Pasaulinė Fuso Canter E-CELL premjera komercinių automobilių parodoje.
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Fuso_1
  • Fuso_2
  • Fuso_3

Hanoverio IAA komercinių automobilių parodoje pristatyti 3 išskirtiniai modeliai: elektra varomas Canter E-CELL, hibridinę technologiją turintis Canter Eco Hybrid bei dyzelinė Canter versija, atitinkanti Euro 5 ir EEV standartus.
Elektra varomas Canter E-CELL atspindi reikšmingą Fuso žingsnį į priekį. Sunkvežimis su ličio jonų baterija gali nuvažiuoti 120 kilometrų. Tai viršija vidutinę darbo miesto ribose paros normą. Baterija, pajungus į 380 voltų tinklą, pakraunama per nepilnas 6 valandas. Elektrinis variklis, sumontuotas tarp baterijos ir galinės sunkvežimio ašies, išvysto 70 kW galią ir 300 Nm sukimo momentą. Maksimalus sunkvežimio greitis ribojamas iki 80 km/h.
Canter E-CELL - tai antras žingsnis po sėkmingo Fuso Canter Eco Hybrid pristatymo. Beveik 1000 Canter Eco Hybrid bandomųjų automobilių jau važiuoja Japonijos, Australijos, Hong Kongo, Airijos ir Didžiosios Britanijos keliais.
Per du metus bandomieji sunkvežimiai Londone įveikė apie 350 000 kilometrų. Patvirtinta, kad hibridinė technologija dirba efektyviai ir patikimai. Priklausomai nuo konkretaus automobilio modifikacijos, Canter Eco Hybrid sunaudoja 10-15 procentų mažiau degalų, lyginant su tradiciniais sunkvežimiais. Europos rinkai pristatytų automobilių varikliai išvysto 107 kW (145 AG). Elektrinis variklis sukuria maksimalų 35 kW ir 200 Nm sukimo momentą. 1.9 kWh talpos ličio jonų baterijai taikoma dešimties metų arba 300 000 kilometrų garantija.
Canter su keturių cilindrų 3,0 litrų varikliu dabar dar švaresnis nei ankščiau: visi Canter modelių variantai atitinka EEV emisijos reikalavimus. Didelę dalį Fuso Canter EVV efektyvumo koncepcijos sudaro naujas variklis su 129 kW (175 AG) galia. Visi variklių variantai taip pat turi uždarą dyzelino kietųjų dalelių filtrą. Be modernios variklio technologijos prie Canter ekonominio efektyvumo prisideda šešių pavarų mechaninė transmisija.
Fuso Canter galima pasirinkti iš keturių bendrosios masės variantų - nuo 3,5 iki 7,5 t. Viena iš daugelio Fuso Canter stipriųjų pusių - platus produktų pasirinkimas. Tai vienintelis sunkvežimis klasėje siūlantis dvi skirtingas kabinas - 1995 mm ir 1695 mm. Fuso Canter variantas su 7,5 t. bendrąja mase sveria tik 2480kg, įskaitant vairuotoją ir 90% pripildytą degalų baką. Tai net 5020kg vietos Jūsų kroviniui. Dėka kompaktiško kabinos dizaino, Fuso Canter suteikia nepralenkiamą erdvės efektyvumą. Nemažiau stebina lengvasvorio sunkvežimio manevringumas, sunkvežimio apsisukimo spindulys yra 10,6 m arba 17 m.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: