Pasiūlymas miestui – „Peugeot 208“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP9120
  • IMGP9127
  • IMGP9129
  • IMGP9134
  • IMGP9135
  • IMGP9137
  • IMGP9138
  • IMGP9141
  • peugeot_208__1___Large_
  • peugeot_208__2___Large_
  • peugeot_208__3___Large_
  • peugeot_208__4___Large_
  • peugeot_208__5___Large_
  • peugeot_208__6___Large_
  • peugeot_208__7___Large_
  • peugeot_208__Large_

Naujasis 208 modelis pakeitė 207, tačiau už pastarąjį jis mažesnis - trumpesnis automobilio priekis ir užpakalis, sumažėjo ir automobilio svoris. Naujasis automobilis manevringesnis ir praktiškesnis už pirmtaką. Be to, 208 turi kompaktiškus priekinių sėdynių atlošus ir naują kėbulą, todėl gerokai padidėjo keleiviams skirta erdvė. Bet apie viską iš eilės.

Pasistengė ne tik „Peugeot" dizaineriai, bet ir inžinieriai, tad 208 ne tik pastebimas, bet ir turi vienas geriausių savo klasėje aerodinamines savybes: SCx - 0,61 (Cx - 0,29). Tai lemia mažesnes kuro sąnaudas ir mažesnį išmetamo CO2 kiekį.

Beje, automobilio išvaizdai dėmesio reiktų skirti daugiau. Modelis - naujo „Peugeot" stiliaus atspindys. Naujasis modelis ne toks ekspresyvus kaip pirmtakai. Sumažėjo priekinės radiatoriaus grotelės, sumažėjo ir priekiniai žibintai.

Kita vertus, automobilio profilis ryžtingesnis, forma, tarsi pabrėždama veržlumą, primena pleištą, o kur dar nauji C formos žibintai su šviesos diodais.

Dauguma naujų automobilių yra didesni už pirmtakus. Kaip minėjome, „Peugeot 208" - išimtis. Jis turi tokią pat ratų bazę kaip 207 modelis, tačiau yra 70 mm trumpesnis, 20 mm siauresnis ir 10 mm žemesnis. Naujojo modelio konstrukcijoje naudota daug aliuminio ir plastiko, todėl automobilis gerokai lengvesnis, tik vieni šaltiniai teigia, kad lengvesnis 110, kiti - 173 kg.

Kadangi 208 - naujas, jis turi ir visiškai naują saloną. Medžiagos kokybiškos, malonios liesti, tik ne viskas atrodo įprastai. 208 turi mažą vairą. Tokie paprastai montuojami sportiniuose automobiliuose.

Inžinieriai aukščiau negu įprasta iškėlė ir prietaisų skydelį. Tenka pripažinti, kad vieta parinkta tinkamai ir dabar net patogiai atsilošus vairas neužstoja rodmenų. Nors prietaisų skydelis ir turi kompiuteriuko ekraną, bet skalės - senovinio stiliaus. Kompiuterio rodmenų perjungimas patogiai sumontuotas valytuvų svirtelės gale.

Centrinis panelis palenktas. Aukštesnėse versijose jis baigiasi 7 colių liečiamu ekranu. Deja, bandytame modelyje toje vietoje buvo taip pat senesnius laikus primenanti, bet ne tokia stilinga kaip prietaisų skydelis, magnetola. Ant vairo yra garso sistemos valdymo mygtukai, bet greičiau ir paprasčiau naudotis esančiais ant magnetolos.

Vairuotojo vieta patogi, vairo kolonėlė reguliuojasi ne tik aukštyn/žemyn, bet ir pirmyn/atgal. Priekinė sėdynė aukštesnė, siekiant pagerinti matomumą, bet jį vis tiek riboja stori priekiniai stogo statramsčiai. Vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynių nugarėlės užtikrina neblogą šoninį palaikymą. Be to, jos siauresnės, tad daugiau vietos lieka užpakalinių sėdynių keleiviams. Tiksliau, daugiau vietos lieka jų kojoms, tačiau, kadangi užpakalinės sėdynės irgi kilsteltos, aukštesni keleiviai patogiai nesijaus.

Taip pat reiktų nepamiršti, kad „Peugeot 208" - miesto automobilis, tad prieš leidžiantis į tolimas keliones reiks gerai skaičiuoti, kiek daiktų vežtis. Bagažinės talpa padidėjo, tačiau reikia nepamiršti, kad 208 - nedidelis, tad daugiau daiktų ar stambesnius krovinius pavyks persivežti tik sulanksčius užpakalinių sėdynių eilę.

