Pirmosios kartos „Nissan Murano“ - 2003 - 2008
Atnaujinta: 2020-03-09
  • nissan_murano

Atsigaunanti antrinė automobilių rinka siūlo nemažą pasirinkimą. Dalis žmonių neįsivaizduoja gyvenimo be visureigio, bet dažnai kyla klausimas - ką rinktis. Vienas tokių variantų gali būti „Nissan Murano". Tiesa, minėtu automobiliu potencialus pirkėjas gali nusivilti dėl perkaitusio variatoriaus, svyrimo posūkiuose ir girgždančio salono. Kad taip neatsitiktų, automobilį būtina rinktis labai atidžiai. Be to, kartais galima išgirsti pasakymą: „Mane automobilis tenkina, bet tyliai ieškau kuo ji pakeisti". Taigi, „Nissan Murano".

„Murano" išvaizdai pretenzijų lyg ir nėra - stilingas, galingas, veržlus. Vienintelis aliumininis V tipo 24 vožtuvų 3,5 l 234 AG benzininis variklis taip pat daug pasako. Tokios charakteristikos leidžia pajusti visą važiavimo malonumą. Vienas akceleratoriaus paminos spustelėjimas ir automobilis gali lėkti daugiau kaip 100 km/val. greičiu. Turbūt aišku, kad „Nissan" šį modelį kūrė galvodama apie JAV rinką. Krizė, ne krizė, o amerikiečiai mėgsta didelius, galingus, benzininius automobilius su APD. Jiems duok didelę mašiną ir - gerai.

Yra keletas „bet". Didelį automobilį reikia mokėti suvaldyti. Ypač posūkiuose, nes kitaip automobilis gali apsiversti. Jeigu kelias tiesus, lygus ir švarus, problemų kilti neturėtų. Deja, pastaroji žiema aiškiai parodė, kad dažnai galima rasti neprižiūrėtų ir nenuvalytų kelių. O kur dar pavasariniai „džiaugsmai" - dėl temperatūrų svyravimo atsivėrusios duobės. Deja, bet tiesa ta, kad japonų amerikiečiams gamintas automobilis nėra pritaikytas prastiems, duobėtiems keliams. Važiuoklės patiriami smūgiai persiduoda ir aukščiau esančioms detalėms, todėl automobilio salone atsiranda pašaliniai garsiai ir krebždesiai.

Dar vienas niuansas - „Murano" labiau apsimoka pirkti iš JAV. Greičiausia jis bus prasčiau prižiūrėtas, tačiau kainuos pigiau, turės galingesnį variklį (245 AG) ir turtingesnę sąrangą. Amerikinis variantas turėtų turėti termometrą, DVD leistuvą, spalvotą ekraną ir užpakalinio vaizdo kamerą.

Tiesa, ieškodami automobilio už Atlanto, atminkite dar vieną svarbų dalyką - amerikiečių požiūrį į automobilius. Būtent dėl to reikia įsitikinti, kad pasirinkto automobilio transmisija nebuvo perkaitusi. Į „Murano" montuojama ne paprasta APD, o variatorius. Naujesniuose „Murano" vietoj kairiojo rūko žibinto sumontuotas papildomas variatoriaus aušinimo radiatoriaus oro rezervuaras, o senesni amerikietiški modeliai jo greičiausia neturės. Kita vertus, pasak specialistų, jei savininkas automobilį prižiūrėjo ir eksploatavo tvarkingai, turėjo užtekti ir bazinio variatoriaus aušinimo.

Įdomu tai, kad dažniausia variatorius genda dėl sutrikusios kompiuterio veiklos. Elektronika pasiunčia klaidingą komandą ir dėl to nukenčia mechaninės detalės. Žinoma, galit variatorių pribaigti ir patys. Jei nuolat važinėjate aukštomis apsukomis, o automobilis pajuda iš vietos iki dugno nuspausta akceleratoriaus pamina, detalės ilgai netarnaus.

Dar reiktų žinoti tai, kad variatoriaus remontas maždaug dvigubai brangesnis negu APD. Jei iš automobilio buvo „išspausta viskas", teks pasiieškoti remonto specialistų. Pirmas aiškus problemos požymis - netolygiai ir su pertrūkiais veikianti transmisija. Jeigu su remontu nedelsite, jis bus greitesnis ir pigesnis.

Remontas - daug išlaidų reikalaujantis procesas. Kita vertus, pigus „Murano" remontas ir nebuvo. Perkant automobilį reiktų įvertinti ir tai. Stiklas, amortizatoriai - viskas kainuos. Kryžmės keičiamos tik kartu su kardano velenais. Pakeitus atskirai, gali prasidėti balansavimo problemos.

Džiugina nebent tai, kad automobilis dėmesio reikalauja ganėtinai retai. Gal konkurentų iš „Toyota" „Nissan" dar nepasivijo, bet apie nuolatinius gedimus taip pat kalbėti negalima. Neturi „Nissan" ir tokios turtingos automobilių atšaukimo istorijos kaip ta pati „Toyota". Paskutinis didelis atšaukimas JAV apėmė maždaug 130 000 „Murano", pagamintų 2003-2005 m. Tada buvo suabejota generatoriaus instaliacijos patikimumu. Pažeidus jos izoliaciją generatorius galėjo nustoti krauti akumuliatorių. Dar teko „Nissan" atšaukti 2004-2006 m. modelius dėl problemų su užvedimo spynele. Nepalyginsi su beveik 10 mln. atšauktų „Toyota" modelių ir su gedimais susijusių avarijų pasekmių.

Be to, „Murano" techninio aptarnavimo intervalai ganėtinai dideli. Net tepalą, jeigu nebus be reikalo ardomasi, teks keisti ne dažniau kaip kas 15 000 km. Taigi, jei patinka dideli automobiliai ir turite galimybę tokį išlaikyti (ne tik įsigyti), - „Murano" tikrai neblogas variantas.

Nissan Murano (FF-L) 3.5 i V6 24V

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Visureigis

Durų skaičius

5

Vietų skaičius

5

Ilgis

4765 mm

Plotis

1880 mm

Aukštis

1690 mm

Ratų bazė

2825

Maksimalus bagažinės tūris

2005 l

Minimalus bagažinės tūris

923 l

VARIKLIS

Variklio tūris

3498 cm3

Cilindrų tipas

V tipo

Kuro paskirstymo mechanizmas

dohc

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Galia

248/5800 AG

Sukimo momentas

333/4400 Nm

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų dėžė

Variatorius

PAKABA

Priekinės pakabos tipas

Amortizatoriniai statramsčiai

Užpakalinės pakabos tipas

Skersinis stabilizatorius

VAIRAS

Vairo stiprintuvas

Yra

Apsisukimo spindulys

9,9 m

STABDŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

ABS

Yra

Brake Assist

Yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

82 l

100 km/val. pasiekiama, per

7,9 s

Kuro sąnaudos užmiestyje

9,4 l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

11,8 l/100 km

Prošvaisa

180 mm

Automobilio masė

1588 kg

Leidžiama automobilio masė

2204 kg

Padangos

235/65 R18

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka gamintojo ©

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...