Populiariojo „Mitsubishi Outlander“ revoliucija: daugiau jokių dyzelių
Atnaujinta: 2020-03-09
  • VPP_4609
  • VPP_4615__1_
  • VPP_4615
  • VPP_4621
  • VPP_4630
  • VPP_4516
  • VPP_4598
  • VPP_4602
  • VPP_4460
  • VPP_4475
  • VPP_4494
  • VPP_4449

2019 metų modelis išsiskiria nauju veidu, didesne sauga ir valdymo privalumais

Miesto visureigis „Outlander" yra neginčijamas Japonijos koncerno „Mitsubishi Motor Corporation" modelių šeimos lyderis tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje, todėl „Mitsubishi" jo tobulinimo imasi itin atsakingai. 2019 metų „Outlander" esminiai atnaujinimai - dailesnis automobilio dizainas, daugiau vairuotojo patogumui skirtų atributų ir saugos elementų. Tačiau kardinaliausias, kone revoliucijai prilygstantis pokytis  - naujasis „Outlander" nebebus siūlomas nei su turbodyzeliniu 2,2 litro darbinio tūrio DI-D šeimos varikliu, nei su jokiu kitu dyzeliniu varikliu.

Kurdami naująjį „Outlander", koncerno inžinieriai kruopščiai tobulino geriausias visureigio savybes - praktiškumą, pravažumą, komfortą ir patogumą naudotis. „Outlander" atpažinsite iškart - išliko šiam visureigiui būdingas tvirtas, aptakus ir harmoningas kėbulas, tačiau automobilio veidas įgavo griežtesnių, ryžtingesnių bruožų toliau tobulinant „Mitsubishi" „dinaminio skydo" dizaino koncepciją, kuriai būdingas „X" formos chromuotas apvadas. 19MY gamyklinį indeksą turintis modelis taip pat gaus naujus ratlankius, „LED Hi-beam" technologijos priekinius žibintus bei geresnę apsaugą užtikrinantį galinį bamperį.

„Mitsubishi Outlander" bus siūlomas tik su benzinu varomu 2 litrų darbinio tūrio, 150 AG, 4 cilindrų varikliu, priklausančiu MIVEC ECI-Multi šeimai. Išliks ir vienas populiariausių pasaulyje įkraunamų hibridų - „Outlander PHEV", kurio jėgainę sudaro tas pats 2 litrų darbinio tūrio variklis ir du elektros varikliai.

Abiem atvejais automobilis veiks tyliau - inžinieriai patobulino išmetimo sistemą ir sumažino variklio darbo triukšmo lygį.

Atnaujinto „Outlander" salone daugiau kokybiškų medžiagų apdailos detalių, gerokai patobulinta salono ventiliacijos sistema, leidžianti kur kas efektyviau valdyti oro srautus gale sėdintiems keleiviams. Patobulintos priekinės sėdynės, optimizuotas priekinės panelės mygtukų išdėstymas. Automobilyje bus įdiegta naujos kartos „Mitsubishi" komunikacijos sistema MMS su daugiafunkcine navigacijos sistema MGN.

„Mitsubishi" inžinieriai beveik nekeitė vairuotojų pamėgtos važiuoklės, tačiau dar tvirtesnė kėbulo struktūra bei patobulinti priekiniai ir galiniai amortizatoriai valdymą pavertė dar tikslesniu ir malonesniu užsiėmimu. Modifikacijose su 18 colių ratlankiais bus montuojami patobulinti stabdžiai.

„Outlander" visureigyje ir toliau bus diegiama legendiniame ralio automobilyje „Lancer Evolution" išbandyta visų varomų ratų valdymo sistema „Super-All Wheel Control" (S-AWC), kurioje integruota stabdžių, vairo stiprintuvo ir traukos kontrolės sistema AYC bei aktyvus priekinis diferencialas. Naujajame „Outlander" sistemą galima nustatyti 4 skirtingais režimais: AWC ECO (varomi tik priekiniai ratai), „Normal" (reguliuoja trauką kiekvienam iš 4 ratų atskirai), „Snow" (pritaikyta sniego ir ledo paviršiui) ir „Lock" (įsijungia diferencialo blokavimo galimybės).

„Outlander" keleivių saugumu rūpinsis naujausios pasyvaus saugumo sistemos: kelio juostos stebėjimo ir perspėjimo sistema (LDW), adaptyvi greičio palaikymo sistema (ACC), susidūrimų prevencijos sistema (FCM).

„Inchcape Motors" salonuose ką tik pasirodžiusio naujojo „Outlander" kaina - nuo 24 990 eurų.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: