Pristatytas „Nissan 370Z Nismo"
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 101185_1_5__Large_

Pristatytas antrasis europietiškas „Nismo" serijos atstovas.
Įspūdingas „Z" modelis išsiskiria ryškiais raudonais „Nismo" elementais ir aerodinamišku dizainu.
3,7 litro „V6" variklio galia siekia 344 AG, o sukimo momentas - 371 Nm.
Iki 100 km/h automobilis įsibėgėja vos per 5,2 sekundės.
Pristatytas antrasis naujosios europietiškos „Nissan Nismo" serijos modelis „370Z Nismo".

„Nissan Juke Nismo" pėdomis sekantis „370Z Nismo" atskleidžia ypatingojo „Z" privalumus. Jausmus žadinantis kupė pasirodė prieš savo oficialų debiutą Ženevos automobilių parodoje kovo mėn. Jis buvo pristatytas pasaulio žiniasklaidai per „Juke Nismo Nissan Live" renginį Ispanijos sostinėje Barselonoje.

Šis tik su mechanine šešių pavarų dėže komplektuojamas „370Z Nismo" kupė pasižymi gausybe įvairių konstrukcinių ir dizaino patobulinimų. „370Z Nismo" versija jau pardavinėjama Šiaurės Amerikos ir Japonijos rinkose. Tačiau Europai buvo kuriamas unikalių specifikacijų modelis, pritaikytas čia būdingiems keliams ir jais važinėjančių entuziastų skoniui.

Kaip galima spėti iš žiniasklaidos atstovų reakcijos pristatant naująjį „Nismo", stulbinamas dizainas bus pagrindinis šio „Z" modelio patrauklumą lemiantis veiksnys. Kaip ir kuriant „Juke Nismo", buvo kruopščiai apsvarstyti visi standartinio „370Z" pakeitimai ir pasitelkta „Nismo" lenktynių trasoje sukaupta patirtis. Dizaino pakeitimus inspiravo patobulinti aerodinaminiai sprendimai.


Priekinė automobilio dalis išsiskiria ryžtingesnėmis formomis, kurios pagerina oro srauto tėkmę automobilio apačioje. Tai lemia didesnį stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir darant posūkius. Dėl pritaikytos naujos konstrukcijos pakabos ir važiuoklės ši papildoma prispaudžiamoji jėga tapo dar efektyvesnė. Tokie pakeitimai užtikrina didesnį stabilumą ir dinamiškesnį valdymą važiuojant keliu ar skriejant trasa.

Iš kitų dizaino patobulinimų minėtinos charakteringos raudonos plonos „Nismo" linijos, pastebimos automobilio priekyje ir gale bei ant durelių veidrodėlių. Automobilis komplektuojamas su platesnėmis aukštos kokybės padangomis ir unikaliais tamsiai pilkos spalvos itin lengvais 19 colių „Nismo" kaltais lengvojo lydinio ratlankiais su sportinio stiliaus raudonais stabdžių "suportais". Kupė galinę dalį puošia dailus naujas aptakas, sudarantis estetinio išbaigtumo įspūdį ir kartu pagerinantis aerodinamines savybes.

Dinamiškumu išsiskiriantis „370Z Nismo" vidaus dizainas dabar kaip niekad sutelktas į vairuotoją. Vairas trauktas alcantara medžiaga ir oda su lenktyniniams automobiliams būdinga raudona viršutinės pozicijos („viršutinio mirties taško") žyma, kurią galima išvysti ir „Juke Nismo" modelyje. Automobilyje įrengtos visiškai elektra valdomos sportinės sėdynės su „Nismo" logotipu ir raudonais dygsniais, kurie byloja apie aukštą kokybę.

„Z" modelyje montuojamas specialiai „Nismo" suderintas 3,7 litro „V6" variklis, kuris išvysto didesnę galią (344 AG) nei standartiniame automobilyje esantis galios šaltinis (328 AG), o jo sukimo momentas padidėjo nuo 363 Nm iki 371 Nm. Tai sąlygoja greitesnę reakciją žemų ir vidutinių sūkių diapazone, taip pat greitesnį (trunkantį vos 5,2 sekundės) automobilio įsibėgėjimą iki 100 km/h (duomenys dar bus patvirtinti).

Išskirtine dinamika ir valdymu garsėjantis galiniais ratais varomas „370Z" siūlo dar aistringesnę vairavimo patirtį su „Nismo" nuotaika. Vairuotojai galės mėgautis kraują kaitinančiu pagreitėjimu ir išskirtiniu automobilio stabilumu lekiant dideliu greičiu.

Efektyvus stabdymas - dar viena neatsiejama „Z" savybė: „Nismo" inžinieriai pritaikė itin standžias stabdžių žarneles ir panaudojo aukštos kokybės stabdžių skystį (perimta iš „R35 GT-R" modelio). Išskirtinė ir „Nismo" dviejų išmetamųjų vamzdžių sistema, kuri sustiprina jaudinantį „Z" montuojamo 3,7 litro „V6" variklio skleidžiamą garsą.

Daugiau informacijos pateiksime 2013 m. kovo 5 d. vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: