Didžiausia ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas" skaičiuoja, kad kiekvieną dieną bendrovės techninės pagalbos kelyje tarnyba klientams į pagalbą skuba po beveik 50 kartų. Net 4 atvejais iš 5 pagalbos prašančiojo automobilį prireikia gabenti į servisą.
Kaip rodo „Lietuvos draudimo" statistika, 2015 m. dažniausiai privalomuoju draudimu apsidraudę klientai į pagalbos kelyje tarnybą kreipėsi susidūrę su šiomis penkiomis problemomis:
1. Variklio sistemos gedimas- maždaug kas penktas (19,3 proc.) pagalbos paprašęs vairuotojas susidūrė su šiuo nesklandumu;
2. Elektros sistemos gedimaikelionės planus sujaukė kas septintam (14,4 proc.) kelyje netikėtai sustojusiam bendrovės klientui;
3. Eismo įvykis buvo priežastis, dėl kurios į pagalbos tarnybą skambino kiek mažiau negu dešimtadalis (9 proc.) visų besikreipusiųjų;
4. Išsikrovęs akumuliatoriustampa problema 8 proc. pagalbos prašančių klientų;
5. Pradurta padangasunkumų sukėlė taip pat 8 proc. klientų.
Tarp kitų dažnesnių atvejų, kai vairuotojai kreipiasi profesionalios pagalbos, yra degalų sistemos gedimas, pakabos gedimas, avarinis automobilio atrakinimas, sugedęs generatorius ar sankaba. Bendrovė taip pat skaičiuoja, kad techninės pagalbos iškvietimų skaičius nuosekliai didėjo nuo metų pradžios ir piką buvo pasiekęs rugpjūčio mėnesį. Maždaug pusė visų iškvietimų yra Vilniaus ir Kauno miestuose ir rajonuose.
„Kaip rodo „Lietuvos draudimo" duomenys, absoliučią daugumą atvejų, kai kreipiamasi į techninės pagalbos tarnybą, sudaro rimti gedimai. Kadangi juos pašalinti galima tik servise, keturiais atvejais iš penkių prireikia automobilio transportavimo paslaugos. Maždaug penktadaliu atvejų problemas išsprendžia į vietą atvykęs techninės pagalbos specialistas, dar 2 proc. atvejų techninius nesklandumus pavyksta pašalinti konsultuojant klientus telefonu", - pasakoja A. Juodeikis.
„Lietuvos draudimas" skaičiuoja, kad vidutinė vieno iškvietimo kaina, jei už šią paslaugą tektų susimokėti, siekia 84 eurus. Tiesa, šia paslauga gali pasinaudoti kiekvienas „Lietuvos draudimo" klientas, apsidraudęs privalomuoju draudimu, nes techninės pagalbos kelyje paslauga yra neatsiejama šio draudimo dalis.
Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD
Robotizuotos APD atsirado kaip pigi klasikinės automatinės pavarų dėžės alternatyva...
Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį
Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas
„Mylių Amerika“
Reportažas apie Martyno Starkaus ir Vytaro Radzevičiaus kelionę per JAV.
Amerikietiškų automobilių sąskrydis
Reportažas iš Pajūrio
„Auto show millenium 2009“
Fotoreportažas
Mitas apie „moterį prie vairo“
Egzistuoja daugybė nuomonių, ginčų ir mitų apie „damą prie automobilio vairo“.
Vakarų Lietuvos keliais
Lietuva nėra labai didelė, tad norint ją galima apvažiuoti per dieną...
Mobili ir greita pagalba prakiurus padangai
Mobili ratų taisykla - laiką taupantis padangų montavimo ir...