Bazinė automobilio įranga ganėtinai turtinga. Ją sudaro: vairo stiprintuvas, imobilizatorius, centrinis durų užraktas su nuotoliniu valdymu, ABS ir EBD, ESP ir ARF, greičio ribotuvas (autopilotas), rūko žibintas užpakalyje, elektra valdomi ir šildomi durų veidrodėliai su įmontuotais posūkio repetitoriais, normalaus dydžio atsarginis ratas viduje, priekinės oro saugos pagalvės, šoninės priekinės oro saugos pagalvės, viršutinės saugos užuolaidėlės. mechaniškai reguliuojamas vairuotojo sėdynės aukštis, daugiafunkcis ekranas: radijas MP3 + AUX lizdas, borto kompiuteris, mechaninis oro kondicionierius, elektra valdomi priekiniai langų kėlikliai, 12V srovės įvadas priekinėje konsolėje, „Stop&start" variklio užvedimo sistema, užpakalinė sėdynė daloma 1/3-2/3 dalimis, tonuoti langai, trečias ,STOP žibintas.

Variklių pasirinkimas kaip visada ganėtinai platus. Rinktis galima ir benzininį, ir dyzelinį. Bandytas modelis turėjo 5 pavarų MPD 1,6 l 92 AG dyzelinį variklį ir „Start/Stop" sistemą. Pastaroji veikė neįprastai: kituose modeliuose „Eco" režimas įsijungia automobiliui sustojus, o 208 išsijungdavo jau išjungus pavarą ir laisvai riedant.

Variklis užtektinai dinamiškas ir tuo pat metu ganėtinai tylus ir ekonomiškas. Vidutinės kuro sąnaudos susukus mieste porą šimtų kilometrų siekė tik 4,5 l. Visgi, jei galvojate, kad daugiau laiko leisite užmiesčio keliuose, vertėtų pagalvoti apie modelį su 6 pavarų MPD.

Kelyje 208 elgiasi be priekaištų. Jis lengvai valdomas, stangri pakaba užtikrina stabilumą posūkiuose. Tiesa, automobilis kietesnis. Gerame kelyje ar prižiūrimame kaimo keliuke tai nelabai pasijaučia, o išsukus į prastą žvyrkelį galima suskaičiuoti visas duobes. Jos įveikiamos ne tik ganėtinai kietai, bet ir palyginti garsiai.

Vairas lengvas. Mieste tai gerai, bet kartais norisi daugiau informatyvumo. Tikėtina, ne visiems patiks ilgos pavaros, tačiau tai - ne trūkumas, o greičiau įpročio reikalas. Po valandos važiavimo ranka veikė automatiškai ir pradžioje neįprastas pavarų ilgumas nebetrukdė.

Taigi turime nedidelį, judrų automobilį, galintį potencialius pirkėjus patraukti išvaizda ir važiavimo savybėmis bei, o tai šiais laikais ypač svarbu, ekonomiškumu. Interjeras neturėtų nuvilti. Europoje automobilis tikrai bus populiarius, tad belieka tikėtis, kad atsigaunant mūsų ekonomikai vis daugiau 208 riedės ir Lietuvos miestų gatvėmis.

P E U G E O T 208                                    Active 1.6e-HDI START&STOP

1. Variklio darbinis tūris, cm³                                       1560

2. Maksimali galia, kW/AG                                          68 / 92

3. Degalų rūšis                                                          Dyzelinas

4. Maks. variklio sūkių momentas ( Nm/rpm)               230 / 1750

5. Pavarų dėžės tipas                                                 Mechaninė, penkių pavarų

6. Sėdimų vietų skaičius                                             5 (įskaitant vairuotoją)

7. Bendri išorės parametrai, ratų bazė, mm              3962 / veidrodėliai 2004*1829 / 1460 / 2538

8. Bagažinės tūris, l                                                   1152/285

9. Bendras svoris, kg                                                  1080

10. Degalų sąnaudos (l/km)*                                 Mieste - 4,5 / Užmiestyje - 3,4 /  Vidutiniškai - 3,8

11. CO2 emisija*                                                       Vidurkis - 98

12. Pagreitėjimas nuo 0-100 km/s                               10,9

13. Apsisukimo spindulys, m                                       5,3

14. Kuro bako talpa, l                                                 50

15. Maksimalus greitis, (km/h)                                    185

16. Gamyklinė garantija                                              2 metai, neribojant ridos

17. Bazinės sąrankos ratai                                          185 / 65 R15 (vasarinės padangos)

18. Stabdžiai                                                             Priekyje ir gale - diskiniai

19. Techninio aptarnavimo intervalai                            20 000 km arba kas 1 metai

20. Atitikties standartas                                              EURO 5

21. Išmetamųjų dujų neutralizavimo sistema                Su katalizatoriumi

22. Pagaminimo vieta                                                 Prancūzija

23. Energijos taupymo klasė                                       A

* PASTABOS:

Automobilio degalų sunaudojimą ir išmetamų CO² dujų kiekį lemia ne tik automobilio ekonomiškumas, bet ir vairavimo būdas, gamtinės sąlygos, automobilio techninė būklė, apkrovimas, automobilio greitis ir darbo režimas.

CO² dujos yra pagrindinės šiltnamio efektą sukeliančios dujos, dėl kurių vyksta globalinis klimato atšilimas.

 

Techninė informacija - „Peugeot.lt"

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...