km/val.

100 km/val. pasiekia per

8,9 s

Kuro sąnaudos mieste

18,7 l/100 km

Kuro sąnaudos užmiestyje

10,5 l/100 km

Mišrus ciklas

13,5 l/100 km

Ekologinis standartas

EURO IV

Kuro bako talpa

80 l

Automobilio svoris

2132 kg

Leidžiamas svoris

2793 kg

Padangos

255 / 65 / R17

Ratlankiai

17

 

Nuotrauka http://en.wikipedia.org

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...